Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Extra co2 uit eigen keuken in je micro hok!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Extra co2 uit eigen keuken in je micro hok!

    Korting op 420shop
    Zag dit filmpje voorbij komen en dacht misschien wel leuk voor de microkwekers. Erg makkelijk en als het extra opbrengst genereerd? Waarom niet?
    Ik ga het ieg proberen. Ben benieuwd wat er hier van gevonden word.



    CO2 genereer je gewoon zelf met zuiveringszout en een fles azijn. Ja, zo simpel kan het leven van een wietkweker zijn
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    #2
    Re: Extra co2 uit eigen keuken in je micro hok!

    Goed idee ja, alleen weet je zo niet hoeveel co2 je toevoegd. Valt er wel met co2 te kweken zonder dat je weet hoeveel ppm er in je hok zit?

    Comment


      #3
      Re: Extra co2 uit eigen keuken in je micro hok!

      heb me op dit gebied totaal niet verdiept. Geen idee wat ppm is. Heb ieg wel weer wat te googlen.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment


        #4
        Re: Extra co2 uit eigen keuken in je micro hok!

        Ja ze zeggen dat 550 ppm ideaal is. Maar hoe meet je dat? Met een co2 meter ofso? Maar dat maakt opzich niet uit hoor. Want ik heb gelezen dat te veel co2 je plant niet gebruikt dus geen kwaad kan. Wat ik wel heb gelezen is dat als je echt een overkill co2 toevoegt je planten imuum worden voor co2.

        Comment


          #5
          Re: Extra co2 uit eigen keuken in je micro hok!

          Als je binnen in je huis kweekt heb je sowieso al een verhoogde CO2.

          Bij cannabis kweek gaan ze makkelijk over de 1000ppm met CO2. Je moet dan wel een hoger temperatuur aanhouden en meer voeding geven om de balans te houden.

          Als je geen (semi) afgesloten systeem hebt zuig je de aangemaakt CO2 wel direct weer af.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #6
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Extra co2 uit eigen keuken in je micro hok!

              wijn of een andere alcoholische drank brouwen in dezelfde ruimte als waar je kastje staat.
              zelfde effect en een bruikbaar bijprodukt

              Comment

              Bezig...
              X