Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bouw kweekkast

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bouw kweekkast

Ik had er eigenlijk aan gedacht om een schermpje met plexiglas te maken zodat ik de fanregelaar kan zien zonder de deur te moeten openen

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Maar met plexiglas kan je nog steeds niet aanpassen aan de regelaar he. Je kan kijken maar niet aankomen

Comment

Maar dan kan ik wel al op voorhand beslissen wat er moet gebeuren qua regelingen, die kast gaat toch elke dag open moeten he

Comment

Bouw kweekkast

Ziezo! Hieronder vinden jullie de foto's van de kweekkast, ze is zo goed als afgewerkt, de draden zijn ook weggewerkt en ik zou juist de gaten waar draden uitkomen nog willen afdekken met rubber, voor de rest ben ik fier op het resultaat!

Wat vinden jullie ervan?

Last edited by Suburbian; 9 January 2014, 18:50.

Comment

Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

Comment

Ziet er strak uit inderdaad. Werkt die fan nog een beetje met dat filter. Dat is een NYTTIG FIL 600 toch? Ik moet mijne er nog op zetten. Heb er nu zo'n koolstoffilter "sponsje" op zitten. Dat werkte een tijd best aardig, maar daar begint de boel nu wel doorheen te ruiken

Goed dat je de kast ook eerst even netjes afmaakt voordat je begint. Ik had daar geen geduld voro en had er al lang planten in gehad en dan is het zo'n gekloot om nog dingen te doen

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Wat je zelf doet doe je inderdaad meestal beter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                  Ziet er strak uit inderdaad. Werkt die fan nog een beetje met dat filter. Dat is een NYTTIG FIL 600 toch? Ik moet mijne er nog op zetten. Heb er nu zo'n koolstoffilter "sponsje" op zitten. Dat werkte een tijd best aardig, maar daar begint de boel nu wel doorheen te ruiken

Goed dat je de kast ook eerst even netjes afmaakt voordat je begint. Ik had daar geen geduld voro en had er al lang planten in gehad en dan is het zo'n gekloot om nog dingen te doen
                  Lol inderdaad, ik ken mezelf en heb mezelf opgelegd om het eerst af te maken

Comment

Ik vind het er gelikt uitzien Sub.

Hopla en nu Knallen
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ik zou mss toch nog eerst graag een plexiglas schermpje plaatsen zodat ik de fan ontroller van buiten kan zien

Comment

SUPER GOED IDEE VAN JE IKEA FILTER! Laat mij aub weten hoe die werkt, ik zoek ook een alternatief voor een C-filter want mijn uitblaas is niet sterk genoeg voor een filter zegt de shop en ik wil echt niet investeren in veel herrie !

Comment

Leve belgische kwekers!
                          Toevallig geen gentenaren?

Strak kastje gemaakt man! Een beetje uitleg over die filter zou idd wel welkom zijn

cheers!

Comment

Cyac met die Ikea filter ervoor word je ventilator ook enorm gedempt...

En aanrol wil je dat weten smokingleo?
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Bedoel je gedempt kwa klank of gedempt in uitblaas?

Comment

Beiden
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Bezig...
                                X