Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BadBoy T5 testing one two

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: BadBoy T5 testing one two

    heey djzusie
    Ziet er lekker uit daar bij jou
    laat het smaken
    grz
    Gzz

    Comment


      #77
      Re: BadBoy T5 testing one two

      Ghehehe Angel, ja oogst is zeker al, maar jij hebt toch ook al TL-wiet. Of is het al op.
      en ze zien er zeker goed uit voor TL wiet. en ook zitten er best behoorlijke afmetingen toppen bij, beter dan verwacht. maar de beste moeten nog komen hoop ik.

      Thanks Pietweed,
      en de smaak is erg goed er is al best wat droog dus weer voorraad genoeg.

      Grtz,
      Djzusie

      Comment


        #78
        Re: BadBoy T5 testing one two

        hee djzusie

        ik rook er elke dag wel 2-3 gram doorheen
        dus dan is 40 grammetjes heel snel op
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #79
          Re: BadBoy T5 testing one two

          2,2 WW oogst.jpg2,0 WW.jpg2,1 top.jpg1 JB3 rest.jpg

          zo weer een en ander gebeurd,

          ik heb een beetje meeldauw gevonden in het hok, dus moest iets doen. de JB5 heb ik gespoten met Bayer en de JB 3 daar heb ik het restant van geknipt.

          voor de zekerheid heb ik ook de grote toppen van de WW geknipt en deze zijn een mooi formaat, zeker voor onder TL.
          ze zijn ook knuppelhard.

          de foto met de kleine topjes is de rest van de JB 3 en de andere zijn van de Wonder Woman, de toppen van de WonderWoman zijn 200 gram nat bij elkaar, en er zit nog best wat aan. Al zijn dit kleine topjes..

          nu staan er nog 2, of 1 1/2 dame in het hokje, en heb ik 2 buizen uitgezet.
          de laatste moet nog een week of 3 of 4 als ik terugkijk naar de bloeitijd van de JB's. dus met 6 buizen heb ik nog meer dan voldoende licht over.

          grtz,
          Djzusie

          Comment


            #80
            Re: BadBoy T5 testing one two

            Wow ziet er egt wel goed uit, wat een toppen, zien er ook uit als knuppels:p hoop dat de mijne ook zo goed gaan worde onder TL.
            Weer een bewijs dat het wel kan!

            En eum zou je misschien als ze wat droger zijn het gewicht is kunnen meedelen?
            maar je zal wel blij zijn met je oogst:p zou ik ook zijn als ik jou was, veel plezier er nog mee he!

            greetz Nairez

            Comment


              #81
              Re: BadBoy T5 testing one two

              Thanks Nairez, deze laatste toppen zijn ook beter dan ik had verwacht. en kweken onder TL is dus zeker goed mogelijk maar dat had ik al gemerkt onder T8.
              alleen nog even het totale resultaat afwachten.

              ik zal aan het eind van de rit nog wel de gehele opbrengst droog vermelden. we zijn nog niet klaar.
              even gedult nog, in elk geval ga ik over de 200 gram droog heen, maar hoeveel even afwachten.

              grtz,
              Djzusie

              Comment


                #82
                Re: BadBoy T5 testing one two

                Dat is aardig wat^^
                hoop dat ik zelf over de 20 gram kom:p voor mn eerste kweek van een autoflower^^

                Wat is nu eignelijk het verschil met duofluor dan? of T-neon?

                greetz, Nairez

                Comment


                  #83
                  Re: BadBoy T5 testing one two

                  JB5,6.jpgJB5,5.jpgJB5,4.jpgJB5,7.jpgJB5,2.jpgJB5,2 40 CM.jpgJB5,1.jpgJB5,0.jpgJB5,3.jpg

                  laatste pica.jpgtoppen.jpgtop.jpg


                  de laatste testdame is nu ook helemaal geknipt.
                  er staat nog wel een JB te bloeien maar die telt niet echrt mee, maar met nu 30 dagen vanaf bloeiverschijnselen gaat ze toch erg lekker.
                  wel staan er nog maar 4 buisjes aan, 1 plant met 400 Watt vond ik toch wat te gek.

                  de laatste 3 plaatjes zijn van de overgebleven WonderWoman topjes. nu nog even geduld om te drogen en dan weet ik, en jullie straks ook wat het is geworden.

                  grtz,
                  Djzusie

                  Comment


                    #84
                    Re: BadBoy T5 testing one two

                    Hey Djzusie

                    Leuk om te zien hoe die T5 lampen werken.

                    En eindelijk iemand uit Flevoland, je bent de eerste die ik hier tegen kom uit Flevoland.

                    Grtz

                    THC Dude

                    Comment


                      #85
                      Re: BadBoy T5 testing one two

                      wat 'n snoepgoed allemaal bij elkaar
                      zo kun je nog eens smaakjes wisselen door de tijd heen
                      en zo raak je niet zo snel beu gerookt aan 'n soortje

                      ik blijf meespieken

                      grtz angel777
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #86
                        Re: BadBoy T5 testing one two

                        Hoi THC dude, er zitten er wel meer in Flevoland maar of ze hier ook zijn? en de T5 doet het zeker goed.

                        Angel777, nie echt veel soortjes deze ronde, 2 maar. maar ik heb nog NYCD en Afgaan en nog iets van Lady Cane liggen dus zeker soortjes genoeg.

                        ben ook nog weer wat nieuws gestart in de tuin. een nieuw soortje van Basic's zou medisch een toppertje zijn maar daar moeten we een tijdje op wachten. Deze staan nu 2 weekjes.

                        BxW 0.jpg

                        was ook bezig met Jack Herrer zaad maar die ontkiemen niet.
                        grtz,
                        Djzusie

                        Comment


                          #87
                          Re: BadBoy T5 testing one two

                          Al de oogst is droog, alleen de JB5 staat er nu nog in zoals vermeld.

                          hier heb ik wel wat meeldauw weer ontdekt en de toppen lijken toch al erg klaar hier en daar, dus per dag maar even kijken hoe ze ervoor staat.

                          zal nog wel even de resultaten plaatsen.

                          grtz,
                          Djzusie

                          Comment


                            #88
                            Re: BadBoy T5 testing one two

                            Die topjes zien er echt wel smakelijk uit!!
                            Dat het je mag smaken!

                            gr BB

                            Comment


                              #89
                              Re: BadBoy T5 testing one two

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djzusie View Post
                              Hoi THC dude, er zitten er wel meer in Flevoland maar of ze hier ook zijn? en de T5 doet het zeker goed.

                              Angel777, nie echt veel soortjes deze ronde, 2 maar. maar ik heb nog NYCD en Afgaan en nog iets van Lady Cane liggen dus zeker soortjes genoeg.

                              ben ook nog weer wat nieuws gestart in de tuin. een nieuw soortje van Basic's zou medisch een toppertje zijn maar daar moeten we een tijdje op wachten. Deze staan nu 2 weekjes.

                              [ATTACH=CONFIG]38312[/ATTACH]

                              was ook bezig met Jack Herrer zaad maar die ontkiemen niet.
                              grtz,
                              Djzusie
                              ik neem volgende week 'n leuk zaadje voor je mee
                              goed voor medisch gebruik ( en smaakt ook nog eens verslavend lekker)
                              welke het zijn blijft tot die tijd 'n verrassing
                              tot er zo'n snuggere komt die het toch al weet

                              zolang de meeldauw niet in je toppen zit is er weinig aan de hand als JB5 toch niet lang meer te gaan heeft
                              dus profiteer van iedere dag die ze langer kan staan

                              grtz angel777
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment


                                #90
                                Re: BadBoy T5 testing one two

                                JB5,2.jpgJB5,5.jpgJB5,3.jpgJB5,4.jpgJB5,1.jpgJB5,0.jpg

                                Angel nu maak je me erg nieuwsgierig, maar goed jij mag als eerste straks T5 Wiet proeven, als je dit al niet hebt gedaan.

                                Verder vanavond even lekker in de tuin in het zonnetje de JB5 eens goed bekeken, de meeldauw is nog niet zo erg, en ik heb de aangetastte blaadjes met melk en water ingesmeerd. als ik het daarmee onder controle kan houden mag ze nog wel 1 of 2 weekjes verder gaan.
                                Er komen nog best veel witte haartjes aan. en nog geen 5 weken bloei is ook erg kort. Dus we gaan wel zien hoelang we het gaan volhouden.

                                we zijn er dus nog steeds niet.

                                grtz,
                                Djzusie
                                Last edited by Djzusie; 20 June 2010, 10:01.

                                Comment

                                Bezig...
                                X