Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fastbud ( autoflower) TL kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Fastbud(Lowrider) Micro/Venster kweekverslag

nee, dan heb je juist een goeie, tenzij er geen licht vanaf komt...

Comment

ah oke^^ ja er komt genoeg licht vanaf, vanavond post ik nog wel een paar fotos fzo, of anders morge nog..

Comment

Zoals ik dus al zei nog een paar fotos, kga probere elke dag al een foto te neme, en dan zie ik wel wanneer ik tijd heb om ze te poste
        dus hier nog even iets over mn kast, de 2 pc fans, een grotere en een kleine
        DSCN1435..jpgDSCN1437..jpgDSCN1436..jpg

en dan nog een paar fotos van vandaag, en ook even om te late zien hoe dicht hij bij de sl staat..
        zou er ng iets zijn dat ik kan verbeteren ms?

DSCN1432..jpgDSCN1434..jpgDSCN1433..jpgDSCN1431..jpgDSCN1438..jpg

en ahja, wanneer moet je ongeveer overpotteN? dan kan ik alvast die bemeste grond ophalen

Comment

bij mij in me pc word het 32 gr als ik me ventilator niet aan heb en dat is 35 sl 2 keer dan he das wel warm hoor gr boe

Comment

overpotten kan nog wel een tijdje w8en, ik zou volgende keer een beetje ruimte overlaten zodat je het plantje later nog een beetje kan ingraven.
            Of je moet overpotten weet je (volgensmij) aan 2 dingen:
            het wortelstelsel ondergronds is ongeveer even groot als bovengronds, dan kan je een beetje een inschatting maken
            ook kan je kijken naar of er wortels door de gaatjes onderaan je pot heen komen.

Hoop dat je hier wat aan hebt,
            Grz Smurf

Comment

ja bedankt, weet ik dat ook weer^^
              en volgende keer zal ik idd wat plaats overlaten, maar als ik overpot doe ik dat ws toch ook tot aan de lobblaadjes, maar dat duurt nog wel even..
              alleen het vervelende is dat ik morge voor 4 dagen weg ben, dus moet ik aan mn zus ofzo vragen of ze hem steeds in de kast wil zetten nzo.. maarja zal wel goed komen

Comment

het is altijd koddig z'on kleintje in huis hebben, haha xD

Comment

heey, ben weer trg uit rome, viel wel mee daar..
                  en dus tijd voor een update^^
                  dus eerst een paar van 29/03
                  DSCN1440..jpgDSCN1444..jpgDSCN1442..jpg

en dan nog een paar van vandaag
                  DSCN1450..jpgDSCN1447..jpg

laatste zijn ms niet zo duidelijk, sry hiervoor..

Comment

is nog wel te zien..
                    zijn iig niet gestorven

Comment

hoeveel opbrengst kan je eigelijk hebben met zon plantje?
                      en zou ik ook alvast overpotten? moet ik dit dan doen tot aan de lobblaadjes? of de lobblaadjes ook de grond in? dit had ik namelijk ook ergens gelezen.. een alleen niet of het egt moet..?
                      dan nog iets over mijn lamp, zou ik er nog 1 bijhangen? iemand zijn advies? want als hij in bloei gaat ga ik waarschijnlijk geen HPS ophangen, maar als iemand even wat zou kunnen zeggen over meer spaarlampen... en hoe ik die zou kunnen ophangen? die van mij is van 23W.. niet egt genoeg ws
                      Last edited by Nairez; 3 April 2010, 10:44.

Comment

hoeveel opbrengst kan je eigelijk hebben met zon plantje? Weinig, dacht eerst tot ongeveer 15gram maar denk dat 25 ook prima haalbaar is(onder HPS)
                        en zou ik ook alvast overpotten?Hoeft nog niet, als je het wilt gaan doen kijk even hier moet ik dit dan doen tot aan de lobblaadjes? of de lobblaadjes ook de grond in? dit had ik namelijk ook ergens gelezen.. een alleen niet of het egt moet..?zijn details, als je het tot de lobblaadjes doet staat de plant wat steviger. Sommigen zeggen dat je het tot een stuk eronder moet doen. Maakt verder eigenlijk niet uit zolang de de blaadjes niet begraaft.
                        dan nog iets over mijn lamp, zou ik er nog 1 bijhangen? iemand zijn advies? want als hij in bloei gaat ga ik waarschijnlijk geen HPS ophangen, maar als iemand even wat zou kunnen zeggen over meer spaarlampen... en hoe ik die zou kunnen ophangen? die van mij is van 23W.. niet egt genoeg ws Hang je SL's altijd schuin op en geef hem dan een kapje van bijvoorbeeld een half blikje(hier gedaan met een torando). ik denk dat 1 sl idd een beetje weinig is. wil je genoeg kunnen oogsten om er nog 1 joint van te draaien zou ik toch voor zeker het dubbele gaan.
                        Greetz, Smurf

Comment

Wat gestrekt maar voor de rest een mooi plantje

Comment

nog is een update^^
                            31-03

DSCN1451..jpg
                            DSCN1454..jpg

1-04

Op 1 april moet mn plantje weer zon rare vorm aannemen :p
                            komt ws door mijn lampen, moet dringend iets gaan veranderen...

DSCN1460..jpg
                            DSCN1457..jpg

2/04

Zo, vandaag ziet Buddy er weer normaal uit na zijn nachtrust, heb haar net overgepot omdat ik wat worteltjes er onderuit zag komen.
                            Ze zal het de komende dagen wel wat moelijker hebben..

DSCN1462..jpg
                            DSCN1461..jpg

Dan, ik ben van plan om een HPS lamp te komen, maar mijn kast is maar 70 x 40 x 40, dus ik dacht aan een 100W of een 70W..
                            of zou ik gewoon een extra tl en paar extra spaarlampen kopen, maar ik zou egt liever gewoon een HPS kopen.. maar vanaf wanneer kan je deze gebruiken? pas vanaf bloei zeggen ze altyd, maar wat dan bij autoflowering? zal wel geen verschil zijn zeker?
                            Last edited by Nairez; 5 April 2010, 11:34.

Comment

Volgens mij kun je een HPS er nu ook al op zetten maar dan groeien ze best wel wat sneller, en ik denk dat een HPS met makkelijk gaat winnen van TL en spaarlampen,
                              wel moet je er rekening mee houden dat een HPS veel warmer wordt, dus misschien moet je hier wat aan doen.

ik vind wel dat je potjes erg nat staan. ik weet niet hoeveel water je geeft maar nu ziet het er erg nat uit. de dames houden niet van natte voetjes, eerder droge.

succes

Grtz,
                              Djzusie

Comment

ah, ja ze stonden redelijk nat, maar dat kwam omdat ik ze net had overgepot, dus even wat water erbij, en ze zien er nog hetzelfde uit na overpotten dus dat ging goed
                                ja HPS is wel nice, maar dan zit ik denk ik wel altyd te stressen voor brandgevaar fzo.. en wat zou het verschil in electriciteits kosten zijn tussen 70W HPS en bv 4 18W tl lampen..
                                of zou ik ipv die tl lampen spaarlampen nemen?

Comment

Bezig...
                                X