Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste microkweekkast

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn eerste microkweekkast

Lichtstress bij autoflowers zorgt voor herma's.

Vaak kun je dan wel wat ballen in de oksels vinden. Deze trek je er gewoonweg af en verder is er weinig aan de hand.
    Weekje na het verschijnen van de eerste ballen blijven controleren maar meestal komen er geen nieuwe ballen meer bij.
    Alsof ze maar een weekje zin hebben om effectief ballen aan te maken. Vreemd, maar waar.

Al vaak ben ik er mee geconfronteerd geweest.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

TL is uiterst geschikt .. dit word een lange dunne plant .. TL lampen zijn lang en dun .. dus met een beetje plooi en knoopwerk maak je ten volle gebruik van je lang smalle lamp om er je lange smalle plant onder te zetten

______
      |

Comment

Tsja, ik zal dan ook maar even eerlijk zijn.....
        Nog nooit een AF van dichtbij gezien
        Ik geef ook maar advies die van derden is, de algemene gedachte is licht dicht.
        Dus ik geef dit advies dan ook maar.

Ghmpf, pfeeew, het zal wel.......

Zal ik dan maar een nieuw discussie topic aanmaken .......
        Mijn persoonlijke mening, doe het zo goed als mogelijk, houd die zoveel mogelijk aan.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Let wel: dit is reinste speculatie. Wat ik denk dat er gebeurt dus. Wie het weet, mag het zeggen. Het lijkt me wel leuk als daar een onderbouwing aan kleeft. Dan durf ik het namelijk door te vertellen!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ja, daar zit wel wat in. Als je 's nachts wakker wordt en weer omrolt dan slaap je ook zo door. Even een felle lamp in je gezicht en je bent klaarwakker.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

De kast afdichten is op zich geen probleem. De plant op 18/4 licht zetten is dus mogelijk bij autoflowers ongeacht ze groeit- of bloeit? Het zaadje is trouwens opengekomen en er is een wortel van ongeveer 2 mm. verschenen. Is dit genoeg om ze te planten?

Nogmaals dank voor de reacties.
              There are things known and things unknown and inbetween, are the doors.

Comment

Zodra het zaadje open gebarsten is en je ziet ook maar iets van het worteltje, kan je deze planten.

Witte puntje naar boven of opzij (dit ga ik ook weer te horen krijgen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
                  Zodra het zaadje open gebarsten is en je ziet ook maar iets van het worteltje, kan je deze planten.

Witte puntje naar boven of opzij (dit ga ik ook weer te horen krijgen)
                  Beetje verward met je laatste zin omwille van mijn THC-rijke brein. Het puntje gaat niet echt verticaal naar beneden, nee. :p

Comment

nee,sommigen zweren bij het witte puntje naar beneden, anderen juist naar boven

Doelbewust zo geschreven.

Als je het puntje naar beneden inplant, heb je kans dat je het zaadhoesje later met de hand moet verwijderen.

Als je het naar boven laat wijzen,moet het jonge plantje eerst een eindje onder de grond groeien en laat deze het zaadje mooi in de grond.

Als ik nu stoned was, zou ik zeggen....neu laat maar

Comment

Hehe

Bij deze mijn beginnend kweekverslag:

Bedankt voor de feedback en overrompel me maar met kritiek (indien nodig)!

Comment

Moet je niet tegen mij zeggen, ik kan soms een beetje bot zijn

Comment

Klopt. Heb nog nooit een scherpe slak gezien ook trouwens. Altijd bot

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bezig...
                          X