Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-
Re: Kan iemand mij helpen met een setup ? Budget : 100,-
Klopt: 60 cm hoogte buitenwerks, is ongeveer 57cm binnenwerks. Een t-neon armatuur is 8 cm hoog en een bak van 15 cm voor de aarde is ook wel nodig, alsmede een cm of 4 voor de lampafstand tot het gewas.
Dan houd je 30 cm over voor de verticale groei van het gewas.
De meeste growers wensen grote, dikke toppen. In deze mini-opstelling moet je bang worden dat de toppen te groot worden.
Maar er zullen altijd mensen blijven, die niet begrijpen dat drie halve meters niet in een meter passen en bovendien nog onbeschoft reageren als ze daarop attent worden gemaakt.
Maar als je een oude (verbitterde) lul bent heb, je in ieder geval voldoende levenservaring om te onderkennen dat er op deze aardbodem rare kostgangers rondlopen.
Het leveren van alle hobby kweek producten. Licht, Lucht, Water. Groten merken, zoals Secret Jardin, Gavita, Lumatek, Philips,G-Tools, Rhino filters, Canna, Metrop, Hypro, Hotbox pH en EC meters, alles snel en goed geleverd. Natuurlijk een goede service
Vele hebben het geprobeerd om met weinig geld binnen te kweken, en vele faalden ook. Ik heb het ook geprobeerd maar binnenkweek kost nou eenmaal centjes.
Alleen buiten kun je met een laag budget kweken.
Ik vind ook wel dat angel wel is even anders kan reageren wij moeten volwassen doen dan kan hij dat ook zie in meer topics dat er zo word gereageerd misschien is angel ervaren maar hij is ook ooit beginner geweest we zijn hier ook om van elkaar te leren nu krijgen we hele domme verhalen terwel je het hem in 1 keer uit had kunnen leggen
En mijn mening betreft een setup van 100,-. Gaat je niet lukken. Ik lees hier dat je toch handig moet zijn om dit voor elkaar te krijgen en als je zelf al het een en ander Had bedacht je dit meteen had gedeeld hier. Op de eerste de beste antwoord Had je ook anders kunnen reageren. Ik vind dit namelijk een fantastische antwoord. Mocht je dit namelijk te kort vinden dan heb je klaarblijkelijk niet genoeg inzicht om een setup te maken voor dit geld.
Kortom je moet maar de kweekshop met een berg geld en daar laten adviseren. Of lekker buiten kweken.
younggrower98,voor degene met weinig budget,
Heb begin zomer van een vriend scrogspullen,fan's en afzuiging voor mijn kas gekocht voor de buitenkweek dit jaar.
Ik heb ook enkele binnenmaterialen erbij gekregen waar ik dus totaal niks mee kan en welke in de weg liggen, als iemand intresse heeft mag hij/zij het overnemen voor weinig(omg nijmegen).
Het gaat hierbij om:
1x 400w VSA merk Cecla op een houten bord met schakelkast
2x 250w VSA merk ELT
1x buisventi DSC 125+t (400m3 met thermostaatje)
1x ruck rk125 46/51w (geen idee hoeveel m3 maar zal iets van 350m3 zijn aan het wattage te zien??)
2x spiegelkap,1x hamerslag kap,1x cooltube+bijbehorend kapje
Comment