Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Micro kweekje in wijnkist

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste Micro kweekje in wijnkist

wat een nerdos das echt zielig, voelde ze zich stoer doen ze je wijnkistje mee namen? wat een prutsers het is wel heel duidelijk dat zoiets puur voor de fun is en niet om 30 coffeeshops mee te voorzien.

jammer want ik was benieuwd naar het resultaat

Comment

4 dagen geleden moest je nog werken aan dat kastje, 1 dag geleden zou er dan al een plantje hebben onder gestaan? Uw verhaal klopt voor geen meter. Huiszoeking voor een spaarlamp in een wijnbox? Post die niet gecontroleerd mag worden... Durf te wedden da je minderjarig bent en gewoon gepakt bent door de ouders.

Comment

Heh, waarom nou gelijk minderjarig en gepakt door ouders? Hij gaat heus niet liegen over dat verhaal, alhoewel ik het ook een beetje apart vind... volgens mij is er geen aanwijzing tot "prof-teelt" als je zaadjes opgestuurd krijgt, dus misschien ben je er wel zelf bij genaaid en hebben ze gewoon gevraagd of ze even binnen mogen komen... Wat Jeffrey zegt klopt ook niet helemaal, als jij kweekt onder een lamp ben je al strafbaar of dat er nou 1 of 100 zijn (valt niet onder gedoogbeleid). Je mag enkel van de zon gebruik maken...
        Maar je had toch nog een ander plantje T2GN ? stond die dan onder je wijnkist, of was je zaadje net ontkiemt? leg het nog eens uit

Bodahir

Comment

nog iets raar zaadjes zijn gevonden in zijn post en toch liggen ze daar bij die 5de post op de tafel weird
          Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bodahir View Post
            Heh, waarom nou gelijk minderjarig en gepakt door ouders? Hij gaat heus niet liegen over dat verhaal, alhoewel ik het ook een beetje apart vind...

Bodahir
            Waarom weet ik niet, maar ik stel mij er toch een hele hoop vragen bij. Een huiszoekingsbevel moet goedgekeurd worden door een onderzoeksrechter, wat wil zeggen dat er een onderzoek naar u loopt. In dit geval zou dat zijn naar aanleiding van het versturen van zaden, een compleet legaal feit? Politie gaat ook zomaar niet brieven onderscheppen en openen, das dan weer wel strafbaar. Ofwel kan onze vriend uit brugge serieus overdrijven, ofwel is er veel meer aan de hand dan 1 klein plantje onder een spaarlamp. (dealen, slechte vrienden, gepakt met teveel weed op de terugweg van de coffeeshop oid)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Time2GrowNow View Post
              Dit kweekje word geannuleerd en mag een slotje op vanwege in beslag genomen zaden door huiszoeking en waarschuwing door politie.
              Wat een gezever, jij hebt nog al je vijzen van je kop maar ze zitten in een potje geloof ik.

Op slot en jij krijgt een ban van me omdat je minderjarig bent en je kotsbeu ben.

Grtz

Comment

Bezig...
              X