Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweekkast, gemaakt van een oude koelkast.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Mijn eerste kweekkast, gemaakt van een oude koelkast.

    Ziet er goed uit, k ga volgende winter beginnen met een micro kweekje denk ik

    grz

    Comment


      #47
      Re: Mijn eerste kweekkast, gemaakt van een oude koelkast.

      Tis echt aan te raden, als je er niet echt de ruimte voor hebt, anders zou ik een homebox zetten met hps. . je kan er echt ver in gaan, en met een beetje fantasie, kan je er echt wel iets cools van maken. Het was mijn eerste keer, dat ik er echt voor ging. Kzit vol ongeduld te wachten op het resultaat. Maar met wiet van die 4 plantjes, zal ik wel een tijdje mee verder kunnen. Hopelijk tot mijn volgende oogst.

      Grtz
      Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

      Comment


        #48
        Re: Mijn eerste kweekkast, gemaakt van een oude koelkast.

        UPDATE!!!
        ----------

        High everybody, afgelopen nacht mijn eerste plantje mogen slachten. Na 5 dagen geklieft te staan uitdrogen heb ik eindelijk wat buds te drogen kunnen hangen. Ik heb dit plantje wat vroeger geoogst omdat ik een energetische high wilde. Deze middag m'n eerste 2 jointjes gerookt, en het voelt behoorlijk extreem, De rest zal ik nu nog een weekje laten drogen en dan kuren. Deze week veel kans dat ik m'n andere plantjes slacht, ik ga voor 2 plantjes high en 2 plantjes stoned. Hier wat foto's, foto van mijn buitenplantje volgt nog. Deze moet staan tot in oktober.
        Attached Files
        Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

        Comment


          #49
          Re: Mijn eerste kweekkast, gemaakt van een oude koelkast.

          Mooie beelden, prachtige kast. Zeer fijne afwerking...
          En vooral mooi eindresultaat. Zou je enthousiasme niet meer remmen, en volledig gaan voor die homebox.
          Heb zelf een kleine groeikast gemaakt van een oude kleerkast, maar heb dan ook hps om te bloeien.
          Zou je graag eens een kweek zien doen met hps, zeker met je kunnen als doe-het-zelver.
          Weeral bijgeleerd uit je verslag, succes in de toekomst,
          Groeten

          Comment


            #50
            Re: Mijn eerste kweekkast, gemaakt van een oude koelkast.

            goed bezig

            Comment


              #51
              Re: Mijn eerste kweekkast, gemaakt van een oude koelkast.

              Mooi die dubbele klief. Me valt wel op dat je ze wel heel erg droog hebt laten komen. Dit heeft tot gevolg dat je al je chlorofyl in je blad gaat opsluiten en dit niet meer word afgebroken tijdens het verder drogen omdat er nauwelijks nog watertransport meer in dat reeds kurkdroge blad meer plaatsvind. Dit heeft een scherpe weiet ten gevolge. Met droog laten komen voor de oogst bedoelen ze niet je plant volledig laten verdorsten en uitdrogen maar de plant op minimaal water zetten zonder dat ze haar turgor verliest (slap gaat hangen)

              Comment


                #52
                Re: Mijn eerste kweekkast, gemaakt van een oude koelkast.

                Wow mooie kast man, zou dit zelf ook wel een keer uit willen proberen.
                Heb je hier misschien ook een ontwerp van?

                cya

                Comment


                  #53
                  Re: Mijn eerste kweekkast, gemaakt van een oude koelkast.

                  1 woord:
                  ''Creatief!''
                  Echt netjes man!
                  ~peace

                  Comment

                  Bezig...
                  X