Heey iedereen, ja zoals beloofd maak ik ook een kweekverslag, zal vast wel handig zijn, als ik soms wat advies nodig heb ofzo..
Dus, ik heb mijn zaden bij Azarius besteld.
FastBud
Fast Bud is opnieuw een varieteit van de nieuwe generatie zelfbloeiers. Fast Bud is met grote harsrijke toppen een goede opbrenger. Het effect is sterk en dankzij de Diesel inbreng zijn exotische, zoete geuren te herkennen.
Deze planten bereiken een hoogte tussen de 40 en 90 centimeter.
Auto-flowering: 100%
THC: 16%
Opbrengst binnenkweek: 400-500 gram/m2
Opbrengst buitenkweek:20-60 gram per plant
Bloeitijd binnenkweek: 6 weken
Bloeitijd buitenkweek: 8 weken vanaf ontkieming
Na 4 werkdagen kreeg ik te horen dat de bestelling betaald was, en 2 dagen daarna heb ik ze ontvangen, dit op donderdag 18 Maart, ik had ze die dag direct op een schoteltje gelegd met nat keukenrol papier. Zaterdag 20 maart was de eerste scheut er, ik had hem direct onder de grond gestopt(stekgrond, wel goede grond, maar voor de rest nix speciaals).
Maandag kwam het de grond uit, dat gaf natuurlijk een geweldig gevoel, ondertussen was ik ook al aan mijn kweekkast begonnen, hier in ga ik mijn plantje tegen de avond zetten, zo ga ik het eerst proberen, als dit teveel stress oplevert dan zet ik hem er gewoon altyd in.
hier een paar fotos van Buddy
Vrijdag 19 maart tot vandaag(24 maart)
DSCN1414..jpgDSCN1415..jpgDSCN1417..jpgDSCN1419..jpgDSCN1418..jpg
DSCN1421..jpgDSCN1420..jpg
DSCN1423..jpg
Dus, ik heb mijn zaden bij Azarius besteld.
FastBud
Fast Bud is opnieuw een varieteit van de nieuwe generatie zelfbloeiers. Fast Bud is met grote harsrijke toppen een goede opbrenger. Het effect is sterk en dankzij de Diesel inbreng zijn exotische, zoete geuren te herkennen.
Deze planten bereiken een hoogte tussen de 40 en 90 centimeter.
Auto-flowering: 100%
THC: 16%
Opbrengst binnenkweek: 400-500 gram/m2
Opbrengst buitenkweek:20-60 gram per plant
Bloeitijd binnenkweek: 6 weken
Bloeitijd buitenkweek: 8 weken vanaf ontkieming
Na 4 werkdagen kreeg ik te horen dat de bestelling betaald was, en 2 dagen daarna heb ik ze ontvangen, dit op donderdag 18 Maart, ik had ze die dag direct op een schoteltje gelegd met nat keukenrol papier. Zaterdag 20 maart was de eerste scheut er, ik had hem direct onder de grond gestopt(stekgrond, wel goede grond, maar voor de rest nix speciaals).
Maandag kwam het de grond uit, dat gaf natuurlijk een geweldig gevoel, ondertussen was ik ook al aan mijn kweekkast begonnen, hier in ga ik mijn plantje tegen de avond zetten, zo ga ik het eerst proberen, als dit teveel stress oplevert dan zet ik hem er gewoon altyd in.
hier een paar fotos van Buddy
Vrijdag 19 maart tot vandaag(24 maart)
DSCN1414..jpgDSCN1415..jpgDSCN1417..jpgDSCN1419..jpgDSCN1418..jpg
DSCN1421..jpgDSCN1420..jpg
DSCN1423..jpg
Comment