Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BadBoy T5 testing one two

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: BadBoy T5 testing one two

Ziet er al lekker uit, geniet ervan.

Grtz

Comment

Thanks Monty,

gaat zeker lukken, nu de rest nog.

grtz,
      Djzusie

Comment

Jammer dat het t5 project met de luma niet lukt dj , jij gaat door met deze denk ziet er mooi uit en je heb zeker bewezen dat er goed onder te kweken is, met de nodige kennis van klimaat.

Mooi verslag en erg leerzaam .

Greetzz GG

Comment

Hoi GG,

ja de Luma T5 gaat nog even niets worden, maar volgens mij wordt er nog wel naar gekeken. Ik ga hier zeker nog mee verder. maar in de zomer doe ik het meeste buiten.

wel zal ik dan minder kloten met voeding en gewoon mijn ding doen. Ook moet er nog over nadenken om een ander grondje te gebruiken dan mijn eigen mixje. dat bij elkaar heeft de test geen goed gedaan. Maar ondanks dat, ben ik best tevreden over de BadBoy.

vanavond nog even gekeken en de JB5 strekt nog niet erg, en begint lekker witte haartjes te produceren.
          en met de open groei denk ik dat de beste manier is onder de TL's, het zijn in elk geval dikkere toppen dan de scrog versie.

even afwachten naar de laatste dame.

grtz,
          Djzusie

Comment

ik vind de oogst en de nu nog levende dames er nog steeds goed uitzien
            die oogst zal goed smaken
            de dames die nog af moeten bloeien tot het eind zitten nog mooi in het groene blad
            al met al toch 'n redelijk goed geslaagde test als ik het zo zie
            en inderdaad de zomerse dagen komen langzaam op gang dus volop de tuin in de gaten houden waar de dames nu staan te trappelen om veel zon.

ik blijf stiekum mee spieken tot het eind

grtz angel777
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Hoi Angel777,

IDD de oogst en de overgebleven dames zien er goed uit. en op dat gebied is de test zeker geslaagd. maar met de juiste groeisoort en geen stoornissen tussendoor is er een goede opbrengst zeker mogelijk, in mijn beleving.

vandaag een deel geknipt van de JB1 en JB3, samen nat goed voor 285 gram. wat me opviel tijdens het knippen is dat het dichte bladerdek de topjes net onder de hoofdtoppen, teveel uit het licht hadden gehouden, en dus nog niet zover waren. Daarom maar besloten om de dames weer terug te plaatsen in het hok. Ik weet niet of ze nu weer verder gaan, maar ik verwacht na een paar dagen stilstand dat ze weer verder gaan met afbloeien.

Van de week maar weer kijken of de JB6 (Scrog-dame) al zover is. Daar zitten bijna alle toppen lekker in het licht, dus knippen in 1 keer.

de toppen zijn wel lekker compact.

grtz,
              Djzusie

1.jpg2.jpg4.jpg5.jpg3.jpg
              Last edited by Djzusie; 16 May 2010, 22:20. Reden: lekker handig die foto's op de juiste plek zetten

Comment

Lekker hoor heb jij me aan steker gejat .

Laat ze je smaken DJ.

Greetzz GG

Comment

Hoi Amneeshigh,

tja je moet wel een vuurtje hebben he, als tie leeg is komt hij wel weer eens terug ehm denk ik.

smaken zal zeker goed komen, doe het zelf wel niet, maar voor wie het bestemd is, zal er zeker gebruik van maken. ben wel benieuwd naar het verschil met de Humbold-dame, wat betreft de smaak.

grtz,
                  Djzusie

Comment

ziet er meer dan goed uit en die bad boy t5 lampen zijn tl ? nice waar kan je ditsoort lampe krijgen ? en als ik vragen mag wat zijn de afmetingen van je hokjee ??

greetsss CrAr
                    sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                    May Jah Bless The Herbs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djzusie View Post
                      @ kijk maar eens op de site van Quantum, en anders weten ze het wel bij: KJ-products in de Rijp, althans dat neem ik aan. Dit is denk ik de nederlandse importeur.

maar volgens mij zijn ze leverbaar met 4-6-8 en 12 lampen. en de prijs???

grtz.
                      Djzusie
                      Thanks Cronic Aronic,

hier ook een quote in 1 van de eerste posts, daar staat nog wat meer info in.

En Ja dit is een TL-kweek, met T5 HO buizen erin, en de maat van mijn hokje is 1300 x 700 x 2000MM de hoogte heb ik lang niet benut, maar ik heb nu het hokje 100MM breder en 100 MM langer dan de kap gemaakt.

grtz,
                      Djzusie
                      Last edited by Djzusie; 17 May 2010, 21:34.

Comment

tnx voor de infoo ziet er egt goed uit voor een tl kweekje . tis immirs energie vriendelijk en minder gevaarlijk..

greetss
                        sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                        May Jah Bless The Herbs

Comment

vandaag (of gisteren) weer wat veranderd, de JB6 geknipt.

de foto's kon ik even niet vinden. hier nat 254 gram vanaf gehaald, en ligt nu te drogen.

nog 4 dames in het hokje, en gwoon weer verder. De WW begint een beetje bruine haartjes te krijgen, dus gaat ook de goede kant op.
                          De JB5 begint lekkere topjes aan te maken, gaat erg snel.

van de week weer plaatjes.

grtz,
                          Djzusie

Comment

Ik wacht geduldig op de foto.

Greetzz GG

Comment

2,1 JB5.jpg2,0 JB5.jpgoogst 1,0.jpgoogst 1,1.jpg4,0 JB3.jpg1,1 ww.jpg1,3 ww.jpg3,0 JB1.jpg5,0 knip jb1.jpg

Hoi GG,

weer de foto's gevonden en weer wat gebeurd,
                              de JB1 is helemaal geknipt, en nu dus wat meer ruimte in het hokje.

de WW gaat lekker verder, wel meeer bruine haartjes en ook best nog veel witte, dus even zien hoelang het nog gaat duren.

de JB5, staat lekker in bloei, worden mooie topjes.

de foto met 4 schotels, en de hangende toppen zijn van de vorige keer.

1,2 ww.jpg4,1 JB3.jpg1,0 ww.jpg

Grtz,
                              Djzusie

Comment

HOE MOET IK ONTKIEMEN
                                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Bezig...
                                X