Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Goed plan met 2 fan's op elkaar, gaat zo zeker lukken.
bonzaaitje maken is ook leuk, moet je een heel klein potje nemen, maar zou nu gewoon zo doorgaan
@ special Heb je wel eens gezien hoe een turbo eruit ziet? nou dit is ongeveer hetzelfde effect. Ik heb niet precies gemeten wat de capaciteit nu is, echter zie je wel dat de ene fan de ander helpt en zo beiden op een hoger toerental komen met minder stroom... denk ik.
benodigdheden: Tape!
Thanks iedereen voor de leuke reacties, ik zet meteen even een foto van vandaag erop, btw de 2 grootste zijtakken aan de buitenkant beginnen wat slap te hangen. ( kan zijn dat ik wat ruw geweest ben bij het opnieuw opbinden.
Swiemel's Lr#2 kweek in een micro ikea kweekkast, 3x20W SL.
Short Url: http://www.alturl.com/sjuz
swiemel,
weet jij wel hoe 'n turbo eruit ziet en hoe 'n turbo werkt??
daarnaast je luchtverplaatsing gaat dus geen f*ck sneller al zet je er 10 achter elkaar.
je zou enkel 'n iets hogere tegendruk kunnen opbouwen misschien.
vraag je natuurkunde leraar eens of wat voor naam dat vak op vandaag dan ook heeft.
Volgens mij kunnen 2 ventilatoren na elkaar wel een verschil maken.
even verduidelijken met een voorbeeld:
Een ventilator van 100kub die de lucht door een 100kub filter moet zuigen zal geen 100kub meer zuigen maar tot 20% minder dus 80kub.
Als je nu 2 ventilators van 100kub na elkaar zet zal veel minder zuigkracht verliezen door de filter dan met 1 ventilator. Je zal wel nooit meer dan 100kub lucht verplaatsen met meerdere ventilators.
Met 2 vrouwen verlies je ook minder zuigkracht dan met 1
nee dat geloven we niet anders ben jij beter dan de fysiek dat lijkt me sterk het zal wel lukken de 1ne motor meschien overtoeren te laten draaien waardoor hij overbelast word maar meer ook niet je zal nooit die 2x 100kub halen op die manier die je wel haalt als je ze naastelkaar doet
maar het gaat er eigenlijk niet om hier hehe
het gaat om swiemelswiemelswiemelswiemelswiemelswiemelswiemel zijn plantje
@ Angel, thanks voor je raad, misschien dat ik in een 3e kweek een gat erbij ga maken in de zijkant.
btw ben 22 en heb mijn middelbaar onderwijs reeds ver achter me
over toeren zullen ze niet draaien, heb ze op half vermogen draaien, 6 volt ipv 12.
zo ziet ze eruit nadat ik mijn bind systeem een upgrade gegeven heb
zou ik hier ergens nog eens moeten toppen? ze is nu 27 dagen oud en er beginnen al bloemetjes te vormen en ruikt goed
Ik moest mijn plantje weer wat lager zetten om de 5cm grens te behouden, dus ik dacht... heej laat ik weer eens een opdatumpje doen.
topjes beginnen al wat te vormen, alleen de telefooncamera die een scherpe foto kan maken van trichomen moet nog uitgevonden worden
denk dat ik het toppen en fimmen even laat...
Btw dit is de voeding, sommige gebruik ik nu al andere zijn voor in de latere bloei
het is een lowrider toch, die zou ik zowiezo niet toppen, al zeker niet als je zegt dat je bloei begint te zien, zelfs fimmen zou ik ook niet doen. je kunt de stengel zo hoog mogelijk in je plan samendrukken, dit stimuleert de ontwikkeling van zijtakken ook, en kan helpen tegen uitschieten van de genepen top
ziet er goed uit trouwens!
goede tip cornolio. Ik heb mijn plant 1-malig getopped bij 14dagen.
tot nu toe heb ik nog geen last van toppen die uitermate hoog worden of uitsteken.. ze groeien nu redelijk gelijk op, maar ik kan me voorstellen wanneer die in de 2e week bloei zit en toppen gaat maken dat dit nog wel eens voor zou kunnen komen. Thnx voor het compliment Swiemel
Comment