Ben een plan van kweekkast aan het maken even snel iets op photoshop gezet voor evt. tips van de ervaren mensen.
Wil als eerst gewoon met 1plantje beginnen krijg komende week 1stekje.
Dit gaat de kast worden van meubelpanelen. Heb al wat ervaring met terrariumbouw dus dat zit wel goed.
Wil hem zo'n 1,80 a 2m hoog hebben, 1m breed de diepte ben ik nog niet aan uit.
Links onder het zwarte balkje word een pc fan en rechtsboven ook die met een stukje pijp op een koolstof filter zal worden aangesloten.
De lampen kap wordt gevuld met denk ik zo'n 4tal spaarlampen.
Op de bodem van kast komt een warmte mat die ik nog over heb van de reptielen, dit om de temp. een beetje rond de 25C te houden.
Is dit een beetje een goed plan of moet ik nog dingen bijstellen cq. veranderen?
Wil als eerst gewoon met 1plantje beginnen krijg komende week 1stekje.
Dit gaat de kast worden van meubelpanelen. Heb al wat ervaring met terrariumbouw dus dat zit wel goed.
Wil hem zo'n 1,80 a 2m hoog hebben, 1m breed de diepte ben ik nog niet aan uit.
Links onder het zwarte balkje word een pc fan en rechtsboven ook die met een stukje pijp op een koolstof filter zal worden aangesloten.
De lampen kap wordt gevuld met denk ik zo'n 4tal spaarlampen.
Op de bodem van kast komt een warmte mat die ik nog over heb van de reptielen, dit om de temp. een beetje rond de 25C te houden.
Is dit een beetje een goed plan of moet ik nog dingen bijstellen cq. veranderen?
Comment