Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik gaf tot begin van de week nog pk13/14 mee, maar ben daar nu mee gestopt. Op advies van bobo heb ik mijn grond gemeten en kwam er achter dat deze een wat hooge ph waarden had. ( zie andere post ) Ik geef nu alleen kraantjes water met een ph van 5.8 om dit iets te compenseren.
Als ik de foto's zie denk ik dat ze een fosfor te kort heeft (denk ik) , aangezien dit genoeg heb aangeboden zal het in de opname zitten. Of wel PH.
Zie ik dit goed?
Het lijkt idd een verstoorde opname van n en p. Je ph gaat nu zakken dus waarschijnlijk hersteld ze zich deels de aangetaste bladeren zullen echter niet meer herstellen vrees ik. Keep us up to date ook als het eens een keer wat minder gaat. Hier leren we van.
Het is alweer even geleden sinds de laatste update. Ben meer bezig geweest met het lezen/antwoorden van andere kweek verslagen. Maar goed weer even een update.
Mijn dame heeft een heleboel mooie zaadjes gemaakt. Ik weet niet precies hoe veel ik er nu heb maar het zijn er genoeg om te ruilen of een tuin vol mee te zetten.
Maar oke, zo zag ze er eind vorig jaar uit.... Incl. de Trichomes
Oke, ik ben er al een tijdje meer bezig en ze niet er inmiddels niet al te best meer uit. Dus nu het volgende dilema:
doorgaan met deze kweek, met de hoop op een paar topjes. Of omhalen en opnieuw beginnen.
Ik ben al bij de growshop geweest om aarde en voeding te halen, de zaden ziten ook alweer in de grond... Begon toch een beetje te jeuken.
Potjes zijn gedrenkt in 1.75 ml Root Juice op 1Liter water. (20%)
So hier ga ik wel wat aan hebben hoop ik ik ga denk ik ook beginnen deze week maar zit nog te twijfelen want het buiten seizoen komt er aan mischien kan ik beter me kastje er na maake maar dit ziet er in iedergeval mooi uit heel veel respect
gewoon opnieuw beginnen zou ik zeggen
steek daar geen tijd & energie meer in ,
ge kunt met een paar kleine aanpassingen vel beter dan dit , vermoed ik
alle deftige produkten in huis , handig , nu nog hps desnoods maar 100 watt
Ganja is my medication , ganja is my cure ;
smoking marihuana for sure !!!
Heej michel ,
is dat vijverfolie wat je hebt ook van een speciaal merk en/of een speciale soort van vijverfolie ..?
want ik wil dat ook gaan gebruiken voor mijn kast .
Oorspronkelijk geplaatst door inlinertimoView Post
So hier ga ik wel wat aan hebben hoop ik ik ga denk ik ook beginnen deze week maar zit nog te twijfelen want het buiten seizoen komt er aan mischien kan ik beter me kastje er na maake maar dit ziet er in iedergeval mooi uit heel veel respect
Leuk om te horen, kijk ook een hier dit is mijn tweede kweek, gaat al een heel stuk beter....
gewoon opnieuw beginnen zou ik zeggen
steek daar geen tijd & energie meer in ,
ge kunt met een paar kleine aanpassingen vel beter dan dit , vermoed ik
alle deftige produkten in huis , handig , nu nog hps desnoods maar 100 watt
Dat heb ik ook gedaan ( zie ook deze link ) Ik heb nu een 250W HPS en ik kan het iedereen aanraden....
Oorspronkelijk geplaatst door GanjaBlazerView Post
Heej michel ,
is dat vijverfolie wat je hebt ook van een speciaal merk en/of een speciale soort van vijverfolie ..?
want ik wil dat ook gaan gebruiken voor mijn kast .
Many thanks bro en hopelijk gaan de "zaken" goed
Greetz Ganjablazer
Het gaat super, zie ook de link (hier boven) het komt bij het tuincentrum vandaan, het is wel redelijk dik.
Kan het zeker aanraden, heyt heeft bij mij al eens een beetje water vast gehouden.....
Let er even op als je het gaat leggen dat je in de hoeke meer/lengte moet hebben.
Succes!
Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"
Comment