Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rommelkast Kweek (1ste keer)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rommelkast Kweek (1ste keer)

Je keuze van artikelen is heel ok, alleen kan je je filter niet boven je hok hangen. De filter zuigt juist vanuit je tent de geuren op voor ze naar buiten gaan.

Grtjs,

ps: Royal Automatic is veel mooier als je ze in kleinere potten steekt, dan worden het bonsai-boompjes met heel veel wiet aan. Ik had drie grote en twee kleine en de kleine droegen ongeveer even veel wiet als de grote.
    Last edited by pedro; 3 May 2010, 20:51.
    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

De Royal Automatic zit momenteel in een 5 liter pot. Is niet zo groot toch? Of had jij een nog kleinere pot?

Groetjes,
      Doenia

Comment

Comment

Hmm dus zoals het onderstaande tekening staat gaat niet gaan?
          Die royal zit al in een pot van 5 liter en zit ongeveer 4l grond in.. dacht dat toch wel een beetje de minimum is Die ww's zullen misch meer nodig hebben maar hoop eigenlijk van niet.. maar ja. Tijd zal ons leren.

Het Plan xD.jpg

Hoeveel haalde je zoal per plant er af? en was het te roken xD toch wel een beetje belangrijk.
          Denk je dat ik buiten pk13/14 en terra flores van 3j oud nog iets anders ga moeten bijgeven? Of zou het in theorie moeten volstaan?

Voila dat was de spervuur voor nu,

Let's
          Don't panic! It's organic!

Comment

Ik zeg niet dat je je planten ik kleinere potten moet steken, ik zei enkel (voor in de toekomst) dat als ze vanaf het begin in een kleinere pot zitten ze bijna even veel opbrengst geven en ze mooier zijn.

We haalden tussen de 15 en 20 gram van elk plantje maar die stonden wel onder eerst 400 W en later 600 W, dus daar kan je niet op af gaan. De wiet is zeer lekker, maar niet geschikt als je nog iets van activiteit gepland hebt. Ze smaakt en ruikt heerlijk, je wordt er heel stoned van en je slaapt heel vast daarna.

Je voeding volstaat volgens mij wel, maar zou ook nog groeivoeding aanschaffen (is ook te zien hoe lang je wil voorgroeien, maar stikstoftekort loert altijd om de hoek, zeker als je geen voor cannabis geschikte grond gebruikt).

Veel succes,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doenia View Post
              euhm.... and what about het goedkope aspect lieverd????
              mja...
              Ik wacht de reacties wel even af
              REACTIES WELKOM DUS

lolz laat die jongen zich uitleven, als hem er nog een tentje en hps bijpakt zit hem genageld het is een investering die het waard is

alles ziet er lekker uit mooi groen en compact, veel suc6 met het verdere verloop van het kweekje

Greetz,
              SF
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Lol Fifi, dat had ik nodig xD Bestelling geplaatst! Schoonmoeders die in een verdacht riekende kast komen rommelen hebben we liever niet..

Comment

Jaja, DEZE keer heb je gewonnen..

Comment

Even een tijdelijke update:

De planten doen het naar mijn weten best goed, maar er zijn toch enkele vragen. Tot gisteren stond de verwarming mee in de ruimte bij de planten maar het is zo'n ventilator kacheltje van 1000 of 2000w.
                    Der komt dus een serieuze stroom warme lucht vanaf. Ook de termostaat die daarop staat is nogal onnauwkeurig dus de temp varieert continue van 18 tot 24 graden (nacht). Soms is dat nog extremer.

Ik heb laatst enkele zaken aan de onderste bladeren van mijn white widow's gevonden, 1 heeft geel langs de zijkant van een blad en enkele gele stippen in het midden, de ander heeft een onverklaarbaar gat in het midden van het blad. Ikzelf denk dat het komt
                    omdat ze recht in de warme luchtstroom stonden. Dit is sinds vandaag opgelost, kast is totaal veranderd verwarming staat op een tussenschot onder de planten en de lucht wordt middels een ventilator vanuit de vloer omhoog geblazen. De wisselende temp is nog niet echt veranderd.

Kunnen de wisselende temp's kwaad? Of hoe werken jullie dan om de temp omhoog te halen?
                    Zouden de boven beschreven problemen van te veel hitte kunnen voorkomen of is het toch een ziekte of tekort?

Swat hopelijk kan iemand me hier even mee helpen.

Verbrande bladeren (hps xD)
                    DSC01012.jpg

DSC01014.jpg

DSC01023.jpg

Hier dus het blad probleem..
                    DSC01024.jpg

DSC01025.jpg

DSC01026.jpg

DSC01014.jpg

Comment

ja kan kwaat die tempwisseling en al heel de lv uitblaas van zoon kachel is lv 0 dus zoals je zegt vandaag alles anders dus nu ff aankijken en eens lezen over lv en groei

Comment

Nieuwe update:

Momenteel gaat het niet geweldig met sommige van de planten, elk lijken ze zo hun eigen problemen te hebben.

White widow
                        Deze staan sinds enkele dagen in een 10l pot, de planten zijn elk ongeveer 35-40cm hoog. Sinds 08.05.10 zijn
                        de eerste bloeiverschijnselen daar. De foto's hieronder zijn net getrokken dus 17/05/10.
                        Het voedingswater is afgezuurd tot +-6ph en ze kregen ferro a+b groeivoeding, dit niet meer daar ik denk dat ze momenteel serieus overvoed zijn. Sinds 3 dagen komen er op de bovenste bladeren dode, roestbruine plekken en de onderste bladeren vergelen redelijk snel. Verder ziet de plant er wel knalgroen uit.

Zitten deze planten niet enorm achter? 40cm en gestopt met groeien,en nu net begonnen aan de bloei ect ect? Mischien is het beter deze weg te doen en overnieuw te beginnen..

De roestplekken beginnend aan de buitenkant van het blad.
                        DSC01112.jpg

DSC01113.jpg

DSC01108.jpg

DSC01111.jpg

Royal Automatic
                        Die staat nu zon 3 weken te bloeien, opzich doet die het niet slecht, enkel weer de gele bladeren vanonder en licht gele puntjes bij de bovenste bladeren. Zou het kunnen dat deze gewoon wat meer voeiding kan gebruiken? Eventueel al pk 13-14 toevoegen? Foto's zeggen meer...

DSC01109.jpg

DSC01106.jpg

DSC01103.jpg

Fastbud

Ja best een lollig plantje, die groeit absoluut niet normaal razend snel ^^
                        Deze is een maand geleden geplant en gaat super

DSC01119.jpg

DSC01121.jpg
                        Men nieuwste upgrade aan de kast (zit de verwarming en lv)
                        DSC01123.jpg

DSC01118.jpg

Zo dat was ff een kort overzicht van de huidige situatie,

Wat betreft de ww's kan het zijn dat die bruine plekken gewoon overvoeding is? Volstaat dan afgezuurd water zonder voeding?

Wat betreft gele bladeren op de ww's en de royal automatic, weet ik het niet goed, denk dat het bij de royal over ondervoeding gaat (binnekort de hesi voedingslijn binnen). En bij de ww's het 1 of ander tekort waardoor ook de groei geremd wordt? Een beetje hulp zou fijn zijn hiermee, heb de probleemoplosser al ernaast gelegd maar kom er niet aan uit.

Mvg
                        TCU
                        Attached Files

Comment

Nog enkele foto's, kan het niet laten, het vergelen van de bladeren neemt nog altijd toe, weet niet echt wat te doen hiermee, als er mensen zijn die duidelijk zien wat er aan de hand is..

DSC01140.jpg

DSC01124.jpg

DSC01131.jpg

DSC01145.jpg

DSC01136.jpg

En de nieuwe upgrade met dank aan Alien
                          DSC01150.jpg

DSC01152.jpg

DSC01151.jpg

Comment

te nat?
                            te veel voeding?
                            te hoge Ph?
                            te warm?
                            te hoge LV?
                            koop 'n goedkope insecten lamp en zet die erbij en laat die meebranden tijdens de lichturen

grtz angel777
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

heeft je plant wel genoeg water?
                              Rn dat er bladeren dood gaan is niet heel erg je plant is vol in bloei
                              En heeft alles nodig om flinke toppen temaken.
                              Ik vermoed dat je plant dorst heeft zag dat je aarde erg droog was.

gr Bella
                              God was never on your side..

Comment

Hmm, ik geef ze pas water als de grond nog licht vochtig voelt op het puntje van men vinger, en die steekt gans de grond in Dacht dat ze van wat drogere grond houden.

Comment

Bezig...
                                X