Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rommelkast Kweek (1ste keer)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rommelkast Kweek (1ste keer)

Tis geen cactus een pant die bloei heeft vocht nodig hoe meer vocht hoe mooier de bloei.
    maakt niet uit wa voor soort als je flinke regen bui hebt gehad dan gaan in eens alles bloemen bloeien om dat ze genoeg vocht hebben
    en hoe meer vocht hoe grote voller en mooier de bloem op moment dat de aarde droog word denkt de plant dat er weer droge periode aan komt
    en zal ze al het vocht uit de bloem gaan halen om nog te kunnen leven.

Dus ik zou ze is effe flink slok water geven zal je zien dat ze voller gaan worden.
    neem een gokje probeer het met 1 plant en zie wat er gebeurt
    Trusten Alles is geschreven onder invloed van drug ik ben nergens verantwoordelijk voorsolly

Ik hoor die toppen roepen WATERRRRRRRRRRRRRR DORST WATERRRRRRRRR plies doe het voor mij .....
    God was never on your side..

Comment

Hahahaha, zal ze wat meer geven, maar net tot de helft van men vinger vochtig is
      Don't panic! It's organic!

Comment

Zo, het is weer even geleden dat er nog een foto update geweest is, dus heb men vrouwen in hun bezigheid gestoord en ff de nodige foto's getrokken. Ik denk dat de royal bijna klaar is om te knippen. Ben nu over gegaan op water zonder voeding en ga haar nog een kleine week laten staan. De rest gaat gewoon lekker naar mijn idee

De royal

DSC01194.jpg
        DSC01204.jpg
        DSC01189.jpg
        DSC01203.jpg
        De Fastbud

DSC01210.jpg
        DSC01207.jpg
        WW

DSC01206.jpg

Comment

Die mogen nog wel een paar weken hoor

Goetjes en vergeet niet tespoelen
          God was never on your side..

Comment

Sinds eergisteren hebben we de eerste plant geknipt, de royal automatic had opzich nog wel wat langer mogen staan, maar hij vergeelde heel snel in zijn buds. Het droog gewicht komt nog in een latere post.
            Onderstaande foto's zullen de laatste zijn van deze plant, enkele vlak voor en na het knippen. Momenteel staat er nog een fastbud in, die nog een week of 2 moet en 2 White Widows.
            Momenteel al wat aan het plannen voor de volgende kweek en denk zelf aan een 6tal dieselryders
            DSC01243.jpg

DSC01248.jpg

DSC01257.jpg

DSC01261.jpg

DSC01274.jpg

Daarnet kon ik het niet laten, omdat de geur niet veel wegheeft van de typische wietgeur en heb ik een klein stukje tussen een stickie gedraaid. Moet zeggen ben positief verschoten, het was ocharme 0.2gr nat en voelde het effect toch wel. Na het volledig drogen zal ik nog een rookverslagje plaatsen.

Comment

Hmm bij de white widows die nu nog staan te bloeien beginnen zich gele randen op de bladeren af te tekenen en is eigenlijk begonnen bij de puntjes van topbladeren die geel werden.. Iemand direct een idee wat het kan zijn?

Picca's

DSC01289.jpg
              DSC01284.jpg
              DSC01287.jpg

Comment

hoi ik ga dit einde nog even volgen hehe ^^ bij die royal auto's wat was je droog gewicht eigenlijk? (in pm mag ook )
                Ik ken iemand die gaat deze buiten zetten en heb ik geen idee wat die daar kan geven
                handig voor in die kartonnen doos met pc van te drogen zal je mij ook nog zien doen denk ik .

en je probleem i thnik fosfor te kort hier vind je het antwoord denk ik ^^

Alles over de juiste voeding voor je planten, PH waarde, Meststoffen etc..

Grtz Green

Comment

Lijkt me eerder lichtjes overvoed en ruim dat dode blad op dat in je pot ligt. Das een haard voor schimmels.

Grtz

Comment

Lol, mja die royal heeft een 20 gram geleverd (alleen de goede toppen), wel onder 12u belichting (normaal 18-20) en onder soms redelijk stresserende omstandigheden. Onder betere omstandigheden
                    toch wel tegen de 35gr. De toppen waren wel niet erg compact, iets wat onder volle zon of sterkere verlichting minder gaat zijn. Wat betreft de ww's heb ik de moed wat opgegeven, best spijtig... helft van de haren zijn bruin (trichomen kan ik nog niet waarnemen) maar de plant gaat als maar sneller en sneller achteruit. Ik denk dat het de combinatie van overvoeding en het knippen van de overtollige bladeren hun fataal zijn geworden. Weer eens wat bijgeleerd.

De Fastbud die er nog staat doet het geweldig dikke toppen, prachtige bladeren. Das 1tje dat ik gestart ben met wat meer ervaring.

@Monty, bladeren zullen verwijderd worden

Comment

Bezig...
                    X