Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Daar zijn we weer met de update. Weer flink wat opgeschoten sinds de laatste post. Bob was 7cm en zit nu al dik op de 15cm. Had hem in een 1,5L pot gezet maar dat gaf A) wat problemen met de ruimte en dus de luchtcirculatie en B) schoot Bob ineens de lucht in met die grote pot onder z'n kontje. Had nog een 2 a 3cm over eer ie de lamp ging raken,
Anywaysss de bloei is lekker op gang bij Bob. Peter gaf de afgelopen dagen de eerste haartjes en nu is het wachten op Bunny die nog niets laat zien.
Heb tevens de bodem isolatie uit de kast gesloopt daar het me een dikke centimeter scheelt en tevens komt er wat mee koude lucht van beneden zodat we kunnen proberen een derde 20 watter erbij te schroeven. De fan op de lampen staat niet meer aan omdat deze de temp in de kast heel snel omhoog haalt!
Vocht is nog steeds op gevoel wat groene thee. Temp dag zit rond 26-27c en nacht 17-19,5. Meet geen PH/Ec en doekjes om de grond wat vochtig te houden.
Zat op 2x natmaken per dag maar wil over naar 1x om de LV wat lager te brengen.
Zolang het goed gaat geen extra voeding ....
Hier weer een fotosessie. Had op wat dagen weinig mogelijkheid om pics te maken maar andere dagen maken dit wel weer goed
Weer ff een zooitje pics voor de liefhebbers. Wat is er veranderd. Heb de bodem uit me kast gesloopt en heb er de achterkant van een sullig speakertje onder gezet voor paar extra cms. verder gaat alles hetzelfde. nog steeds 2 lampen 20w, groene thee op gevoel en af en toe doekje voor de extra vochtigheid. Geen extra voeding till today! Bob begint de afgelopen week flink te drinken en zit er elke dag stukje beter uit op enkele bladpuntjes na dan... swaaa....lol.
Bunny hebben we een stukje vanaf moeten halen gisteren want werd beetje te lang.
da pics!
Bunny (de jongste) is een paar dagen terug vertrokken uit MiCollieBox. Na het verwijderen van de hoofd-top stond ie 4-5 dagen stil en toen vond ik het welletjes. Heb hem dus aan m'n ma meegegeven voor op het balkon en ga over een tijdje wel ff kijken of ie het gered heeft.
Bij Peter de middelste wat blad moeten verwijderen en gvd een klein toppie per ongeluk meegenomen lol....Na het vertrek van Bunny heb ik Peter eenzelfde potje gegeven als Bob.
Met Bob gaat alles prima en doe dus ook nix om het te verkloten. Wederom meeste pics van de oudste.
Peter en Bob staan nu ff te zonnen op het tuimeldakraam tot de zon daar weg is (zie pics van vandaag).
Verder staan ze nog steeds op groene thee dieet. Temp dag 26/28 nacht rond 18/20. LV probeer ik rond de 40-50 te houden.
Update. We gaan lekker! Bob loopt goed vol nu en Peter loopt eindelijk een beetje in.
Nog steeds geen voeding maar slechts groene thee. temp nacht 18-21c dag soms over de 30c maar merendeel zo rond de 25-28c.
LV 's nachts loopt af en toe hoog op na het watergeven maar overdag zo ronde 35%.
Afgelopen week hebben ze diverse keren wat extra uurtjes zon gehad op het dakraam en vinden dit wel okay volgens mij
Ben ook begonnen met een filmpje in elkaar te zetten met een paar pics per dag en ziet er wel funny uit maar kan hem pas posten als ie klaar is natuurlijk to be continued....
goed idee van dat filmpje. ik ben aan mijn eerste kweekje bezig en vraag me echt steeds af hoe de plantjes die ik nu heb zullen veranderen in wat normaal in een zakje zit. ben benieuwd dus veel succes!
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Peter & Bob beiden droog en 3 gram p/s.
Was leuk en ben inmiddels begonnen met 4x lowryder 1x silver pearl 1x Diesel all regulars in een iets groter hokkie
50*30*75.
prachtig filmpje. leuk om naar te kijken. het verwondert me een beetje dat er maar 3 gram af kwam ze zagen er wel goed uit leek me.
succes met je volgende kweekje!
Comment