Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zijn allemaal vrouwtjes, als het goed is
moet nog wel oppassen voor herma's
denk wel dat het goed komt, heb wel groot verschil in temp; 14 in de nacht en 20-35 overdag... maar heb nog geen echte gevolgen gezien
In je eerste post vertel je dat je een mannetje in de huiskamer hebt,vandaar dat ik over het stuifmeel begon,
De temperatuurverschillen zijn echt wel te groot,meestal merk je de gevolgen pas later(paarsverkleuringen en/of herma's)
Ook kunnen ze door deze grote verschillen door de stress een groeiachterstand oplopen.
Ik zou toch eens proberen de verschillen wat kleiner te krijgen.
Grts
Daniella
Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.
zien er lekker gezond uit, die bruine blaadjes komen bij mij nu ook voor, maar die heb ik nu geknakt omdat ze toch te weinig licht kregen en het sap veel beter naar de topjes kon
Greets Swiemel
Swiemel's Lr#2 kweek in een micro ikea kweekkast, 3x20W SL.
Short Url: http://www.alturl.com/sjuz
Update:
Nog zo'n 2 weken voor de oogst van de royal's. Ze zijn bijna gestopt met groeien en nu vol in de bloei. P050510_14.07.jpg
White widows zijn nu bijna 1 meter hoog, ga ze over een tijdje in de bloei doen. P050510_14.05.jpg
Die zijn nog lang niet klaar, ze gooien nog volop witte nieuwe pistels. denk nog minimaal twee weken. Goed naar je trichomes kijken met een sterk vergrootglas en zo het oogstmoment bepalen, te vroeg oogsten is zonde, beter nog wat geduld.
Comment