Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BadBoy T5 testing one two

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: BadBoy T5 testing one two

Ik volg je verslag al op wf

Gr Rara
    Begin de dag met een dansje en een lach
    Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag

Comment

Is deze al te koop?

Zit zelf meer te denken om mn eigen TL setje opzij te leggen voor een 2*80w DUo FLuor.
      Vanwege de maat.

Ga er nog wel eens onder bloeien..

Succes ben benieuwd wanneer je gaat oogsten.
      Bruine haren vielen me eerder in het topic al op eigenlijk.

Have fun,
      Buizerd

Comment

Ze gaan meer als geweldig man , echt heel mooi vol .

Ik kan nog wel wat van je leren met scroggen als ik je kunstwerken zo zie echt mooi.

Greetzz GG
        Last edited by Amneeshigh; 26 April 2010, 15:40.

Comment

Mooie kweek hoor
          Je hebt er best al wat werk in gestoken, maar je krijgt het duidelijk terug
          Ben best wel jaloers op je mooie plant opbouw, ga ik ook eens proberen zo'n mini scrogjes, werkt blijkbaar wel goed.

Succes met de laatste weekjes.

Later

Comment

@ RaRa had je al langs zien komen.

@ Buizerd, ik weet het eerlijk gezegd niet, maar bij Kj kun je informeren. het lijkt me wel. En ik zie ook veel goede resultaten onder de Duo Fluor. en ja de maat van de badboy kan een struikelblok zijn. maar de lichtverdeling is wel erg goed.

en ik weet niet wanneer ik kan oogsten, de bruine haartjes weet ik ook niet hoe het komt de LV is niet echt heel hoog altijd. verder ben ik er net achter gekomen dat de meter niet goed meer is. hij staat al uren op 57% en nu heb ik hem opengemaakt en op een ander plaats in huis gezet en het veranderd niet.
            Ik heb wel even met een microscoopie gekeken en de trichjes zijn mooi helder.

@Amneeshigh, thanks en zeker een vol veldje. scroggen doe ik alleen op gevoel en met het buigen en binden is het inderdaad net een scrog geworden. Allen de WW sttat iets opengebogen en 1 keer getopt. daar wil ik erg graag mee kijken hoe de diepstraling van de buisjes is. dus alles staat een beetje op een ander manier. kan ik ook zien wat m ehet beste bevalt met deze lamp.

@ Prutser, thanks, Ach ja wat is veel werk knutselen en bouwen s ook een hobby van me. en ik probeer wel op mijn manier al het redelijkerwijs mogelijke te doen om een goed resultaat te krijgen. en die miniscrogjes vind ik erg prettig, je kunt elke plant er apart uithalen, omwisselen en goed rondom bekijken. het is denk iets meer werk maar ook dat is maar 1-malig.

ach de laatste weekjes dat zijn er nog wel wat. we zijn pas klaar als de dames er aan toe zijn.

grtz,
            Djzusie

Comment

2,0.jpg3,0.jpg2,4 30CM.jpg2,1.jpg2,4.jpg2,2.jpg2,3.jpg

vandaag maar een WonderWoman special.

deze ziet er toch heel lekker uit. en het lijkt zo de beste groeivorm voor de BadBoy. er zitten tot op 35 CM nog hele leuke topjes in de maak. verder gaat alles lekker door, ook noig een pica van een JB.
              de toppen van de JB beginnen erg compact te worden, wel veel bruine haartjes maar waardoor?

verder geen byzonderheden.
              grtz,
              Djzusie

Comment

Ziet er lekker uit, al die haren en het ziet er naar uit dat die toppen nog serieus gaan knallen..

Greetz,
                SF
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Thanks SF,

ik heb inderdaad ook hoge verwachtingen van deze dame. overal komen witte haartjes vandaan.
                  Toppie.

Grtz,
                  Djzusie

Comment

JB3 en WW.jpgWW1.jpgJB4.jpgJB2.jpgWW.jpgWW2.jpg

hier weer wat om naar te kijken, misschien van de week een grotere update, ik heb ook een paar dagen vakantie.

zal dan weer de dames eruit halen om deftig te laten poseren.

alles gaat lekker verder, en de toppen van de JB's zijn lekker hard, en deze dames ruiken inderdaad een beetje naar besjes. of ik wil dat ze ernaar ruiken.

grtz,
                    Djzusie

Comment

Mooi hoor zusie denk dat de badboy het wel aardig doet he.

Greetzz GG

Comment

Yes AH,

gaat tot nu toe boven verwachting, zelfs een best stuk van de lamp af. ik vergelijk het wel met de t8 maar toch. Veel dikkere en grotere toppen.

Grtz,
                        Djzusie

Comment

als ze hier hadden gestaan was ik daar ook al van gaan snoepen tijdens de ongeduldige momenten
                          maar met zoveel power mag er ook wel 'n mooi resultaat vanaf komen dacht ik
                          ik blijf meekijken tussendoor in ieder geval

grtz angel777
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

zo weer wat om naar te kijken, alles gaat op zich gewoon verder. De toppen dikken nog best wat aan.

Van de week alleen kraantjeswater gegeven, en gisteren weer met voeding. ergens had ik gelezen dat je met humbold 1 keer in de week moet voeden, en pas bij een tekort weer wat extra's kan geven. Dit was een reactie van Humbold zelf.

aan de toppen te zien zijn sommige al lekker op weg maar de trich's zijn allen nog helder. en nu zijn er ongeveer 6 weken voorbij vanaf de bloeiverschijnselen, dus eigenlijk nog 3 weken. Maar wie weet gaat het wel sneller.
                            De wonder woman lijkt nog lang niet zover, dus we zijn er nog niet.

grtz,
                            Djzusie
                            Last edited by Djzusie; 7 May 2010, 16:17.

Comment

WW1,0.jpgtoppen 1.jpgJB2,0.jpgJB3.jpgWW1,1.jpgJB1.jpgX-a.jpgJB2,1.jpgwortels.jpgJB6.jpgclown.jpgJB5,0.jpgtoppen.jpgX-b.jpghalf.jpgX-c.jpg

daar zijn we weer even, met enige veranderingen,

Nu staan er nog maar 5 dames in het hokkie en dat is in elk geval beter voor de verdeling.
                              De JB's bloeien in een enorm tempo af, ook bij de stekken leverancier. Dus 9 weken gaan we zeker niet halen. Er waren reeds een behoorlijk aantal amberkleurige trich's aanwezig.
                              Nu zijn er 2 geknipt, de JB2 en JB4, en om de ruimte op te vullen staat een eerder naar buiten verplaatste dame JB5 weer in het hokje. Deze dame is getopt en heeft ca 24 uur in het doker gestaan om de bloei sneller op gang te brengen, hoop ik.

verder gaat de WW lekker door, en hopelijk gaat deze nog een weekje of 4 verder, dan heb ik misschien nog alleen de JB5 die alleen nog een tijdje moet.
                              De JB5 heb ik niet in scrog want volgens mij is de WW en nu dus ook de JB5, de meest ideale manier om te bloeien onder de T5. op de open manier van groeien komen er best laag ook nog leuke topjes, ben dus erg benieuwd hoe de laatste 2 dan afbloeien.

mijn verwachting is dat de JB 1en 3 en 6 nog een weekje moeten, en hopleijk 2 weekjes. Deze krijgen in elk geval geen voeding meer, alhoewel organisch kweken in mijn beleving de voeding langzaam vrijgeeft dus de laatste weken zonder voeding zal niet zo veel uitmaken in de smaak.
                              er is al een droog topje geprobeerd en deze sloeg lekker in, dus de JB is een zeer potent wietje.

de opbrengst van de beide geoogste JB's is wat minder dan gehoopt. als alles goed droog is denk ik dat het op een 65 of 70 gram droog uitkomt. Deze dames waren tot aan de voedingsproblemen het mooiste en daarna zijn er veel toppen niet goed doorgegroeid, wel waren de hoofdtoppen nog een best formaat en ook nog redelijk compact.

verder weer afwachten wat de rest gaat brengen.

grtz,
                              Djzusie

Comment

Denk dat dat alles heerlijk gaat smaken .

Greetzz GG

Comment

Bezig...
                                X