Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het plantje groei langzaam voort. Het blad is wel iets te licht van kleur en zeker veel lichter van kleur dan onder tl want dan is het blad mooi donker groen maar ja wat wil je ook met zo weinig watt aan licht. De blaadjes voelen ook zacht aan, bijna fluweel.
Wat wel grappig is dat de plant niet aan het strekken is, maar het licht hang ook dicht er boven daar zal het zeker mee te maken hebben, als het hoger hangt dan zal de plant wel gaan strekken maar we houden het lekker zo.
Dat lijkt misschien maar zo, maar geloof me ze staan nooit meer te nat bij mij, dat heb ik nu wel geleerd!!! Te veel water geven is een van de meeste fout die gemaakt wordt. ( te veel water geven krijg je gele bladeren van)
Water geef je in het beging een voorzichtig een kleine hoeveelheid om de paar dagen. Je kan voorzichtig de subtraat voelen door middel van je vinger van bovenop, maar beter nog als het kan voel je aan de onderkant van de pot. En het allerbeste is goed kijken naar de plant!! Dus als de bladeren een beetje beginnen slap te hangen en dan vooral naar onderen kijken want de onderste bladeren gaan eerst slap hangen en dan heb je het juisten momenten te pakken.
Comment