Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

    Hoezo 3 topics er van maken pitbull? Budget kweken is niet aan de orde aangezien ik totaal niet rekening houdend met budget mijn spullen heb besteld... Een topic voor de bouw van mijn kast en een apart topic voor de kweek met de uiteindelijke kast klinkt enigzins nog logisch maar verder zie ik de logica van van 3 topics ieg niet in.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Bouwvertraging. Was vannacht weer eens te gezellig. Dus waarschijnlijk morgen aan de bak. Excuus voor de mensen die graag vandaag een werkende of ieg een kast hadden willen zien die onze geliefde groentes creeert.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment


      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

      Was meer een algemeen idee. Naar niemand persoonlijk bedoeld.

      Dus voel je niet aangesproken.

      ik reageerde op tuinbroek aangezien ik dat een beetje op dezeklfde manier zie.

      Comment


        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

        Oke ik vat m.. achja een veelzijdig topic
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment


          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

          Ze hebben net hun biodrankje gehad in de micro tent
          Ik hoorde laatst dat als het licht net aan is je nog direct geen water en of voeding moet geven want dan kan de plant nog niks verdampen,omdat de huidmondjes pas na 2 uur licht open gaan.

          Comment


            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

            Ik dacht eigenlijk dat micro stond voor kweken in een PC kast oid.

            Met deze opdeling zou je dus ook een enkele 1000W lamp als een "micro" kweek zien? Dat is voor een hobby forum toch al flink aan de maat.

            Ik lees zelf trouwens alles via de "Nieuwe berichten" knop. Dan zie ik gewoon alles wat nieuw is. Heb geen zin om al die fora individueel door te spitten.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

              Ik ga met t-5aan de slag in een zelfgebouwd plastic tent, en doe 3 soortjes
              Is dat micro of heb je ook zelfbouw.
              Tuinbroek kweek voor zichzelf.
              Groentjes

              Comment


                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                He chemiel
                Er staan er al 11van de 15 rechtop en van de rest kun je al zien dat ze er ook zo uitpiepen
                Dus ben niet ontevreden.
                Tuinbroek

                Comment


                  Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                  Net een stuk van de armaturen af laten halen. En verder kan die maat van me pas over 2 weken om de kast in elkaar te zetten. Weinig zin om daar op te wachten dus ga zelf maar aan de slag. Nog even decoupeerzaag lenen en een boor en dan kan ik los.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment


                    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                    Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050 View Post
                    Net een stuk van de armaturen af laten halen. En verder kan die maat van me pas over 2 weken om de kast in elkaar te zetten. Weinig zin om daar op te wachten dus ga zelf maar aan de slag. Nog even decoupeerzaag lenen en een boor en dan kan ik los.
                    Succes met je decoupeerzaag! ( kleine tip : voor een rechte lijn met je decoupeerzaag zet een balkje vast met spanklemmen en hou je zaag daartegen, zit je altijd mooi recht)
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                      En een perfecte cirkel voor de buisventilator? Misschien iets kleiner maken dan de ventilator en de rest uitveilen of?

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Thx ieg nik
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment


                        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                        Aftekenen rond de ventilator, dan gasten boren van min de grote dat je blad van je decoupeerzaag Erin past dan boor je een stuk of zo x op die lijn en dan heb je met je decoupeer zaag maar punt per punt te verbinden
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                          Iemand een tip om die naden licht/luchtdicht te maken? ik zat te denken aan siliconenkit, maar mocht die ventilator ooit kapot gaan zou ik het graag makkelijk willen kunnen vervangen. Iemand hier nog een handigheidje voor ?
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment


                            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                            Gewoon schikderskit is goedkoper, ik heb persoonlijk rond mijn ventilator pu gespoten om de schikken en trilling wat op te vangen
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment


                              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                              Hoi chemiel
                              Ben je daar weer, hoe waren de pepernoten ?
                              Hoe gaat het nou met je kastje.?
                              Hopelijk kom je eruit? Ik zou gewoon kit gebruiken.
                              Nou hopelijk kun je ook gauw aan de slag.
                              Ik heb mijn nieuwe vanmorgen overgepot in
                              13cm potjes,
                              Succes

                              Comment


                                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur microstyle!

                                Lieve mensen nog 1 vraag; hoeveel graden mag de temperatuur snachts minimaal voor de plantjes zijn? De kachel gaat hier snachts namelijk automatisch uit. Dus moet even weten of er een elektrisch kacheltje snachts bij geplaatst moet worden.
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...
                                X