Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

roooii's first try

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: roooii's first try

Even een kleine update. Het gaat niet zo heel goed met m'n plant, maar hij groeit nog wel.

De plant heeft inmiddels al 5 dagen geen water gehad, maar geel/bruine bladeren blijven komen. Ik weet niet hoelang het duurt voordat de plant normaal verder zou moeten groeien als het overbewaterd zou zijn, maar goed.

Ik denk toch wel dat het overvoeding is...

Mocht m'n plant toch uiteindelijk bezwijken, blijft het toch een leuk leerproces

Verder heb ik de kast sinds vandaag verder afgewerkt met radiatorfolie. Ik heb er ook een 3de lamp in gehangen, namelijk eentje met de groei kleurcode (philips tornado 23w). Dit zorgt naast het extra licht ook voor extra warmte zonder dat ik daar de verwarming voor omhoog hoef te draaien. De verwarming krijg ik maar 1 ding voor terug, en voor een extra lamp dus 2 dingen
    En sinds vorige week vrijdag heb ik een luchtvochtigheidsmeter (geeft maar 30 aan, en dat is dus wel erg laag :s )

Foto's:
    (Ik moet wel toegeven dat het een zielig plantje is En van de zijkant lijkt het helemaal nergens meer op.
    De plant heeft net water gehad. Ik dacht ik sproei wat op de bladeren, dan kan de plant dat opnemen via het blad toch?)

Groetjes!!!
    Last edited by roy88; 15 February 2010, 16:23.

Comment

Hierbij een foto van m'n White Widow die het in tegenstelling tot de Big Bang erg goed doet.

Waar het aan ligt bij m'n Big Bang heb ik nog steeds geen idee van.
      Bij deze White Widow is geen rood/paars steeltje te bekennen, dat is in ieder geval het verschil.

Comment

Lijkt me ook overvoeding als het geen overbewatering is. Altijd gevaarlijk de eerste weken om ze te willen boosten met te veel food.

Comment

die grote knal ziet er niet gezond uit:s
          Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!

check deze link even, kan je zeker helpen
          blessings
          jah
          Last edited by Jointjedraaien; 3 June 2010, 03:46.
          as it was in the beginning,
          so shall it be in the end
          -BM-

Comment

Kleine update. De luchtvochtigheid is inmiddels gestegen van 35-40 naar 55+.

M'n Big Bang (die zo goed als dood was) heb ik een paar dagen terug wortelstimulator meegegeven. De onderkant mag dan wel afgestorven zijn, maar het lijkt erop dat de plant toch weer begint te groeien. We zullen zien wat deze achterstand doet voor de oogst.

Beide planten geef ik theewater met 10ml pokon per liter (regenwater ben ik nog aan het opvangen).

Zie foto:
            *beide planten hebben net water gekregen, vandaar de nattigheid.
            (ongezonde) BIG BANG
            2vkntk3..jpg

WHITE WIDOW:
            21km4iu..jpg

Comment

Het lijkt me alsof de BB er terug begint door te komen. Als je 'm genoeg laat herstellen voor je de bloei dan gaat ie er geen nadeel van ondervinden.

Comment

Die bb ziet er niet ongezond uit man :p
                ziet er goed uit.

Comment

Ik vond het na 2 weken wel weer tijd worden voor een update.
                  Ik gebruik geen voeding meer. Dit is de laatste week groei, daarna wil ik em laten bloeien.

Groetjes!

White Widow:
                  16032010024..jpg
                  16032010026..jpg

En de Big Bang welke in het begin nogal dood ging
                  16032010025..jpg
                  Last edited by roy88; 16 March 2010, 08:31.

Comment

We zijn nu een kleine 4 week verder, ben begonnen met de bloeifase. Wel een beetje laat begonnen, dus mn plantjes moeten echt niet veel groter worden, want dan raken ze de lamp aan.

Hierbij een foto van mn plantjes:
                    11042010062..jpg15042010065..jpg

Ik heb voor de volgende poging alvast een 400watt lamp aangeschaft, en wil het daarmee toch iets grootser aanpakken. En aangezien ik de lamp nu toch al heb, heb ik hem alvast boven deze planten gehangen

Comment

Gaat goed hoor lekker laten groeien en gooi die mest korrels maar in je tuin, haal even een flesje voeding bij een shop dat kost je een paar euro .

Verder zien ze er goed uit hou wel rekening met watergeven .

Greetzz GG

Comment

Ik was toch niet echt van plan midden in de bloei nog mest te gaan gebruiken, laat staan andere voeding

Comment

goed dat je er een 400 nog gehangen hebt, zal een pakje schelen nog

Comment

Zoals je kunt zien op de onderstaande foto heb ik al aardig wat hars.

Ik weet niet voor hoeveel 400 watt normaal kan zorgen qua oogst, maar ik vind dat de bloemen nog best wel groot aan het worden zijn.

Misschien dat ik het de volgende poging als volgt doe (om wat stroomkosten te sparen):
                            groei = spaarlampen (groeien doen ze toch wel)
                            bloei = natrium 400watt

Of is dat heel onverstandig?

Foto BigBang:
                            orginele grootte zie: http://i42.tinypic.com/fuuiif.jpg
                            Attached Files
                            Last edited by roy88; 20 April 2010, 17:01. Reden: foto niet groot genoeg, vervangen voor rechtstreekse link

Comment

Als je een beetje ervaring heb haal je met een 400w en een beetje goede genetica en klimaat 400 gram .

maar ik denk dat tussen 200 en de 350 voor de meeste wel te doen is .

Veel suc6 met je kweekje.

Greetzz GG

Comment

Bezig...
                              X