Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

    Oorspronkelijk geplaatst door MiChel N View Post
    Zo, dat had nog wel eens niet goed kunnen aflopen. Maar natuurlijk heb je een brandmelder hangnen...
    Die hangt er zeker wel ja gelukkig maar deze was nog niet afgegaan.

    Comment


      #32
      Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

      ontkiemen in een glas water werkt perfect!!
      100% ontkieming. 2lowryders ontkiemd en 1 el Monstre ontkiemd.

      Zoals het er nu dus bij staat is 2ontkiemde lowryder + el monstre.
      1 leveloze/verbande lowryder staat er nog misschien dat ze nog tot leven komt.
      1 Levende el Monstre die mooi groeit.

      Comment


        #33
        Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

        Weer vrolijk verder, mooizo

        Meer succes met je nieuwe kroost.

        Grtz

        Comment


          #34
          Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

          De el Monstre die het heeft overleefd, groeit aardig merk duidelijk verschil met spaarlamp kweekje en de hps De Lowryder heb ik overgens verwijderd zat echt geen leven meer in.
          De 2 lowryders zijn ook al omhoog gekomen even als de el monstre dus alles is weer op en top
          Zal na het weekend weer een foto update maken zegt vele malen meer als tekst toch
          Last edited by barts; 4 February 2010, 22:21.

          Comment


            #35
            Pc
            Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

            Comment


              #36
              Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

              Oooh ik heb het maar net gelezen... Heb jij geluk gehad man! Das echt wel kut... "What doesn't kill you, makes you stronger" idd! Zeg ik ook altijd! Veel succes met de nieuwelingen! En pas op voor de "el monstre"... Dat wordt een monster nu hij een aanslag van de lamp heeft overleefd
              Only dead fish follow the stream

              Comment


                #37
                Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                foto update

                De grootste van het stel is de overlevende el Monstre en gaat lekker na mijn idee.
                De lowryders heb ik samen in 1 pot gestopt 11L en ieder aan een zijde, ze zijn wel een beetje gaan strekken maar die ondersteun ik wel als dit nodig is. De andere kleine is een el monstre die alles op z'n gemakje doet heb ik het idee
                Zit nog wel te twijfelen wat ik zal gaan doen of SCROG, LST of dwarfen. Dit zal allemaal wel goedkomen eerst maar even hopen dat het allemaal dames zijn
                Attached Files

                Comment


                  #38
                  Pc
                  Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

                  Comment


                    #39
                    Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                    Oorspronkelijk geplaatst door PcExpert View Post
                    Pc
                    Ze gaat idd lekker is al met d'r 4e node bezig de 3e heeft al een 5vingerblad dus heeft het goed na de zin.
                    De lowryders gaan ook wel lekker maar daar besteed ik niet zo heel veel tijd aan, die toen het toch wel.
                    De kleine el monstre begint ook wel lekker te vorderen verwacht daar ook wel snel een groeispurt van.
                    Wil de grote el monstre gaan toppen ik wacht alleen nog even tot de klein el monstre een beetje gegroeid is zodat alles samen op 12/12 kan gaan.
                    Na het weekend weer een foto update.

                    Comment


                      #40
                      Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                      Leuk verslagje

                      Ik vraag mij alleen af waar je magic mix nu precies uit bestaat. Welke theesoort gebruik je en slaat die een beetje aan bij je plantjes?

                      Kweekse man!

                      Comment


                        #41
                        Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                        Gebruik gewoon batmix en groene thee, verder niets. Kijk aan hoe lang dat het goed gaat liever verder zonder voeding vind "bio"kweek wel wat hebben, maar mocht het echt slecht worden dan haal ik zel voeding hoor.

                        Comment


                          #42
                          Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                          maar weer even wat foto's de el monstre is erg gegroeid in 5dagen tijd. De kleine elmonstre gaat op z'n gemakje zoals te zien is en de loryders houden ook lekker hun eigen tempo aan.
                          Attached Files

                          Comment


                            #43
                            Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                            Twijfel nog wel of ik de grote el monstre ga toppen of fimmen iemand die mij een advies wil/kan geven?

                            Comment


                              #44
                              Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                              Barts,

                              Ik zou zowiezo toppen, je kan fimmen en als dat niet lukt er toppen van maken ik ga gelijk voor toppen op het moment dat ik 5-6 goede internodes heb.

                              Good luck!

                              Comment


                                #45
                                Re: barts 2e ronde Lowryder #2 & el Monstre

                                Heb er zojuist de schaaringezet en getopt nu afwachten of het goed gedaan is

                                Comment

                                Bezig...
                                X