Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In de tvkast de eerste(spaarlamp) kweek van Lowryder en Lowryder #2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: In de tvkast de eerste(spaarlamp) kweek van Lowryder en Lowryder #2

yo progressive, ziet er nice uit! Ikzelf ben ook bezig met een lowryder #2, voor zover ik zie groeit ie al net zoals die 2 van jou het doen. Trouwens ik heb die van mij al na 14dagen getopped. Kan dat?? of is het te vroeg. Greets een 2nd time grower, Swiemel

Owja, Link ! Mijn-Micro-kweekkastje-Aarde-zaailing
    Last edited by Jointjedraaien; 10 June 2010, 04:13. Reden: Stoned ...
    Swiemel's Lr#2 kweek in een micro ikea kweekkast, 3x20W SL.
    Short Url: http://www.alturl.com/sjuz

Comment

He Swiemel,

Bedankt voor de complements. Toppen doe ik zelf niet echt aan bij deze lowryders maar het zou wel kunnen. Ik top eigenlijk alleen de buitenplanten die langer staan. Zal je kweekje even checken.

Laters Progressive

Comment

Nou daar zijn we weer. Het is alweer een week geleden en ik moet zeggen dat de dames er nog steeds lekker bij staan. Ze staan al lekker in de bloei en hoop dat zo door blijft gaan. Ze zitten nog steeds aan het bloei middel. De foto's zullen later gemaakt worden.

Ook kan ik melden dat ik in blijde verwachting ben van een aantal nieuwe vrouwen en allemaal verschillende soorten. Een drietal zal voor buiten zijn en de rest gaat de huidige vrouwen vervangen.

Groet Progressive

Comment

Zo beste stoners and growers,

Na een tijdje geen foto's zijn ze er weer. De plant links achter blijft klein maar, heeft een flinke inhaalslag gemaakt. De stelen in de toppen worden steeds minder zichtbaar en hoop dat ze lekker vet gaan worden. Nog steeds aan de voeding en denk dat ik binnenkort weer over ga op alleen water om het lekker door te spoelen. Hoop dat ze half mei klaar zijn.

16april.....jpg16 april....jpg16 april......jpg16 april...jpg16 april..jpg

Groetjes Progressive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Progressive View Post
            Ze krijgen vandaag voor de 4de keer bloei en het lijkt erop dat ze er goed op reageren.

Hoi, hoe bedoel je nou 4e keer bloei gekregen en hoe doe je dat?
            Is dat soms vloeistof die voeding wordt genoemd?

Ik ben nog 99% amateur wil 't ook leren

Comment

He godDaddy,

Voor de 4de keer bedoel ik dat het de 4de dag was dat ze voeding kregen. Je hebt verschillende groei, bloei en andere stimulatoren die je planten helpen met enorme buds aan te maken. Ik gebruik nu een bloeistimulator. Ik meng daarvan 4ml op 1 liter water en zorg ook nog dat de water temperatuur het zelfde is als de bodem van de planten om geen grote schokken te veroorzaken. Laat me weten wat je van plan bent om te gaan doen. Misschien wat buiten? Het seisoen komt er weer aan. Het is safe om te zorgen dat na 15 mei de jonge planten naar buiten gaan.

Mijn nieuwe foto's van de dames verschijnen deze week en de haartjes beginnen al te verkleuren.

Let me now !!!

Progressive

Comment

Zo mensen, ik dacht toch laat ik even de update zien. Ze staan er vrolijk bij en heb vanaf gisteren toch besloten dat ze vanaf nu alleen nog water krijgen. Denk dat 2 weken ze klaar zullen zijn, dus spoelen met die hap.

20 april..jpg20 april.....jpg20 april......jpg20 april..jpg20 april...jpg20 april....jpg

Greetz Progressive !!!

Comment

Zo mensen, het is alweer 5 dagen geleden en nu weer een update. Ze staand er lekker bij en 1 ryder #2 en een gewone (de twee voorste) zijn er al bijna aan toe om te kappen. De achterste moeten nog even langer en denk dat die rap zullen volgen. Ze krijgen nog steeds 20-4 qua licht voor de topjes en alleen water. elke plant krijgt in de 11 liter pot ongeveer 300ml water. Vochtigheid ligt nog steeds tussen de 55 en de 60 procent.

26 april...jpg26 april..jpg20 april......jpg26 april.......jpg26 april.....jpg26 april....jpg

Keep intouch,

Progressive !!!

Comment

He beste stoners,

Eindelijk was de dag er om er 1 te knippen. Een lowryder #2 heeft het kopje ten ruste gehangen in een fijn kastje. Denk dat er met 2 dagen de volgendezal volgen en binnen een week de andere 2. Hoop binnen een paar dagen er al wat te proeven.

Hou jullie op de hoogte.

29 april.jpg29 april..jpg29 april.....jpg29 april...jpg29 april....jpg

Comment

heey ziet er mooi uit, post zeker ook even hoe ze hebben gesmaakt, zal nog wel even duren maarja^^
                      en kan je misschien ook het even wegen? maar dit is natuurlijk wel wat beter als het droog is maarja..
                      ziet er goed uit

Comment

Kan er bijna niet meer van afblijven. Morgen wordt er geproefd, gewogen en weer 1 geknipt en dan hebben we alle 2 de lowryders om te proeven. Ga ondertussen deze week me plantjes voor de buitenkweek laten ontkiemen. Heb echt zin in de buitenkweek. er zullen 3 soorten naar buiten gaan waarvan 1 in de de volle grond.

Later meer !!!

Progressive

Comment

Nou beste mensen, heb al gesnoept van Lowryder #2 en moet jullie zeggen dat dit een heerlijk wietje is. Hij is mild en medium in de stonedheid. Heb gisteren alles geknipt en het hangt in de kast te drogen. Heb foto's beschikbaar en die zal ik er vandaag opzetten.

Greetz Progressive

Comment

Nou hier zijn de dames geknipt en op het koppie. Het viel me op dat 1 van de takken overging naar 2 takken en op elke tak precies de zelfde toppen heeft gemaakt. De vorm en blaadjes zijn echt tweelingen. Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik hoor graag mensen die dit kennen. De foto's hier eronder en zal de opbrengst later nog melden.

Groeten

7 mei.jpg7 mei...jpg7 mei..jpg
                            Attached Files

Comment

Comment

Als ik je pistels zo bekijk heb je wel erg aan de vroege kant geoogst. Had naar mijn mening best nog wat kunnen staan. Zal een superhigh wietje worden.

Grtz

Comment

Bezig...
                                X