Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Momenteel groeien alle 3 de planten behoorlijk hard. De grootste is al een aardige plant aan het worden en begint nu helaas toch al te ruiken. Binnenkort ga en zal ik wel een oplossing hiervoor moeten vinden.
Ziet er al een leuk plantje uit,
zou je die nu beter niet gaan fimmen voor je geen plaats meer hebt in je kastje.
en eventueel verpotten tot de lob bladeren?
Grtz
@ GanjaBlazer: Ik zal wel even wat foto's plaatsen van de huidige toestand
Oorspronkelijk geplaatst door Ready Set GrowView Post
Ziet er al een leuk plantje uit,
zou je die nu beter niet gaan fimmen voor je geen plaats meer hebt in je kastje.
en eventueel verpotten tot de lob bladeren?
Grtz
Bedankt voor je reactie. Ik heb er nog niet aan gedacht. De plant kan namelijk wel goed de hoogte in.
De diepte van de kast ligt zo rond de 30cm, dat is dus wel een beetje het probleem. Ik zit eraan te denken om de plant gewoon haar gang te laten gaan.
Ik had haar al wel verpot t/m de lobblaadjes. Deze blaadjes zijn inmiddels al wel aardig dood.
Die op de eerste foto ziet er wat gestrekt uit..
voor de rest die tweede ziet er leuk uit en die 2 laatste foto's van de zelfde plant, die is gewoon fantastisch om te zien
Bedankt. Lijkt inderdaad wel een beetje op elkaar. Gaat ook lekker daar zo te zien! Ruik je de plant ook al zo erg?
@ Ready Set Grow
Die eerste is inderdaad gestrekt. Dat komt omdat die plant geen eigen prive lamp had en naar de dichtstbijzijnde spaarlamp aan het groeien was. Heb inmiddels een lampje voor haar aangeschaft en ik graaf haar binnenkort tot de lobblaadjes in
Vandaag ook maar eens wat zien te fabriceren tegen de geur, die is erg lekker, maar waarschijnlijk zal de huisbaas daar anders over denken.
Bedankt. Lijkt inderdaad wel een beetje op elkaar. Gaat ook lekker daar zo te zien! Ruik je de plant ook al zo erg?
@ Ready Set Grow
Die eerste is inderdaad gestrekt. Dat komt omdat die plant geen eigen prive lamp had en naar de dichtstbijzijnde spaarlamp aan het groeien was. Heb inmiddels een lampje voor haar aangeschaft en ik graaf haar binnenkort tot de lobblaadjes in
Vandaag ook maar eens wat zien te fabriceren tegen de geur, die is erg lekker, maar waarschijnlijk zal de huisbaas daar anders over denken.
Kijk eens naar enkele topics hoe je een koolstoffilter maakt en gedaan met geurtjes..
Grtz
sinds ze in de vensterbank staan ruik ik ze minder. mijn homemade koolstoffilter was ook niet echt een suc6.
als je helemaal wanhopig word van de geur kan je ook iets van luchtverfrisser aanschaffen(het beste eucalyptus, sterk maar toch niet heel vies) http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...-(Doe-Het-Zelf)
Comment