Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

    Korting op 420shop
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuw verslag
    Heb zojuist 4 zaden te ontkiemen gelegd, worden dus weer een paar spannende dagen . Ik mis het gewoon op z'n tijd na de plantjes kijken, watergeven en er een jointje mee roken
    Dacht dus laten we er een 2e ronden starten. Ga komende week mijn 250Watt hps in me hokje hangen en w88 w88 en nog eens w88

    Er liggen dus 4 zaden te ontkiemen hiervan zijn er 2 lowryder #2 en 2 el Monstre. Wilden de el monstre bewaren voor buiten maar dacht een 2 tal in me hokje is ook wel leuk en tegen de tijd dat het buiten kan even stekjes maken.

    Ik ga jullie op de hoogte houden met de verdere vorderingen maar dat zal nog wel een paar daagjes opzich laten wachten.
    Last edited by barts; 20 February 2010, 19:05.

    #2
    Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

    Veel succes. Hoe groot kun je ze laten groeien binnen? Wanneer ga je starten met ze buiten te zetten? Voor april lijkt me vroeg. Zijn er soortjes die je midden maart kunt laten bloeien buiten? Dan is het buiten 12/12.

    Comment


      #3
      Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

      Het hoek is 1,2m. hoog maar ga ze wel wat kleiner houden door het licht al vroeg op 12/12 te zetten. Hier ben ik nog niet helmaal uit. De el Monstre is meer voor te leren zeg maar. Wil ergens in april/mei gaan stekken en in juni buiten gaan zetten.

      Comment


        #4
        Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

        Yo barts,
        Zoals je weet groei ik ook El monstre's in m'n pc Voor zover ik weet is het een hybride van 40% indica en 60% sativa die ongeveer 1.50 wordt , dus met jouw 1.2 m zit je denk ik wel goed.
        Ik ben benieuwd wat hps oplevert.

        ik volg je

        Pc
        Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

        Comment


          #5
          Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

          Na een stukje te hebben gelezen over water geven met thee van monty ben ik even gaan zoeken wat de ph-waarde daar van is
          Handig en leuk lijstje, moet toch wat tijdens je nachtdienst.
          Kwam dit lijstje tegen op het internet op een site van tandheelkunde vragen etc. Voor verdere vragen weet ik dus niets, maar ga dit wel proberen.

          - Pickwick Vanillesmaak (Douwe Egberts), basis: zwarte thee, pH* 6,51

          - Pickwick Seasons zomerthee (Douwe Egberts), basis: zwarte thee, pH* 6,24

          - Pickwick Aardbeismaak (Douwe Egberts), basis: zwarte thee, pH* 6,52

          - Pickwick Citrusvruchten (Douwe Egberts), basis: zwarte thee, pH* 6,34

          - Pickwick Groene thee (Douwe Egberts), basis: zwarte thee, pH* 6,87

          - Vanilla flavour (Tea Masters of London), basis: zwarte thee, pH* 6,97

          - Peppermint (Celestial Seasoning), basis: pepermuntblaadjes, pH* 7,30

          - Lemon Zinger (Celestial Seasoning), basis: bloemen en vruchten, pH* 3,52

          - Wild Berry Zinger (Celestial Seasoning), basis: bloe! men en vruchten, pH* 3,33

          - Sleepy time (Celestial Seasoning), basis: bloemen en kruiden, pH* 7,22

          - Chamomile (Celestial Seasoning), basis: bloemen, pH* 7,46

          - Green tea (Celestial Seasoning), basis: groene thee, pH* 6,87

          - Tension Tamer (Celestial Seasoning), pH* 7,42

          - Appelthee (Albert Heijn), basis: rooibos en vruchten, pH* 6,95

          - Citroenthee (Albert Heijn), pH* 7,01

          -Kruidenthee appel en kaneel (Zonnatura), basis: kruiden en vruchten, pH* 3,92

          - Sterrenmix (Zonnatura), pH* 7,22

          Comment


            #6
            Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

            Nuttig dat overzicht Barts.

            Weten we iig welke thee bruikbaar is, en welke absoluut niet.

            Thanks!

            Grtz,

            Gertie
            sigpic

            Gertie's bescheiden bloemen tuintje

            Comment


              #7
              Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

              Yo barts, ik wilde even laten zien dat ik ook zo'n buffer had gevonden
              ( weet niet meer of het op het internet was of elders op JD **Credits gaan naar die persoon**) er staan ook nog wat meer soorten bij
              Ikzelf gebruik Engelse melange thee van AH merk, vanaf het begin geef ik m'n plantjes dat al en na 17 dagen lijken ze het wel lekker te vinden.
              ik hoop dat je er iets aan hebt


              Greetz

              Pc
              Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

              Comment


                #8
                Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                jeuh baby lets thee party

                Comment


                  #9
                  wat duurd dat ontkiemen lang zeg voor het gevoel
                  Alles staat al klaar om in de stekgrond te zetten, nog maar eventjes wachten.

                  Helaas nog niets vorige keer waren ze na 3dagen ontkiemd dus nog even geduld.
                  Maandag komt de 250watt hps lamp erin te hangen, ben erg benieuwd hoe dat gaat worden. En of het veel verschil maakt met de spaarlamp kweek van vorige keer.
                  Last edited by westport; 21 February 2010, 15:43.

                  Comment


                    #10
                    Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                    Die 250 hps zal zeker een verschil uitmaken. Hopelijk piepen ze snel boven de aarde uit. Succes.

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                      Geduld barts , geduld ...

                      Mijn El Monstre's staken ook ''pas'' na 3 dagen hun kopje boven de aarde dus ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen, ik weet wel dat ik toen ook elke dag elke minuut zat te chekken of ze al boven waren.
                      Voor je gevoel lijkt het een eeuwigheid maar er zijn pas 2 dagen voorbij.
                      Ik heb er alle vertrouwen in dat dit een mooie kweek zal worden.

                      Ik volg je

                      Pc
                      Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

                      Comment


                        #12
                        Er is er al 1 ontkiemd het betreft 1 el Monstre de rest zal kort volgen denk ik zo.

                        Morgen komen er foto's 1 ontkiemde is al aan het boven komen
                        De andere zaden waren nog niet ontkiemd heb deze ook maar in de zaai/stek grond gestopt, dit ging vorige keer ook beter als het ontkiemen zo op een schaaltje. Dus we wachten nog even af.
                        Ga morgen ook maar eens me 250watt hps monteren alles ligt klaar. Heb nog wel een vraagje over de vsa ik neem aan dat deze vrij warm wordt, waar kan ik deze het beter op neerleggen/monteren?
                        Last edited by westport; 21 February 2010, 15:44.

                        Comment


                          #13
                          Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                          Succes! Kom maar op met die foto's
                          Ik ben erg benieuwd... wil ook een 250 hps.

                          Die vsa wordt heel warm (80c) neem een lang snoer en leg hem op een steen.
                          Niet op hout oid.
                          Last edited by MiChel N; 25 January 2010, 11:43.
                          Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                          Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                          Comment


                            #14
                            Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                            foto update komt morgen. Net even wat grond opzij geschoven en wat blijkt nog 1 el monstre is ontkiemd en 1 lowryder heb dus gewoon traag zaad haha

                            Comment


                              #15
                              Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                              Zojuist de 250watt hps geinstalleerd en maar gelijk even foto update
                              Gelukkig zijn ze toch alle 4 ontkiemd en komen naar boven
                              Morgen gaat alles op 12/12 dit omdat ik het niet te groot wil laten worden.
                              Nu genoeg tekst foto
                              Attached Files
                              Last edited by barts; 26 January 2010, 11:21.

                              Comment

                              Bezig...
                              X