Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
K2 Eerste kweek, under the desk
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: K2 Eerste kweek, under the desk
Ben je al gestopt met voeding geven en alleen water? Zie nog geen gele bladeren namelijk, als ze geel worden betekent dat ze einde bloei zit.
En aan de trichomes (haartjes met bolletjes) kan je zien hoe rijp ze is, als 70% van je trichomes amber zijn kan je oogsten.
Ze zullen nu nog wel een paar weekjes moeten voordat ze op hun eind zitten hoor.
Vergeet niet een weekje van te voren voor het einde te spoelen door geen voeding te geven alleen water.
Grts MGLast edited by MotherGrower; 19 June 2010, 02:51.
Comment
-
ok, tnx.
Het kweken ging eigenlijk best goed, alleen is het jammer dat ik een veel ste kleine bak heb achteraf gezien...
Maarja. Mijn 5 autoflower zaadjes zijn binnengekomen!! Dus who cares als mijn 2 binneplantjes een beetje tegenvallen
ik heb nog geen fotos van ze, ze zijn al wel aan het ontkiemen.
Bij 50 euro kreeg je bij wietzaadjes.nl een gratis white widow, ik zat er net onder maar alsnog heb ik er nog 1 van ze mogen ontvangen
Dus daar ben ik nu ook reuze blij mee.
Ik zal wel appart verslagje gaan maken over de buitenplantjes.
Greetz
Comment
-
Heey zouden jullie me kunnen helpen om te vertellen waarneer ik ze moet gaan oogsten??
Ik heb er zelf geen idee van.
Tnx!
Greetz
DSCF4226.jpgDSCF4229.jpgDSCF4227.jpgDSCF4219.jpgDSCF4217.jpgDSCF4228.jpgDSCF4221.jpgDSCF4216.jpgDSCF4225.jpgDSCF4230.jpgDSCF4220.jpgDSCF4223.jpgDSCF4224.jpgDSCF4231.jpgDSCF4222.jpgDSCF4218.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door puch dexter View PostHeey zouden jullie me kunnen helpen om te vertellen waarneer ik ze moet gaan oogsten??
Ik heb er zelf geen idee van.
Bloeitijd binnen: 60-65 dagen
Comment
Comment