Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
dat is moeilijk ja, eigenlijk jammer dat je die lampkap al hebt gemaakt anders zou je tls vanboven dicht erop kunnen doen en dan sl's ernaast
denk dat je de tl's het beste aan de zijkant kan doen, anders doe je gewoon alleen die tl's, scheelt in stroom en als ze groot genoeg zijn verzin je nog wat om ze allebei te doen
ff in het kort
dit had ik in gedachten Knipsel..JPG
Het plantje is weer iets groter geworden maar, veel is er niet over te vertellen wel zijn er 2 nieuwe blaadjes bijgekomen, deze blaadjes lijken trouwens al op de echte blaadjes van een wiet plant.
Wel hangen de blaadjes een beetje naar beneden doordat ik ze teveel water heb gegeven omdat ik een weekendje weg ben geweest.
Overbewaterd = Correct
Paarse stengel = Te koud (hoe warm is het ongeveer)
Voor de rest die tornado lampen moet je nu nog niet aanzetten want die hebben momenteel geen nut die hangen te ver van je plant...
Grtz
Het is inderdaad een periode te koud geweest toen had ik nog geen kacheltje. En werd het soms 13, 14 graden. Maar nu is het minimaal 18. Dus het gaat goed. Heeft die periode toen het te koud was verder nog invloed op de rest van de plant zijn leven.
in de bloeiperiode moet je sl nemen. volgensmij over ongeveer 2 weken.
met autoflowers haal je altijd maar weinig(ongeveer 5-15gram per plant)
mijn voorspelling is tussen de 5 en 10...
het is met die autoflowers ook niet helemaal de bedoeling om een spetterende opbrengst te halen
ik zou binnenkort wel met voeding beginnen ligt eraan of je stekgrond(onbemest) of gewone potgrond hebt(bemest)
Comment