Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fastbud ( autoflower) TL kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Fastbud(Lowrider) Micro/Venster kweekverslag

*Update*
    heey iedereen, na een week mn camera trg^^

Ondertussen staat mijn plantje dan ook al een week onder de 4x18W tl lampen,
    het verschil kan je egt duidelijk zien.. per dag wel een paar cm groei.. en meer vertakkingen.
    ik was eerst van plan om een scrogg te maken, maar niet egt goed idee sinds ik een autoflower heb..
    dus ik ga misschien die zaadjes proberen te ruilen tegen normale soort waarmee ik dan volgende keer een scrogg kan maken
    lijkt me egt wel leuk om te doen..
    maar dan hier de foto's
    DSCN1519..jpgDSCN1518..jpgDSCN1521..jpgDSCN1517..jpgDSCN1520..jpg

hoop dat julie het een beetje iets vinden
    en sinds gisteren hangen die onderste bladeren een beetje, had gistere net wat teveel water gegeven denk ik maar dat is al weer aan het goed komen zie ik zo langzaam aan..

Comment

ziet er goed uit, als hij je nu te hoog gaat groeien, kun je alsnog je takken gaan buigen/begeleiden. Heb ikzelf ook gedaan zodat er overal genoeg licht zou komen. kijk zelf het resultaat zou ik zeggen. Met Af'jes kan het ook
      Swiemel's Lr#2 kweek in een micro ikea kweekkast, 3x20W SL.
      Short Url: http://www.alturl.com/sjuz

Comment

hmm, met een autoflower een scrogg maken? kan ik hem nu nog toppen? want ik heb van sommige mense gehoord dat je een autoflower beter gewoon zijn gang laat gaan en dan zie ik soms weer verslagen waar ze worden getopt..
        ik ben namelijk zelf zo benieuwd naar een scrogg.. lijkt me gwn leuk om te doen

Comment

naar mijn idee zou dat wel moeten lukken, maar ik zou het zowieso even checken bij de experts
          Swiemel's Lr#2 kweek in een micro ikea kweekkast, 3x20W SL.
          Short Url: http://www.alturl.com/sjuz

Comment

zou ik niet doen... of iig even w8en op iemand die er echt wat van weet
            bij swiemel is het wel gelukt. helemaal in het begin getopt
            ik denk dat omdat je nu al een bloeiende top hebt het niet meer kan.

Comment

ja oke^^
              dan had ik nog een vraagje he, ik heb nu 4 tl cooldaylight op hangen.. mijn plant vertoont nu al een beetje voorbloei.. maar vanaf wanneer moet ik die lampen vervangen door de bloei kleurcode?
              en zou er is iemand een paar goede soortjes voor het scroggen kunnen zeggen?

Comment

Update^^

zo nu zie je op de fotos al wel wat duidelijker die tekens van voorbloei..
                ik ben vandaag ook al 4 tl's gaan kopen met de goede kleurcode voor het bloeien.. maar zou iemand is kunnen zeggen wanneer ik deze dus moet plaatsen? want nu is er alleen nog maar voorbloei zichtbaar... en iemand die veel verstand heeft van autoflowers, zou je is kunnen gokken hoeveel mn meisje nog gaat groeien?

hier de foto's
                DSCN1522..jpgDSCN1524..jpgDSCN1525..jpgDSCN1523..jpg

Comment

auto-flowers NIET toppen , lukt niet !

heb het geprobeert op 1 van men lows , gaat volledig in stress en groeit verkeerd

dus mooi laten groeien zoals ze staat

Comment

oh oke dankje, en weet je misschien iets over de lampen?

Comment

met lampen kan ik je niet helpen geen ervaring mee , ik gebruik HPS-lampen daarmee grtzz

Comment

*update*

sry iedereen heeft weer even geduurt maar ik heb het wat druk de laatste tijd..

fotos zijn nog altyd van niet zon goede kwaliteit maar ik heb al een nieuwe camera aangeschaft en dus in de komende updates gaan ze er wat duidelijker uitzien

ik heb nog wel wat fotos gemaakt van afgelope week,
                        dit is van ongeveer dinsdag/maandag:
                        DSCN1532.jpgDSCN1530.jpgDSCN1529.jpgDSCN1528.jpgDSCN1527.jpgDSCN1533.jpgDSCN1526.jpgDSCN1534.jpgDSCN1531.jpg

vanaf woensdag ben ik mijn plantje wat gaan buigen, omdat je met die tl's nog niet zoveel diepte straling hebt. Anders zat alleen mijn hoofdtop dicht bij de lampen.
                        Nu ziet het er al wat beter uit
                        hier een paar fotos van vandaag:
                        DSCN1536.jpgDSCN1538.jpgDSCN1539.jpgDSCN1540.jpgDSCN1537.jpgDSCN1535.jpgDSCN1541.jpg

Comment

de tl's op de foto lijken me nog groei-kleur, ik zou er nu wel bloeilampen in gaan zetten.
                          je kan het beste nu de middelste vervangen voor bloei, dan krijgen ze nog gevarieerd licht.
                          ik denk dat aangezien ze nog groeien maar ook al toppen aanmaken dat het beste is.

Correct me if im wrong

Greetz

Comment

nice! ik ben zelf nu ook fast bud aan het kweken en ik ga je topic volgen.

succes

Comment

Je kan vrijwel elke plant scroggen ik zou voor een goede amnees gaan maar met een pptje of een nlx ken het ook hoor .

Ik kan je niet helpen met tl ik doe niks met tl , ik raad je ook aan om over te stappen op t-neon is op hps na het beste.

Veel suc6.

Greetzz GG

Comment

yo iedereen, eum @wiet smurf, het is allemaal al bloei licht nu, warm white.. dus kan er niet veel meer aan veranderen he..

@ anavar, veel succes met je kweekje dan! maak ms ook een kweekverslag? kan je altyd wat hulp vragen he^^

@amnees
                                ja ik was ook van plan om een andere soort te nemen voor mn volgende kweek maar ik weet ng niet welke.. ik heb nu ng 2 fastbud zaden.. zou ze ms willen ruilen fzo hierna.. of anders haal ik wel ergens amnees zaden ook was ik aan blackjack van sweet seeds aan het denken.. of iets van Barney's..
                                maarja jou plantjes zien er anders ook wel aardig uit hoeveel van die zaden heb je nog? want je had ze zelf gemaakt zeker?
                                en over tl, ja ik ben nu nog even deze kweek met tl aan het werken.. van t-neon heb ik nog niet gehoord.. zal ik is opzoeken.. maar ik ga zeker niet naar HPS.. te warm enzo.. heb geen zin in die dinge.. wil gwn rustig aan doen met zekerheid
                                en dankje, jij ook ng succes he

Comment

Bezig...
                                X