Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

    he ho lets go!
    Last edited by monty; 26 January 2010, 11:51.

    Comment


      #17
      Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

      wat komt er een licht van die 250'er af zeg en warmte
      Ging net even kijken 50C. heel erg warm heb even snel 1pc extra erbij gezet morgen even een clipon ventilator halen als nood optie.

      Comment


        #18
        Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

        Zonder deftige afzuiger ga je je temp denk ik niet onder controle houden.

        Comment


          #19
          Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

          ga er volgende week ook eentje halen, heb helaas voor maandag geen tijd om erom te gaan. Daarom even een ventilator als noodoplossing.
          Heb maar even me oude verlichting terug gehangen ga ik na het weekend de 250weer terug hangen met een goede ventilator/afzuiging.
          Last edited by barts; 27 January 2010, 14:40.

          Comment


            #20
            Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

            Update: Week2
            Valt niet echt veel te update maar goed. 1Lowryder is helaas overleden
            1Lowryder staat er goed bij en de el Monstre ook lekker.
            Heb er zolang even de oude lampen terug gehangen omdat ik maandag pas tijd heb een goede afzuiging te halen.

            Heb het nieuwe onderkomen ook al gereed gemaakt waar ik ze vanaf maandag in ga plaatsen. Dit worden 3 11L ronde potten.

            Hier de foto's van de baby's 1week oud.
            Attached Files

            Comment


              #21
              Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

              Jammer van je lowryder, maar voor de rest veel succes gewenst
              Only dead fish follow the stream

              Comment


                #22
                Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                ging net even controleren wat blijkt mijn 100watt lamp is naar beneden gezakt Vraag me niet hoe maar de beker waar de 2kleintjes nog instonden zijn gesmolten. Ben echt blij dat ik was gaan kijken brandje had zo kunnen gebeuren. Had alles goed stevig vast gezet maar toch door een of andere reden was de lamp gezakt.
                De el Monstre was totaal verbrand, heb hier het verbrande afgeknipt in de hoop dat het nog gaat groeien, bij de LR het zelfde verhaal.
                De andere el Monstre doet het perfect maar ga er toch nog een paar ontkiemen 1plant vind ik niets zijn regalure zaden dus man is niet uitgesloten.

                Comment


                  #23
                  Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                  Aiai, daar heb je wel wreed veel geluk gehad, had idd zo brand kunnen geven. Zou het drie dubbel vastzetten. Je bent door de naald van het oog gekropen lijkt me zo.

                  Grtz

                  Comment


                    #24
                    Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                    Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                    Aiai, daar heb je wel wreed veel geluk gehad, had idd zo brand kunnen geven. Zou het drie dubbel vastzetten. Je bent door de naald van het oog gekropen lijkt me zo.

                    Grtz
                    Dt ben ik zeker wel, heb zelf nachtdienst en me vriendin ligt dan lekker te slapen moet er niet bij nadenken wat er had kunnen gebeuren als ik niet was gaan kijken vanmiddag.
                    Heb wel 2lowryder en nog 1 elmonstre ter ontkieming gelegt, deze keer in een glaasje water om te proberen.

                    Ook gelijk even nieuw zaad gekocht voor buiten Weer lowryders deze ga ik gebruiken voor een zadenkweekje en Sannies jack lijkt me ook wel een mooie.

                    Zal woensdag nog wel even een update maken hoe het erbij staat.

                    Comment


                      #25
                      Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                      hier foto's van het resultaat van het zakken van de lamp
                      Heb echt super veel geluk gehad, en zeker wel geleerd dat alles 3x gecontroleerd moet worden.
                      1 el Monstre heeft het zoiezo overleefd deze doet het ook vrij goed, ligt er weer 1 te ontkiemen en 2 lowryders
                      Attached Files
                      Last edited by barts; 1 February 2010, 13:39.

                      Comment


                        #26
                        Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                        Damn zelf je grote pot met aarde was al de helft gesmolten das wel geschift idd dikke sjans gehad

                        MvG Izzzz

                        Comment


                          #27
                          Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                          ow ow das wel kut .. ook al is tl gevalle hier maar dit is wel erg

                          Comment


                            #28
                            Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                            Had echt niet een uurtje later moeten gaan kijken of helemaal niet, denk maar niet te veel na over wat had kunnen gebeuren. Ben iig goed geschrokken maar dat snapt iedereen wel denk ik zo

                            Comment


                              #29
                              Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                              Dat is wel heftig man! Gelukkig was je er op tijd bij!

                              Comment


                                #30
                                Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                                Zo, dat had nog wel eens niet goed kunnen aflopen. Maar natuurlijk heb je een brandmelder hangnen...
                                Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                                Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                                Comment

                                Bezig...
                                X