Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Michel's 2e kweekveslag (Hollandse Hope & Anesthesia) 250W HPS
Re: Michel's 2e kweekveslag (Hollandse Hope & Anesthesia) 250W HPS
aangezuurd water geven PH 5.8 Zou dat moeten neutralizeren en regel matig die grond PH blijven meten. Je kkunt er ook voor kiezen oom ze te spoelen met aangezuurd water. 3 maar de potinhoud aan afgezuurd water erdoor. Goed laten uitlekken en dan twee of drie dagen niks meer tot je kluit weer enkel vochtig is.
Naja je zt in je laatste weken dus zou me er niet meer al te druk over maken. Persoonlijk zou ik idd wel nu spoelen met aangezuurd water en geen voeding meer meegeven.
Tijd voor een update!
Ik geef nog steeds water met PH5.8.
Een klein twee weken geleden heb ik een aantal toppen van de Anesthesia geoogst. Ik denk alleen dat ik iets te vroeg was. Dacht toen al een paar amber thricomes te zien, maar dit kwam waarschijnlijk door m'n verlichting van mn scoop. Zag later dat echte amber er toch wat anders uit ziet.
Gister de eerste Hollandse Hope omgehaald en geknipt, iets meer dan de helft van de trichomes was amber. De rest zal deze week wel volgen.
Het oosten op basis van de trichomes is best te doen, maar waar op de plant pak je deze?
Midden, onder, boven? Kan iemand mij vertellen of ik m'n toppen goed heb geknipt.
Zit er nog te veel aan? Moet er meer af...
Comment