Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over kast.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraagje over kast.

Korting op 420shop
    Hallo.
    Ik vraag mij af of het mogelijk is om Lowryder(tjes) te planten in....

Een kartonnen doos?

Ik heb namelijk alle wanden afgedekt met zilverpapier, bodem met vershoudfolie. Op maat gesneden en 2 PC-FANS erin, gaatje bovenaan en lampen erdoor, licht-dicht deurtje aan gemaakt en Thermometer in gestoken... =>klaar is hij ?

Zou dit lukken? Denken jullie dat dit problemen geeft ivm schimmels enzo?

Peace
    Acid, the drug that changed our world.

Re: Vraagje over kast.

Ik zou toch opteren voor een houten kasje, als je water morst of door luchtvochtigheid kan je doos wak worden en scheuren etc..
    Of als er ergens iets te heet word of kleine kortsluiting kan die makkelijk branden, ben je toch iets safer met een houten kastje.
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Zou in principe moeten lukken zolang je dat karton maar vochtvrij houdt anders wordt dat een heel breekbaar geval. Als je een budget hebt (10eu?) kan je wat plankjes in elkaar slaan en zo alsnog een mooi hokje met stevigheid hebben.

Schimmels kan je voorkomen door een niet te hoge vochtigheid en een goede verluchting.

Maak ook dat je de correcte lampen (kleurcodes gebruikt). Hier nog even een linkje die je kan helpen bij je opstelling:

Greetzzz

Jona

Comment

Comment

Van waar ben je?
          In Brussel zijn er 2 growshops

Greetzzz

Jona

Comment

Ah nice!

Halle, niet ver van Brussel

Waar in Brussel?

Bedankt!

Comment

Centrum Centrum Brussel. Niet ver van de Congreskolom. Ik ben van Brussel centrum dus als je eens wil afspreken dan zeg je het maar . Eventueel wat contactgegevens in pm sturen ofzo, ik ben dinsdag beschikbaar in de namiddag mocht je willen...

Greetzzz

Jona

Comment

Ben van ma tot woe op vakantie... Maar donderdag ga ik waarschijnlijk eens naar daar.
                Heb je toevallig een site/adres? Of aanduiding op Google maps?

Comment

Ik weet hem zijn maar kan moeilijk aanduiden waar. Het is dat straatje dat rechtstreeks op de congreskolom uitkomt. Als je met je rug naar de colom staat dan aan je rechterkant, 50m in die straat. Ech makkelijk te vinden en de etalage spreekt ook voor zich

Greetzzz

Jona

Comment

Een zware dankjewel Jona

Maandag of dinsdag kom ik misschien wel even naar Nederland, het is niet zo ver vanwaar ik op vakantie ben... En anders ga ik zekers eens kijken in Brussel

Ty.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                      Van waar ben je?
                      In Brussel zijn er 2 growshops

Greetzzz

Jona
                      graag adres daarvan ,zou makkelijk zijn thx in advance latin
                      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

ik zou toch niet doen wat je opteerd en volgen wat mensen je antwoorden ,brandgevaar niet enkel voor jezelf ook voor je medebewoners ,ten tweede kan je echt niet bij een tweedehandszaak een oude kast kopen? ik zou veiligheid in eerste instantie in acht nemen en dan kweken ,ook karton in een vochtige omgeving kan volgens mij niet ,alhoewel ik weet er zo tonnen bestaan met metalen spanriemen ook in karton het lijkt hard maar zou het niet doen ! laat staan een doos ,ik wil je projectje ondersteunen maar kon het niet laten mijn mening te uiten ,groene groeten
                        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Een waar ik nog niet geweest ben:
                          47 rue Elise
                          1050 IXELLES
                          Belgique

een waar ik wel al geweest ben maar relatief klein is en meer hydrogericht is: De omschrijving die ik je gaf maar ik kan geen adres vinden.

Greetzzz

Jona

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door latindos View Post
                              ik zou toch niet doen wat je opteerd en volgen wat mensen je antwoorden ,brandgevaar niet enkel voor jezelf ook voor je medebewoners ,ten tweede kan je echt niet bij een tweedehandszaak een oude kast kopen? ik zou veiligheid in eerste instantie in acht nemen en dan kweken ,ook karton in een vochtige omgeving kan volgens mij niet ,alhoewel ik weet er zo tonnen bestaan met metalen spanriemen ook in karton het lijkt hard maar zou het niet doen ! laat staan een doos ,ik wil je projectje ondersteunen maar kon het niet laten mijn mening te uiten ,groene groeten
                              Moet er wel budget en dergelijke voor zijn, Fifi suggereerde dat met vocht zijn doos als een pudding in elkaar zou storten. Het is aan hem om te oordelen en een verstandige opstelling te maken. Als het van mij afhing raadde ik hem een tentje aan, maar ja, who am I? Moet er alweer geld tegenaan gesmeten worden, iets wat niet altijd uit de lucht komt vallen dezer dagen...
                              Dat ding moet gewoon z'n stevigheid behouden, maar volgens mij valt het practisch gezien niet te realiseren want hij moet water geven, lampen verstellen en dergelijke. Kom je sowieso in de problemen...

Comment

Bezig...
                              X