wat heb je daarvoor betaald?en waar
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoe krijg je voldoende LV
Collapse
X
-
ok, ik heb zitte graven en heb 1 zaadje gevonden , hij was nog het zelfde als dat ik hem ontkiemt had. hij zat best diep , heb hem nu zo 0,5 mm onder zitten. de andere 3 gaan wel snel.
temperatuur binnen het hok ligt tussen de 25 en 29 graden. moet ik mijn hok nu aan de binnenkant ook bekleden met folie of iets dergelijks waardoor ze nog harder gaan? ik heb gewoon een kartonnen hok, met daar omheen vershoudfolie, en binnenkant had ik eerst aluminiumfolie, heb ik weg gehaald omdat je er hotspots of zo door kon krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door superzuan View Postok, ik heb zitte graven en heb 1 zaadje gevonden , hij was nog het zelfde als dat ik hem ontkiemt had. hij zat best diep , heb hem nu zo 0,5 mm onder zitten. de andere 3 gaan wel snel.temperatuur binnen het hok ligt tussen de 25 en 29 graden. moet ik mijn hok nu aan de binnenkant ook bekleden met folie of iets dergelijks waardoor ze nog harder gaan? ik heb gewoon een kartonnen hok, met daar omheen vershoudfolie, en binnenkant had ik eerst aluminiumfolie, heb ik weg gehaald omdat je er hotspots of zo door kon krijgen?
Greetzzz
JonaLast edited by Jona; 2 April 2009, 20:04.
Comment
-
Eenmaal je spreekt over meerderen spaarlampen 5+ van rond de 21Watt zou ik ook wel een HPS Lamp overwegen. Dit zeg ik ook waarschijnlijk omdat ik zelf een hpser ben en nooit een stap 'terug' zou willen zetten. Begrijp me niet verkeerd: ik sta er telkens maar weer van versteld welke resultaten minikwekers soms halen met dergelijke middelen, geef hen het grote materiaal en ze doen gelijk schitterende dingen! Helaas durven precies niet zoveel mensen die stap zetten, of hebben ze de middelen er niet voor (wat compleet te begrijpen is!!! Het blijft een aanzienlijke investering!). Je hebt echter al hpsers van 70Watt, 150Watt, 250Watt, 400w, 600w en 1000Watt. Je moet maar eens rondneuzen op wat sites en dan zie je het wel
Greetzzz
Jona
Comment
-
wat is een hps er? iemand een foto of zo ervan? ik had namelijk een een bouwvakkers lamp ik weet nie op dat een hps was. was 350 watt. stond iets van T- op ofzo.
ik wil het graag klein houden ik zie dat ze nu al supersnel gaan. me hok is lekker vochtig ben vaak thuis dus nevel vaak met een plantenspuit ook gewoon op de spaarlampen en zo. ik wil niet heel me hok gaan aanpassen eigelijk. anders als het echt beter is op over te stappen op een hps , zou die dan van 70watt of 150 watt meer leveren als 4 x 21 watt spaarlamp?
ik hoor het wel van julie.
graag foto of site van hps er of zo , of t sun .
passen die in een normale fitting?
Comment
-
Ga echt niet gaan spuiten OP je lampen, zo krijg je binnen de kortste keren kortsluiting of dergelijke shit.
Om je links even toe te 'lichten':
Je moet ook nog, buiten de lamp, een fitting hebben. Dat is het ding waar de lamp ingaat. Want voor bepaalde wattages zijn die nogal moeilijk te vinden. Ook wat we noemen een 'VSA', 'Voorschakelapparaat' of 'Ballast'. Dit moet ook in overeenstemming zijn met je wattage van je lamp. Het beste is van even langs te gaan bij je plaatselijke growshop en daar vragen wat ze in de aanbieding hebben. Ze zullen daar vast en zekers iets hebben wat bij jou past wat Wattage betreft .
zou die dan van 70watt of 150 watt meer leveren als 4 x 21 watt spaarlamp?
Mag ik je ook vriendelijk vragen van je post gewoon te editten, anders wordt het nogal onoverzichtelijk als je jezelf 10x gaat opvolgen wat posten betreft .
Greetzzz
Jona
Comment
Comment