Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TL Kweek Afrodite

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: TL Kweek Afrodite

ik hoor ook echt een smurfenstemmetje als ik dit lees maar dan hoor ik brilsmurf.. brilsmurf is meer van de harddrugs :p (hoorde ik gisternacht van smurfin)

Comment

Image_081..jpgImage_082..jpgImage_085..jpg

Ze staan er hartstikke mooi bij, ze beginnen ook al lekker te ruiken, ik denk dat ik die kleine weg doe..opbrengst daarvan zal toch niet veel zijn..

Morgen of overmorgen ga ik kijken hoe ik het beste een scrognetje ga maken en die komt er dan ook boven.. Ze staan nu 5 dagen in bloei.

Reden waarom ik nu al op 12/12 ben gegaan is dat dit mijn eerste kweek is en dat ik gewoon even wil zien hoe het allemaal gaat. Dat ik daar bij mijn volgende kweek rekening mee kan houden als er iets mis gaat..Anders zou dat nu verloren tijd zijn.

Tot volgende update woensdag of donderdag!
      Push it to the limit

Comment

Zet die kleine gewoon op de vensterbank !
        die zal nog een mooie buitenplant worden!
        of zet die nu gewoon in het bos ofzo :p
        heb mijn experiment hennep gewoon buiten in een bos gezet en die groeit nu lekker

Comment

Ik heb helaas nog geen foto's kunnen maken maar dat beloof ik snel te doen!!

Na 2 weken bloei beginnen te topjes al te komen en planten hebben verder nergens geen last van, ze zien er goed uit!!

1 plant heeft een bruin/geel vlekje maar dit komt waarschijnlijk omdat deze te lang tegen de lamp heeft gehangen!!

Foto's volgen snel
          Push it to the limit

Comment

Hooo,

Ik heb wegens omstandigheden een tijdje geen update kunnen doen maar mn planten zijn er nog steeds hoor, ik zal vanavond als de lichten aan gaan even een paar fototjes maken en erop zetten!!

Volgens mij duurt het niet zo heel lang meer en dan kan ik oogsten..Tot vanavond!!

Push it to the limit

Comment

hok 007.jpghok 011.jpghok 008.jpghok 012.jpghok 009.jpg

Slechte kwaliteit foto's maar wat zeggen jullie er van??

Gr
              Push it to the limit

Comment

Gooit nog volop witte pistels gaat nog wel ff duren. Denk een week of drie.

Grtz

Comment

DSC02546.jpgDSC02544.jpgDSC02548.jpgDSC02540.jpgDSC02542.jpgDSC02549.jpgDSC02541.jpg

DSC02543.jpgDSC02547.jpgDSC02550.jpgDSC02545.jpgDSC02551.jpgDSC02552.jpg

Bij deze: BETERE FOTOS

En zijn ze al klaar om te knippen?? Graag snel antwoord vrienden alvast bedankt

Ps zeg gelijk even wat jullie van het tl kweekje vinden!
                  Push it to the limit

Comment

Nee die kan nog wel een +/-2 weekjes verder, is nog erg wit. Laatste week geen voeding meer alleen water.

Grts MG

Comment

Oke dan laat ik ze nog wel staan maar ik bedoel, niet dat ze dalijk te lang staan??
                      Push it to the limit

Comment

nee laat ze maar een week of 2 staan en de laatste week geen voeding dat doet de smaak ten goede

Comment

Dat zeg ik GAMMA .
                          Nee maar effe zonder gekkigheid neem elke week een foto van een top met DUIDELIJK de trichomes in beeld.
                          Dan geven we het wel aan over hoe en wat verder, tis en blijft een leuke hobby en hier helpen we elkaar. (vorige foto`s dichtbij waren wazig)
                          Zoals ik het nu zie is het nog 2 weken vergeet niet de laatste week alleen water te geven GEEN VOEDING meer over een week dus.

Grts MG

Comment

Oke ik zal van de week weer foto's maken!! Maar ik dacht misschien omdat er al best veel bruin was dat ze dalijk niet te lang staan Maar bedankt

En met voeding hoef ik niet te stoppen want heb geen voeding gebruikt Dus zijn ze toch best mooi he

GR
                            Push it to the limit

Comment

Er zat dus afdoende in je aarde, maar ik vind het een leuk lief plantje hoor goed gedaan.

Comment

Denken jullie echt niet dat ik van de week moet oogsten??

Heb net nog even gekeken maar van de hoofdtop zijn toch echt bijna alle haartjes bruin??

Gr
                                Push it to the limit

Comment

Bezig...
                                X