beste medegrowers,
puur uit nieuwschierigheid wou ik ook eens wat in de micro-kweek doen.
hierbij had ik nog een pcbox staan die niet meer gebruikt werdt.
afmetingen 18x34x35 = DxLxH
nu vroeg ik mij alles eerst al eens af of dit uberhoubt wel genoeg is qou ruimte?
maar swat ben dan uiteindelijk toch maar eens begonnen.
en wat doen we dan eerst juist demonteren.
DSCI0072.jpgDSCI0069.jpgDSCI0070.jpgDSCI0071.jpg
hier zien we dan dus dat alles eruit is behalve de schijven maar die zijn er ook uitgehaald.
bekleding in de box is dan uiteindelijk wit geworden, en zitten 2 spaarlampen van phillips 20w elk in.
ook is de pc-fan die in de pc zat gerecuppereert en zorgt dus dan voor de afzuiging bovenaan.
aan de achterkant nylon zwart bevestigdt en tevens wordt dit als inlaat gebruikt.
DSCI0075.jpgDSCI0073.jpgDSCI0074.jpgDSCI0078.jpg
zo ziet het er dan nu uit.
nu heb ik enkel nog een probleempje voor de voorkant waar de schijven in zat. met wat zou ik deze kunnen sluiten?
mijn bedrading komt er ook langs deze kant eruit eventueel ook stukje nylon?
mensen met ideen ik hoor ze graag.
tot op heden het resultaat
DSCI0081.jpgDSCI0077.jpgDSCI0078.jpgDSCI0079.jpgDSCI0080.jpg
zo staat het er dan nu bij. opmerkingen of tips zijn welkom al vraag ik me sterk af of ik hier een plantje kan laten groeien en bloeien.
thugz
puur uit nieuwschierigheid wou ik ook eens wat in de micro-kweek doen.
hierbij had ik nog een pcbox staan die niet meer gebruikt werdt.
afmetingen 18x34x35 = DxLxH
nu vroeg ik mij alles eerst al eens af of dit uberhoubt wel genoeg is qou ruimte?
maar swat ben dan uiteindelijk toch maar eens begonnen.
en wat doen we dan eerst juist demonteren.
DSCI0072.jpgDSCI0069.jpgDSCI0070.jpgDSCI0071.jpg
hier zien we dan dus dat alles eruit is behalve de schijven maar die zijn er ook uitgehaald.
bekleding in de box is dan uiteindelijk wit geworden, en zitten 2 spaarlampen van phillips 20w elk in.
ook is de pc-fan die in de pc zat gerecuppereert en zorgt dus dan voor de afzuiging bovenaan.
aan de achterkant nylon zwart bevestigdt en tevens wordt dit als inlaat gebruikt.
DSCI0075.jpgDSCI0073.jpgDSCI0074.jpgDSCI0078.jpg
zo ziet het er dan nu uit.
nu heb ik enkel nog een probleempje voor de voorkant waar de schijven in zat. met wat zou ik deze kunnen sluiten?
mijn bedrading komt er ook langs deze kant eruit eventueel ook stukje nylon?
mensen met ideen ik hoor ze graag.
tot op heden het resultaat
DSCI0081.jpgDSCI0077.jpgDSCI0078.jpgDSCI0079.jpgDSCI0080.jpg
zo staat het er dan nu bij. opmerkingen of tips zijn welkom al vraag ik me sterk af of ik hier een plantje kan laten groeien en bloeien.
thugz
Comment