Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb toevallig ,deze middag een voorgroei kastje gebouwd eerlijk waar bij dit slechte weer,vandaar mijn aandacht naar dit topic ,het is nog niet af maar het heeft mij ook behalve een uurtje schroeven niks gekost want de kast stond gedemonteerd op het groot vuil bij de buren ,en net alsof dit me was ingegeven had ik het maar binnen gezet deze zomer dit is het resultaat kijk maar
sorry voor de omgekeerde foto's
Zo zie je maar waar je je materiaal kan halen. Wat trouwens bij de vuilnis op straat staat mag door iedereen opgehaald worden... Misschien goed om te weten wanneer het 'groot huisvuil' gepland staat .
Zal eens kijke of ik nog snel misschien enkele foto's kan uploaden, kunnen jullie het ook beter inschatten. Lampen zijn prima verstelbaar... VOLGENS MIJ moet dit lukken, aangezien alles is overdekt met Aluminiumfolie (Bodem: Vershoudfolie) (Vochtvrij)
Moment he
edit: Heb trouwens in totaal nu drie FAN's ter beschikking
Comment