Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kast als kweekruimte gebruiken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kast als kweekruimte gebruiken

    Korting op 420shop
    Hallo,

    na een gefaalde poging tot binnenkweek in het verleden zou ik nu graag gebruik maken van de ingebouwde kast op mijn slaapkamer om een zelfkweek te starten. Ik heb nog een lamp en reflector liggen van vorige keer:
    200W plug & grow spaarlamp: http://www.dutch-headshop.com/nl/spa...row-p-651.html

    deze lamp kan ik bovenaan in de kast monteren. Ik zou hier graag 2 plantjes onder zetten, maar ik heb geen idee hoe ik de kast het best kan verluchten.
    De afmetingen zijn: 130cm (b) x 170cm (l) x 50cm (d)

    foto kast:
    2015-03-28 17.56.41.jpg

    zoals je op de foto kan zien is de kast niet volledig luchtdicht, in de deuren zitten kleine 'spleetjes':
    2015-03-28 17.57.46.jpg

    Aangezien de lamp snel warm wordt, zou ik graag een soort van ventilatie/afzuiging willen gebruiken. Liefst zou ik gebruik willen maken van de 'spleetjes' in de deuren van de kast, aangezien ik geen gaten wil maken in de deuren.
    Ik heb op het forum al gelezen over het gebruik van pc fans, en ik dacht eraan om er aan elke deur langs de binnenkant een te hangen. Zou dit voor voldoende ventilatie in de kast zorgen? Of heeft er iemand van jullie een idee hoe ik voor ventilatie kan zorgen zonder gaten te maken in de kast?

    Verder zou ik nog een koolstoffilter willen aanschaffen om de geur te beperken. Het is me nog niet echt duidelijk of je een 'losse' koolstoffilter in een kast kan hangen (zonder connectie met een afzuigsysteem)?

    Tips/suggesties zijn zeer welkom, of laat me weten als je denkt dat het een slecht idee is.
    Last edited by kiekendief; 28 March 2015, 18:09.

    #2
    Re: kast als kweekruimte gebruiken

    Het punt is lichtdichtheid er mag absoluut geen licht binnenkomen tijdens de donkerperiode
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment


      #3
      Re: kast als kweekruimte gebruiken

      Wel tijdens de donkerperiode ga ik de gaten afsluiten door er iets voor te hangen. Met wat kan ik trouwens de binnenkant van de kast best bekleden?

      Comment


        #4
        Re: kast als kweekruimte gebruiken

        Wit..


        En nog heeel veeel lezen voor je wat rookt
        Last edited by De Witte; 28 March 2015, 19:12. Reden: leeezen
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        Bezig...
        X