Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

King's super stealth micro kweek dressoir

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

King's super stealth micro kweek dressoir

Korting op 420shop
    hallo,

ik zat er altijd van te dromen, een mooi dressoir wat perfect matched met het meubilair met daarin 2 kleine bloeiruimtes met een kleine volle binnentuin.. ook wil ik ervoor zorgen dat het hokje simpel is qua opbouw en als een ikea kast in elkaar kan worden geschroefd.. puur voor de hobby maar moet de gr/watt wel kunnen halen

fase 1

dit hokje word rustig puur voor de hobby gebouwd voor lowryder achtige kleine soortjes (wss enkel AF) en het hok word in enkele stappen gebouwd, stap 1 is de bouw van de licht units, na enkele testjes met lowryders tussen de 3 spaarlampen en een 150 watt hps je bleek er qua opbrengst weinig verschil dus ik kies voor tl omdat ze minder warmte ontwikkelen..
    per bloeiruimte komen 2 lichtunits met 3 18 watt tl's per unit. de kleurcodes of combi's ben ik nog niet 100% over uit,

fase 2 is de bouw van het hok, eerst komt er 1 bloeihok met het filter compartiment, en vervolgens kan het 2e bloeihok er zo bij aan gezet worden en is de kast weer symmetrisch.. ook omdat ik nog wat aan het bedenken ben om het 2e bloei compartiment hydro te maken omdat daar de meeste ervaring ligt..

fase 3 is de verluchting, ook hier zijn nog verschillende ideeen over maar zover ben ik nog lang niet dus hier ga ik nu nog niet te diep over in..

morgen begin ik aan de licht units en dan komen de eerste foto's

hier alvast een snel schetsje, plaatjes zeggen meer als woorden.. ( die groene stipjes zijn de plekken waar de plantjes moeten komen)

groet
    Attached Files
    Last edited by king canna; 16 October 2009, 21:04.

Re: King's super stealth micro kweek dressoir

nou nou wat een berg reacties

maargoed ik ben toch met frisse zin naar de gamma gereden en heb daar mijn eerste spulletjes gehaald

plank mdf 620 bij 190 bij 18 mm
    mdf grondverf wit
    verschillende lasklemmen
    lasdoos
    1,5 mm kabel geaard
    tl behuizingen
    boortjes
    schroefjes
    open haakjes voor de kettingen
    isolatie tape
    kettingen (maar die heb ik genoeg)

hier zie je de rommel liggen en staat het plankje al in de eerste laag grondverf

vanavond zal de eerste licht unit klaar zijn, ik zal het resultaat met jullie delen

p.s. sorry voor de slechte kwaliteit, zal toch eens een echte camera aanschaffen

groet
    Attached Files

Comment

Ghe.. leuk initiatief.. denk wel dat je een leuke tijd tegemoet gaat met dit project

Good luck!
      Info nodig...? Zie: Misty's ABC

Comment

goed bezig,
        Have fun

Comment

leuk om te volgen ....sucses man ....

Comment

Dat komt daar zeker goed.

Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

welke maten ga je aanhouden?

Comment

thnx voor de comments and sit back and enjoy

@skafe, de kast in fase 1 word 996mm lang 646mm diep en 1018mm hoog, dit zijn de buiten maten, de binnenmaten van de bloeiruimte zullen dan 660mm lang 610mm diep en 882mm hoog zijn de 2 lichtunits hebben afmetingen van 620 lang bij 190 breed en 120 hoog zijn (+lasdoos en haakjes)

als dit klaar is zijn de plannen voor het 2e bloeicompartiment klaar en die komt dan links naast de filter ruimte dan worden de afmetingen 1692mm lang 646mm diep en 1018mm hoog

hout 18mm mdf

groet

Comment

goed,, 1 licht unit is klaar 3 laagjes grondverf vond ik wel voldoende dus de opbouw kon beginnen...

alles is al lang van tevoren bedacht, uitgemeten, berekend, opnieuw uitgevonden, en weer helemaal aangepast dus de opbouw ervan ging ook voorspoedig en gemakkelijk

op de foto's word alles duidelijk, alle electronica is geaard en geisoleerd

nou de 2e nog en de rest

groet
                  Attached Files

Comment

mooi kluswerk! Ben benieuwd naar het eind resultaat!

Comment

Netjes geklust en je stroom mooi afgewerkt. Ga zo door.

Grtz Monty

Comment

Deze is echt wel mooi gedaan al mss nog een trek onlasting op je verdeeldoosje :p maar voor de rest mooier dan de meest mensen meestal doen(wil daarmee niks miszeggen)zelfs mooier gedaan dan mijn elektra ga deze zeker volgen wil binnenkort een klein microtje opzetten voor de groei aangezien men eerste kweek hant te drogen in men tentje dus good luck...
                        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

Comment

thnx!!

wss gaat dit allemaal de prullenbak weer in

op www.goudkoortsveiling.nl (moet je je eerst registreren) veilen ze nu ook led it grow lights die door de nasa ontwikkeld zijn de winkelwaarde is 149 euro en hier start het bieden op 30 euro,

er komen 2 van deze led lichten deze kant op voor 60 euro in totaal

dus ben me nu weer aan het verdiepen in de led techniek maar dat was niks maar dat is nu nog steeds niks geloof ik..

maargoed eerst maar eens afwachten wat het is,, voor de groei doen ze het in ieder geval goed..

groet

Comment

Leuk idee, zag iemand die glazen pot naast die laptop?
                            Wel erg leeg...

Heb je al een idee hoe je het met de deur gaat doen?
                            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Led kan heel goed werken. Maar die ufo's zijn niet zo super. Maar als je snel van je geld af wil zou ik je registreren op goudkoortsveiling.nl
                              Last edited by MiChel N; 12 November 2009, 00:43. Reden: google en kassa.nl
                              Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                              Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Bezig...
                              X