Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

King's super stealth micro kweek dressoir

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: King's super stealth micro kweek dressoir

Netjes gewerkt al, bij je ledlampen aan 60 euro voor 2 stuks heb ik toch mijn bedenkingen hoor verdacht goedkoop....
    veel succes met het klussen nog

Comment

@furocious die trekontlasting is niet nodig aangezien de unit aan kettingen hangt en de kabel nooit op spaning zal kunnen hangen..

@michel N de deur daar ben ik al over uit ja,, gewoon scharnieren van een keukenkastje 2 of 3 stuks per deur.. maar de bouw ligt even stil want ben de complete bouwtekening aan het omgooien om er hydro van te maken.. ook dit moet zo mooi, netjes en functioneel mogelijk..

en ja die pot,, al mijn potten raken altijd langzaam leeg dat is het nare altijd nou zat in die pot toen nog wel 20 gram denk ik ( 1,5l weckpot) en gelukkig heb ik nog meer potten maar deze stond toevallig op tafel.. het gaat om die lamp he, niet om de rotzooi die op tafel ligt en als je kijkt hoeveel leeggedraaide peukjes er in 1 dag in de asbakken liggen verklaart dat wel waarom die pot zo leeg is

bovendien haal ik toch meestal nog wiet bij de shop omdat ik niet zo lang 1 soort (smaak) kan roken.. na een stuk of 10 pp jointjes bijvoorbeeld heb ik het wel gehad met die smaak en moet ik wat anders roken..

@ganjax de ledlampen doen het tot nu toe goed.. heb ff 2 simpele kastjes gemaakt met 1 x 3 spaarlampen en 1 x led lamp.. beide lowryders zitten op week 4 en ze bloeien bijde, ook zijn ze ongeveer evenver qua ontwikkeling maargoed we gaan nu de belangrijkste weken in dus dan zullen we het zien.. maar dan hebben we het alleen over kleine lowryders..

groet
      Last edited by king canna; 15 November 2009, 01:21.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door king canna View Post
        @michel N de deur daar ben ik al over uit ja,, gewoon scharnieren van een keukenkastje 2 of 3 stuks per deur.. maar de bouw ligt even stil want ben de complete bouwtekening aan het omgooien om er hydro van te maken.. ook dit moet zo mooi, netjes en functioneel mogelijk..

en ja die pot,, al mijn potten raken altijd langzaam leeg dat is het nare altijd nou zat in die pot toen nog wel 20 gram denk ik ( 1,5l weckpot) en gelukkig heb ik nog meer potten maar deze stond toevallig op tafel.. het gaat om die lamp he, niet om de rotzooi die op tafel ligt en als je kijkt hoeveel leeggedraaide peukjes er in 1 dag in de asbakken liggen verklaart dat wel waarom die pot zo leeg is

bovendien haal ik toch meestal nog wiet bij de shop omdat ik niet zo lang 1 soort (smaak) kan roken.. na een stuk of 10 pp jointjes bijvoorbeeld heb ik het wel gehad met die smaak en moet ik wat anders roken..
        Oke, hoe doe je dat dan met de afsluiting? Daar zit ik namelijk nu mee. Ik heb een plaat( deur ) die dmv tochtstrip het lucht/licht dicht maakt. Maar ik merk dat er toch een klein spleetje ontstaat.

Tja die potjes kom niet vanzelf vol....

Kan je me de pp toelichten? Dat is een soort neem ik aan?
        Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
        Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

pp is power plant ja, maar ik bedoel meer dat ik naa een paar jointjes van de ene smaak liever een ander soortje pak, vind ik lekkerder als telkens hetzelfde..

ik maak de deur van 2 platen die ik op elkaar schroef.. een grote die precies op de rand van het bloeihok valt en een kleinere die er precies in valt..

als ik zover ben zal dat ook duidelijk worden maar ben nu nog met het hydro systeem aan het knutselen.. dat moet ook iedereen zo bij de bouw en tuinmarkt bij elkaar kunnen kopen..ik heb als eis gesteld dat iedereen het materiaal bij gewone winkels moet kunnen kopen.

groet

Comment

Ik had zo'n idee dat je na even wel wat anders wil. De hele week biefstuk lijkt me ook niet alles.

Maar pp, die zal ik nog eens opzoeken.

We wachten het resultaat af.

Succes!
            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Bezig...
            X