Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PLOF... daar zijn ze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: PLOF... daar zijn ze

    Ola hierbij fotos van mijn zaailingen waarom komen er een aantal niet uit weet toch zeker dat ze onkiemt zijn van zaad tot nu 6 dagen temp 25 graden hoog lv
    Attached Files

    Comment


      #17
      Re: PLOF... daar zijn ze

      Zorg wel dat je lampen ongeveer 3 tot max 10 centimeter van de plantjes staan anders hebben ze er niks aan
      Acid, the drug that changed our world.

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: PLOF... daar zijn ze

          Ik hoop niet dat ze te nat blijven heb mn schuifjes al open hoe kan ik verder zorgen dat het wat droger wordt

          Comment


            #20
            Re: PLOF... daar zijn ze

            succes ermee man, ze zien er heel goed uit, te nat miss je grond maar je luchtvochtigheid zou ik in de begin fase van je plantjes toch lekker hoog houden ze worden ze sterker en resistenter van tegen toprot bvb etc

            nou succes ermee, info zal je hier genoeg krijgen dus hou je topic in leven en dan komt het zeker goed

            grtz

            Comment


              #21
              Re: PLOF... daar zijn ze

              Update van mn plantjes .... Wanneer zal ik ze overpotten? Van de 10 KC33 zaadjes zijn er 8 uitgekomen en ik weet niet of het vrouwtjes zijn of mannetjes.
              Van de 5 lemon Skunk zijn er 2 uitgekomen en zien er zielig uit vergelijken bij de KC33 enig idee iemand? En moet ik al dacht nacht ritme aanhouden voor mn plantjes .
              Alvast bedankt ......voor de reaktie zou me geen raad weten zonder jullie.

              grtz
              Attached Files

              Comment


                #22
                Re: PLOF... daar zijn ze

                Die skunks, ik heb er geen idee van.
                Kijk of er worteltjes beneden uit komen, zoja, verpot ze maar.

                Comment


                  #23
                  Re: PLOF... daar zijn ze

                  Oorspronkelijk geplaatst door skunkie View Post
                  Update van mn plantjes .... Wanneer zal ik ze overpotten? overpotten kan al wel hoor, wel tot aan de lobblaadjes........loblaadjes zijnd e allereerste blaadjes....... Van de 10 KC33 zaadjes zijn er 8 uitgekomen en ik weet niet of het vrouwtjes zijn of mannetjes.Zie je uiteindelijk toch pas na een dagje of 20.............
                  Van de 5 lemon Skunk zijn er 2 uitgekomen en zien er zielig uit vergelijken bij de KC33 enig idee iemand?Eventjes geduld..komt vast dik in orde........ En moet ik al dacht nacht ritme aanhouden voor mn plantjes .Nee, zou ik persoonlijk nog niet doen....lekker onder spaarlamp of TL laten staan, als ze eenmaal zijn overgepot kun je overwegen ze in de groei te zetten maar zou toch enkele dagen willen wachten..........
                  Alvast bedankt ......voor de reaktie zou me geen raad weten zonder jullie.
                  grtz

                  Graag gedaan, groeten Kweker................................
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                  Comment


                    #24
                    Re: PLOF... daar zijn ze

                    Kweker hed alle vragen correct beantwoord niks aan toe te voegen.

                    Grtz

                    Comment


                      #25
                      Re: PLOF... daar zijn ze

                      Hier weer een update van mn plantjes bij sommige komen al worteltjes uit mn potje. Vraagje wat voor voedings schema zal ik handhaven ik heb de volgende voeding (zie foto) en is dees aarde goed voor mn grote potten ?
                      Hier ook een foto van een kast die ik ook wil gebruiken als kweek kast kan ik de ventilatie in de deur maken (inlet onder outlet boven?).
                      Ik doe nu 1ml wortel booster op 1 liter water en geef ze 1x per dag water (dan voel ik het gewicht van het potje kunnen jullie ook het aantal ml per dag aangeven dat ik water moet geven ik tast een beetje in duister.

                      Lol op dit moment rijdt er een vracht wagen zich klem hehe

                      Dank voor zover
                      Attached Files

                      Comment


                        #26
                        Re: PLOF... daar zijn ze

                        O btw die meters doen het volgens mij niet

                        Comment


                          #27
                          Re: PLOF... daar zijn ze

                          Oorspronkelijk geplaatst door skunkie View Post
                          O btw die meters doen het volgens mij niet
                          Hoe kan dat nu? sttek ze gewoon in je aarde en laat ze er een 5 minutjes in zitten en je zult het normaal gezien moeten zien :p

                          Comment


                            #28
                            Re: PLOF... daar zijn ze

                            1 van mn plantjes vertoont gele stippjes war zou dat kunnen zijn?
                            Attached Files

                            Comment


                              #29
                              Re: PLOF... daar zijn ze

                              TE WARM had mn lamp op 50 cm in de groei fase terwijl het 75 had moeten zijn ze zijn gelukkig opgeknapt
                              Attached Files

                              Comment


                                #30
                                Re: PLOF... daar zijn ze

                                Heeft idd veel te warm gestaan. Plant sluit haar huidmonden om te veel verdamping te voorkomen maar rakt hierdoor oververhit. vandaar ook je omghoog krullende bladranden.

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X