Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Djzusie, bij feminised zaad heb je 99% kans dat het een vrouwtje is dus. Dus je hoeft er niet meerdere te laten ontkiemen. Het klopt niet wat je nu allemaal zegt. En over die lampen gesproken die hangen op een paar cm wat je op de foto kan zien. Dus je vertelt nu allemaal een beetje onnodige dingen.
Lees het forum de volgende keer even goed door voor dat je allemaal van zulke reacties plaatst.
Staan denk ik idd wat nat en ja een overpot brengt altijd stress met zich mee. Na een overpot is je plantje eerst weer ondergronds bezig met wortelherstel voordat ze bovengronds weer verder kan. Niet panikeren maar gewoon goed blijven observeren en ff niks doen.
maar lezen is dan ook niet jouw sterkste punt, ik begin met de vraag of het Fem zaad is, en daarna als het niet zo is Enz.
maar ik zal mijn goed bedoelde adviezen niet meer aan je melden. ik moet nog even wennen hier en had nog nergens gelezen of je een fem zaadje had.
maar zie nu aan de bovenzijde van deze pagina dat ik ergens in het midden van je kweek begon te lezen.
De plantjes staan in mijn nieuwe hok, en zijn al weer gegroeid wel hebben ze een aantal dagen wisselende lichturen hadden door dat ik het oude hok moest leegruimen. Maar ik denk dat dat niet zo erg is met AF. Ik heb voor de ventilatoren labyrints gemaakt. Ook is het steeltje van het plantje groen geworden (Was eerst paars). Ook is hij was gegroeid.
Foto`s verwijderd omdat ik te weinig ruimte heb.
Wat vinden jullie van mijn hok?
En het hout wat ik heb gebruikt geeft toch geen giftige dampen af?? O.S.B. Hout..
volgens mij is het niet zo erg soms wat wisselende lichturen.
en wat betreft je hokkie, staat die in de schuur? ik heb vorige winterdagen ook in de schuur gekweekt en daar was het eigenlijk te koud. wel heb ik het hokje toen helemaal geisoleerd met 4 CM tempex, en de bodem ca 25Cm opgehoogd. De kou loopt NL over de vloer.
Ook had ik de lichtperiode in de nacht zodat ik daar dus al een soort van verwarming had. ik moet wel zeggen dat ik toen gebruik maakte van een 400 Wat hps.
verder heb ik nu mijn laatste hokje van hetzelfde materiaal gemaakt en heb geen rare dingen ontdekt en dit is mijn 2e kweekje erin.
verder heb ik nog even terug gelezen bij je en je vroeg ergens wanneer je over moest gaan naar 827, ik zou dit doen als de groei er echt uit is, Als de groei er nog niet uit is gaan de planten extra strekken onder de 827, en met TL verlichting wil je zo dicht mogelijk bij de lamp blijven.
Ik heb nog een zaadje te onkiemen gelegt maar zal ik haar meteen in 6,5L potten doen met stekgrond of een mengsel van stekgrond, zwaarbemeste grond en universele potgrond?
Of eerst in stekgrond in 2L pot en daarna overpotten in 6,5 liter?
Comment