Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

    Moet nu vast wel goedkomen zo, ben alweer een stukje rustiger haha. Thx peops! Scroggen was sowiezo de bedoeling. Al zou ik ook graag een keer zonder te scroggen mijn planten willen groeien. Als ik stekjes neem van dezelfde moederplant mag ik er dan vanuit gaan dat ze gelijk optrekken kwa hoogte? Anders zou dat een optie kunnen zijn om in deze kast toch een keer zonder scroggen te kunnen groeien toch?
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment


      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

      Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050 View Post
      Heb voor beide lampen 2 katrollen dus moet vast goedkomen.
      Ja misschien valt het mee, maar als je de ene wat meer omhoog trekt dan de ander dan gaan ze aan elkaar hangen.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

        Ja ok. dan zou ik ze echt voorzichtig gelijk op moeten trekken. Zal ze ieg zo stevig proberen vast te maken dat ze wel een beetje druk kunnen hebben.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment


          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

          *zucht* kan ook nooit eens iets goed doen.

          1001 gedachten gaan door me heen, echter....

          Laat maar

          Hopla,leuke binnenkweek op komst, zucht, duurt zo lang tot het weekeinde....
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

            Kastje is inmiddels bijna lichtdicht... gadverdamme die tochtstrippen er al 2 keer afgetrokken... Komt nog steeds miniscuul beetje licht doorheen bij bepaalde kieren.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Bijna 1200 views en nog geen plantje te zien! Mijn geduld raakt wel op trouwens. Gadverdamme wat duurt dit lang.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Om het leuk en ontopic te houden:

            Geit_met_sik.jpg
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment


              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

              Ach chemiel
              Gewoon doorgaan komt wel goed je weet dat ik ook met zon kastje ben begonnen en nu
              draai ik met een tent. Jij komt er wel
              Ga je micro volgen.
              Tuinbroek

              Comment


                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                Leuk Tuinbroek, kom er gezellig bij!

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Nou de nalevering is ook binnen WTF Iets niet helemaal goed gegaan. Foto komt later
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment


                  Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                  Chemiel in wat voor kast ga je dit nou doen, als ik weet hoe groot hij is dan kan ik er ook meer van zeggen.En de hericules is uitermate goed te scroggen dus graag wat info en wat voor verlichting is dat t-neon.
                  Groentjes Tuinbroek

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Ik zie dat je mijn kastje toch wat hebt opgepimpd noudaar past t-5neon heel goed in en als je goedkoop zaad wilt moet je de link die ik je gemaild hebt maar es bekijken ik heb nu weer 3 soortjes gekocht nl.Amnesia fem.SuperSilver cheese en supet cheese ik leen er een tent bij of ik timmer zelf een ff een frame van 2bij4,s en daar zwart wit folie optacken, werkt ook prima als je goedkoop wat groter wil, vijverfolie op de grond en gaan met die bana ,nee weed.Jammer als je nu een trek van die jackberry kon nemen super sterk . affijn dat komt nog wel.
                  He stonie leuke avond nog.
                  Groentjes Tuinbroek.

                  Comment


                    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                    Klopt doe er 2 t-neons in. Alle info is te vinden in het forum... Kom snel ff rokertje proeven, gezellig! Mijn bubba kush al geproefd??
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                    Comment


                      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                      Ja toch of had je twee soorten.Nou die jackberry is wreed sterk high en stoned
                      Lag te gamen maar dat lukt niet meer.
                      Groentjes tuinbroek

                      Comment


                        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                        Iemand tips voor een KLEINE koolstoffilter? Na een idioot lange zoektocht had ik 1 gevonden waarvan ik dacht dat die me geschikt leek. Na ontvangst blijkt dat ding alsnog veeeeeeeeeeeeel te groot te zijn. Weet echt niet meer welke geschikt kan zijn voor mijn microkweek. Zou het mooiste zijn als de filter in de kast zelf past... Iemand tips?
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                        Comment


                          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                          Een koolstoffilter van Ikea? Die dingen die ze in afzuigkappen steken.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                            Zou een optie kunnen zijn alleen zijn die diameters niet gelijk met mijn luchtslang en buisventilator... Tips omdat toch makkelijk in 1 lucht kanaal te brengen? Vraag me af hoe ik dat dan zou kunnen doen. Verder staat nog bij die filters: "Verwijdert etensluchtjes effectief wanneer de lucht opnieuw wordt gecirculeerd." Betekent dit dat ik het dan zo moet doen, dat de lucht 2 keer door het filter word geblazen? Dan zou het toch veel te complex worden?
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment


                              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                              Het filter hoeft niet per se in de kast,je zou hem ook in een doos ernaast zetten of bovenop de kast, het is niet ideaal maar probeer mee te denken,ik zit weer achter de lichtbak, daar zitten 8 t5neons in, ik zou hem zo in de tent hangen,alleen ze komen hem maandag weer ophalen.En je moet het kleinste filter
                              nemen mischien bij de gamma en dan zon doucheafzuiger,je kan het altijd aanpassen en ze zijn ook lichtdicht met zon rooster ervoor.Weet je al waneer je los gaat,en stuur es een foto ben nieuwsschierig.Trouwens je moet es gaan kijken bij de verwarmingsafdeling van de grote doe het zelf zaken en gewoon zeggen wat je ongeveer nodig hebt,trouwens ik had er ook geen filter in ja op de inblaas,dat ziin van die matjes van foam en die kan je in elke vorm knippen.en dan in een wat kleinere
                              Buis doen en daar de afzuiger op.Je weet in welke kamer hij stond en ik heb niks geroken.
                              Nou succes tuinbroek.

                              Comment


                                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                                Dat de lucht opnieuw gecirculeerd wordt betekent dat de lucht weer terug de woning in kan komen.

                                Ik dacht dat er een thread was van iemand die die filters gebruikt had, maar ik kan het zo snel niet meer vinden. Ga er zelf vrijdag eentje halen.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X