Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste indoor Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste indoor Kweek

Oorspronkelijk geplaatst door nono View Post
    mooie lampenkap

zo eentje ga ik ook maken denk ik

kweek ze!
    mijn lamp is toch net iets anders uitgevallen . mijn CFL was net iets groter dan ik verwachtte. (foto in eigen kweekverlagje)

nono

Comment

Beste JD'ers,

Ik heb een vraagje. Misschien ben ik ongeduldig, maar het lijkt er op dat mijn plantje geen 3vingerig blad aanmaakt maar weer 1. Hoe is dit mogelijk?
      Heb wel fotos gemaakt maar mijn camera is nogal brak dus er valt weinig te zien op de fotos.
      Last edited by IWANtweed; 24 February 2010, 16:11.

Comment

ik gebruik in me pc 2 x 23 watt spaar lampen
        1500 lummen per stuk werkt zeer goed
        ong 22 gram per plant

Comment

Als je plant weer terug maar 1 vinger aanmaakt onder vind ze ergens stress van.

Comment

ja van de kou en te wijnig licht

Comment

Ja dat is zo Monty, ik kan alleen nog niet met zekerheid zeggen of het ook echt maar 1 vingerig is aangezien het blad nog klein is.
              Als ze stress ondervinden vraag ik mij af wat het is.
              Geen grote temperatuur schommelingen. Altijd rond de 20 - 25 dag en nacht.
              Luchtvochtigheid is aardig hoog. ongeveer 60%.
              Te wEInig licht is het ook niet. 3 spaarlampen van 15watt 800 lumen per stuk moet voldoende zijn op een zaailing.

Comment

de waardes die je beschrijft zouden idd goe moetten zijn....
                naja miss een een genitsiche fout of freak , ben zelf nu ook bezig met ruderalis indica ook binnen ben benieuwd
                gr batssman

Comment

Bedankt voor je reactie batssman88!

Misschien, of ik ben gewoon te ongeduldig en onthuld ze als het blad wat groter is de andere vingers.
                  Ik ga jou verslag volgen

Comment

ik heb 2 spaarlampen 2000 lummen per stuk en zorg dat je een goeie lucht afvoer en aan voer hebt en probeer je Luchtvochtigheid naar de 45 te brengen werkt top bij mij supper kweek

Comment

Die thee is enkel om je ph waarde te doen zakken van je water, die heeft niets met voeding te zien. Dat het nu nog perfect draaid komt doordat je grond wss heel wat voeding bevat maar hou uw plantje in de gaten en vanaf het verbleekt of vergeelt ben je best dat je wel iets van voeding geeft

ontopic: hoeveel uren licht geef je per dag? + je zaailingskes zijn ondertussen al +10 dagen oud en ik vermoed dat je er echt niet gaat geraken met die 1x 15W SL welke kleurcode heeft die, die zie ik hier nergens vermeld staan(is ook zeer belangrijk). Ik zie ook op de foto`s die je geplaatst had dat je plantjes erg aan het strekken zijn dus die lamp mag er veel dichter op, was ik jou zou ik er nu al 3 bijhangen 1 per plantje en er bal boven hangen met bv. een zelfgemaakt reflectorke of lampkapje
                      Last edited by Smoking Fifi; 25 February 2010, 12:33.
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

ik heb zilver karton mat werk wel goed en die brand punten heb ik idd vaker van gehoord

Comment

hej iwantweed!

heb je nog wat foto's van je plantjes? volgens mij zijn we ongeveer even vroeg begonnen. ben benieuwd hoe ver ze staan dan kan ik vergelijken

kweek ze!
                            nono

Comment

eeeyys man mijn verslag staat er nu ook bij gwn binnen kwkn ,
                              hoe staan de kids erbij ?
                              ik volg je
                              gr batssman

Comment

Bedankt voor al jullie reacties mensen!

Vandaag heb ik een 160 lamp gekocht bij een kringloopzaak. Er staat op Philips MLR 160 watt. To promote plant growth. Menglichtlamp. Is deze lamp wat?
                                Ik kom dan uiteindelijk op 190watt uit aangezien er ook nog 2 x 15watt spaarlampen zijn. De kleurcode hiervan weet ik niet. Ze komen bij de Action vandaan. Een is in ieder geval een warm white lamp.

Inmiddels laat mijn plantje zijn 3 vingerige bladeren duidelijk zien

De luchtvochtigheid schommelt zo tussen 60%/70% dus dat zit wel snor.
                                De temperatuur schommelt tussen de 20-25 graden.

Hieronder foto's. De 160watt lamp is trouwens nog niet ingebouwd, dus ook nog niet te bezichtigen op de foto's.
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X