Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je bent WEL ongeduldig hehehe, je hebt pas maar 6x te horen gekregen even wachten nog.
Het komt alleen maar ten goede van het eind product. Dus nog even GEDULD whahaha.
Ziet er goed uit vind ik Leon en kan volgens mij idd ook nog even. Zie hoofdzakelijk nog witte haren op je plantje maar zoals reeds gezegd ga je beter af op de trichomes.
De onderste takken zien er mij nog behoorlijk gezond uit, maar ik denk dat je doelt op de grote bladeren. In de 2e helft van de bloei is het normaal dat je langsonder wat blad verliest. De plant zet een spurtje bij en stopt al haar energie in de top. Doordat je niet bijvoedt onttrekt ze voeding aan de onderste bladeren om dit te compenseren, een beetje zoals wij onze vetlaag verliezen door niet te eten. Ik zou me er niet echt zorgen in gaan maken en voldoende lang wachten om te oogsten, want dit ziet er overheerlijk uit.
Verder vind ik ook dat de rest van je plantje er nog zeer groen uit ziet, terwijl een plant vanzelf geel trekt wanneer ze op het eind van haar leven raakt.
Comment