Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BadBoy T5 testing one two

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: BadBoy T5 testing one two

6,1 hok links..jpg2,1 JB1..jpg2,0 JB1..jpg1,0 alles..jpg5,0 toppie..jpg6,2 overzicht..jpg3,0 JB6..jpg1,1 alles..jpg4,0 JB3..jpg6,0 hok rechts..jpg

voor de mensen die van plaatjes houden, weer wat om naar te kijken.

alles gaat gewoon z'n gangetje en gaat lekker, de dames hebben bij elkaar zo'n 9 liter water met voeding genuttigd.

3 stuks zijn ne 3 weken op 12/12 en de andere 3, 2 weken.

wel ben ik met 1 weer met de humbold begonnen, wel met andere dosis en een extra toevoeging erbij. nu op 6 liter water 6Ml bloom natural, 1 Ml Deuce Deuce, 1 Ml Honey ES en 1 Ml Bloombastic gedaan.
    even teruggerekend is dat minder dan de helft van de hoeveelheid van het schema. ook heb ik de Bloombastic van Atami toegevoegd omdat ik denk dat er wat mist aan de voedingslijn. Ik weet niet wat het gaat doen maar ik heb eigenlijk 1 dame te veel dus als het slecht uitpakt mag ze het veld ruimen. Maar wie wet gaat het nu beter.

we wachten af.

Comment

lekker erbij laten staan djzusie.
      als straks de laatste weken voor haar ingaan zet je haar gewoon buiten neer en verduister je haar de laatste 2-3 weekjes ( indien mogelijk).
      als ze zo licht blad hebben geef ik meestal de normale dosis wortelstimulator.
      zolang m'n blad groen blijft krijgen ze maar de helft van de dosis.
      't is maar 'n idee natuurlijk.
      de topjes zien er in ieder geval al smakelijk genoeg uit
      ik blijf meegleuren

grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Tja laten staan zal denk ik wel gebeuren, maar een interne discussie (kleintje) kan het nog worden. ik zou maar 5 dames nemen. Als ze blijft hoeft ze ook de laatste weekjes niet naar buiten. tussendoor kan ook niet echt, ik heb in de nacht de lamp aan, en elke keer overschakelen zal ook niet het beste zijn.

verder gebruik ik al een tijdje geen wortelstim meer, doe ik eigenlijk nooit na de eerste weken. maar kan ik altijd nog wel verder doen. wie weet wat voor een effect heeft.

en de topjes beginnen er inderdaad erg smakelijk uit te zien. nou is bijna het grote wachten aan de beurt. ik wou dat je dat kon kweken

laterz,
        Last edited by Djzusie; 11 April 2010, 16:50.

Comment

meer kastjes maken en kweken in verschillende stadia
          dan blijf je lekker bezig
          HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

ziet er goed uit!

Comment

4,0 JB4..jpg6,1 WW..jpg3,1 JB3..jpg2,1 JB2 top..jpg5,0 JB6..jpg1,0 JB1..jpg3,2 toppies..jpg7,0 stekkies..jpg5,3 JB6..jpg4,2, top..jpg8,0 links..jpg4,1 toppies..jpg5,1 JB6..jpg1,1 JB1..jpg6,0 WW..jpg2,0 JB2..jpg2,2 JB2 toppies..jpg3,0 JB3..jpg5,2 JB6..jpg6,2 WW..jpg

hier weer wat om naar te kijken, de plaatjes zijn van gisteren. alles gaat erg lekker, 3 dames staan nu 3 weken en 2 dagen in bloei, en de andere 3, 2 weken en 2 dagen.
              Er beginnen lekkere toppen te ontstaan. en ze ruiken erg lekker.
              Ik had nog meer foto's maar ik denk dat er een bepaalde hoeveelheid maar per keer op mag, volgende update weer wat meer.

verder heb ik vandaag de nematoden en de plakstrips binnen gekregen om de varenrouwmugjes te lijf te gaan. meteen 2 strippjes opgehangen, maar het gieten moet in de donkere periode, dus misschien morgenvroeg anders overmorgen. af en toe een geel blaadje hier en daar nog zichtbaar op de 2 zorgenkindjes maar kon veel slechter.

ik weet niet precies hoe lang de bloeitijd van de dames is maar ga van een weekje of 9 uit, dus nog iets van 6 weken.

grtz,
              Djzusie

Comment

ik werd al ongeduldig
                maar daar zijn de plaatjes weer
                je hokje lekker vol
                topjes fijn in bloei
                en je hebt natuurlijk geen plaats voor ergens 'n insectenlampje neer te zetten?
                dat houd in mijn kleine kast dat vliegenspul fijn weg naast de andere dingetjes in en om de kast heen.
                't is maar 'n idee natuurlijk.
                ik blijf mee genieten.

grtz angel777
                HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

niet zo ongedukldig he, 2 forums bijhouden is soms best een beetje druk, met andere verplichtingen erbij.
                  vanmorgen de nematoden gegoten en er zitten best al veel van die vliegende rukkers vastgeplakt aan de strips. gaat goed.
                  verder ook nog even met de kleuren van de buisjes geknoeid, er zitten nu 6 stuks 827 in en nog 2 6500K, nog een paar dagen groei bij sommige verwacht ik, daarna alle 827 ernij en alleen maar bloeikleur tot het eind.

So far so good, de 2 zielepootjes krijgen wel weer donkere blaadjes in de topjes dus met hen gaat het ook weer beter.

grtz,
                  Djzusie
                  hier nog iets om naar te kijken van gisterenmorgen.

6,0 topvieuw..jpg4,0 WW..jpg1,2 JB4..jpg3,0 JB6..jpg
                  2,0 JB3..jpg1,0..jpg1,1..jpg5,0 alles..jpg

Comment

ziet er smakelijk uit djzusie
                    ff 'n laken pakken, m'n zakdoek is al natgekwijld

grtz angel777
                    (en ik blijf ervan genieten van zoveel lekkers bij elkaar)
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

4,1..jpg3,1..jpg7,3..jpg4,0 JB3..jpg8,0 links..jpg8,1 rechts..jpg2,2..jpg8,2 midden..jpg6,1..jpg2,0 JB1..jpg6,0 JB6..jpg8,5 toppies..jpg3,0 JB2..jpg5,2..jpg7,0 WW..jpg5,0..jpg1,0..jpg

hier weer eens plaatjes, deze zijn van vanavond, ze staan door elkaar, ik weet niet hoe je ze moet selecteren om de juiste volgorde te krijgen.

alles gaat erg lekker, op de laatste foto zie je een verschoppeling die al een paar weken buiten staat, en de laatste 2 dagen in een tomtenkassie. na het stekjes snijden is ze weer erg gegroeid, ze is naar buiten verhuuisd omdat ze het binnen niet deed zoals ik wilde.

vandaag ook een fannetje geknutseld om een luchtstroming onder het bladerdekje te krijgen.

de temp is licht aan, 27,8 en uit 20,7 vandaag. en de LV is licht aan 47% en licht uit vanmiddag 53% of zo.

de groei is er echt helemaal uit nu en de BadBoy is nu gevuld met alleen maar 827 Buisjes.

Angel,
                      Is je laken groot genoeg of zal ik wat langer wachten met foto's plaatsen, ken die een beetje droegen ondertussen.

grtz,
                      Djzusie

Comment

hee djzusie

lakens zijn op
                        heb 'n kwijlbakje gekocht
                        kan ik gewoon onder m'n kin hangen

de LV mag toch wel omlaag onderhand of niet
                        30-40% is hoog genoeg dacht ik zo
                        'n extra fan onder de bladeren door is wel fijn
                        maar hoeveel fans heb je er ondertussen al inzitten?

wel mooi die 'toppen veldjes'
                        ik blijf meespieken tussen de pauzes door.

grtz angel777
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Met de LV ben ik wel bezig, er komen hier en daar al wat te snel bruine haartjes in de topjes, wat voor mij een teken is dat de LV inderdaad omlaag mag.
                          Vandaag de PC fan onder het dekkie vervangen voor een Plieger fan, had ik nog liggen. ik heb het idee dat er toch te weinig van alles onder de zeer dichte kap weggezogen wordt. verder heb ik er vanavond een vochtvreter bij gezet, ik heb even gedacht of dat kwaad kon, het blijft tenslotte chemie, maar gezien de temp onderin best niet zo hoog is denk ik dat het geen kwaad kan.

eens zien of ik de LV naar een beter niveau kan krijgen.

en er hangen nu 4 Fannetjes onder de kap door te blazen, maar dit zouden ook minder kunnen zijn, ware het niet dat deze niet een hele grote capaciteit hebben. dit is in elk geval iets voor een volgende keer.
                          en met de Plieger onderin maakt in totaal 5 fannetjes, als er ruimte was voor een zwenkfan had ik die geplaatst. maar om daar een plant voor op te offeren gaat me ook een beetje te ver. weer even afwachten of het zo verbeterd.

grtz,
                          Djzusie

Comment

2,2..jpg4,2 DVD..jpg8,0 links..jpg2,0..jpg2,1..jpg5,0 JB3..jpg4,0 JB2..jpg7,3..jpg6,0 JB4..jpg8,2 midden..jpg3,1..jpg8,1 rechts..jpg7,2..jpg3,0 JB1..jpg6,1..jpg1,0..jpg2,5..jpg5,1..jpg7,0 JB6..jpg2,4..jpg

Zo weer even geleden, sorry daarvoor maar ben ook druk met andere zaken, sporten, mooiweer genieten vissen.

de foto's zijn van vanavond, en alles gaat lekker.

in de blazerij is er wat veranderd, er hangt nu nog maar 1 fannetje onder de kap door te blazen en de Plieger die onder de dames door blies is vervangen voor een PC-fan. Verder hangt deze niet meer onder de dames maar zuigt van boven het kappie de warmere en drogere lucht buiten het hokje. daarna gaat deze lucht met een omweg weer onder in het hokje. de uitblaas hiervan blaast net onder het bladerdekkie en zo komt er warmere en drogere lucht onderdoor. Zo worden ook de potten licht verwarmd.

het draait nu een dag en de temp is in het midden van het veldje op een afstand van ca. 10 Cm van de buisjes 28 graden. momenteel is de LV 46% maar ik heb net gewaterd en het hokje is nu ca. 1 urtje dicht. morgenvroeg nog maar evene snel kijken.

de dames hebben vanavond 9 liter genuttigd, waarvan de JB4 nog steeds de Hunbold en Bloombastic krijgt. In vergelijk met de ander zielepoot lijkt deze wel iets donkere blaadjes te krijgen, althans de nieuwste. en ook lijken hier de topjes dikker in compacter te worden.

even teruggezocht is de omschakeling naar 12/12 op 21 Maart geweest en de goed zichtbare bloei gestart ca. 2 weken later, in elk geval van de JB's. dus ze staan nu 5 weken op 12/12 en 3 stuks 4 weken waaronder de Wonder Woman. deze laatste begint erg vol met topjes te komen. errug mooi.

dat was het weer even, ik zal mijn best doen om wat vaker te updaten.

grtz,
                            vragen en opmerkingen altijd welkom.

Djzusie

Comment

Prachtig TL kweekje!

Comment

Thanks Buizerd,

ik mag zeker niet klagen, en deze T5 heeft toch nog een behorlijke dieptestraling, er zitten nog lekkere beginnende topjes op meer dan 20 CM afstand van de buisjes dus gaat veel beter dan mijn vorige TLkweek maar deze was dan ook met T8 buisjes.

maar we zijn er nog lang niet gaat gewoon lekker verder.\

grtz,
                                Djzusie

Comment

Bezig...
                                X