Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vraagje over inzuig / afvoer capaciteit in kledingkast 57cm x 57cm x 185cm
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Vraagje over inzuig / afvoer capaciteit in kledingkast 57cm x 57cm x 18
ga eens snel terug naar school pfffffffffffffffffffffffffffffffffff
ruimte is 0.6 kuub (m3) ververs ratio... 60/3 =20 is 12m3/h afzuig capaciteit nodig
bladiebladiebla
inblaas kan prima passief
verder meer lezen en snel terug naar school, niet meer spijbelen en niet blowen voor 9 uur savonds en alleen als je je huiswerk af hebt
JA
-
ja
sorry heb ook voutje gemaakt inderdaad maal 20 60/3 = 20, pokeren en rekenen tegelijk
ben streng maar rechtvaardig lol en vriendelijk, zit hier in me vrij tijd jou te helpen, jij moet straks mijn aow gaan betalen maar kan nie rekenenen................ pfffffff
nee was grapje niet teveel van aantrekken ben nu eenmaal debiel...........................Last edited by Debiel; 10 November 2009, 01:20.
Comment
-
lees even mijn eerste post, staat het in geen 20m3,
1m3 is 1m bij 1m bij 1 meter een kuub 1000 liter
jouw kastje is iets meer dan de helft. dat zijn ongeveer 2750 bigmacs.
de warmte is niet echt een probleem lijkt mij , spaarlampjes en verder kunnen we hier uitrekenen hoe lang het duurt om naar de maan te fietsen, maar kijk eerst ook even bij wat collega's rond en begin met bouwen, 100 % dat je blijft aanpassen de eerste tijd, das de hobby.
en nu ga ik echt pokeren want kost weer geld dit
gratis top tip, geen slangen uit t raam hangen, en ff search functie gebruiken voor koolstoffilter al dan niet zelfbouw de warmte in je kamer zal te verwaarlozen zijn en anders zet je je kachel wat lager is ook extra goed voor het miljeu enzo , je weet wel groen, ik zeg doen.
Last edited by Debiel; 10 November 2009, 01:36.
Comment
Comment