Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerst kweek (Gnomo automatico)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerst kweek (Gnomo automatico)

zou nog een tijdje wachten met het verpotten, hebben nog heel veel ruimte+is gevaarlijk om nu te doen met zo'n klein plantje en zo'n grote kluit.

Comment

hoelang zal jij ong wachten dan? Ik ben net begonnen met 3e week
      Greetz,
      L00n3y

Comment

tot de worteltjes eronderuit komen(iig niet vroeger)

Comment

Hallo ,

het ziet er allemaal redelijk goed uit, ik blijf je topic volgen! want het leuke is ik heb vandaag mijn gnomo automatico ook gepot, ik heb ze paar dagen geleden ontkiemt en ze staan nu in poten gelijk in een 7liter emer zo dat ik ze niet hoef over te potte, ik kweek ze ook binnen, op zolder allemaal bijna zelfde als jou!

succes!
          Last edited by koenb; 7 May 2010, 17:00.

Comment

@ Wiet Smurf
            ik zal er eens op letten, bij het eerste plantje wat ik over had gepoot...lieten de wortels zich aardig zien aan de onderkant van het grond.

@koenb
            thnx..ik hoop ook dat het zo(of misschien wel beter) blijft gaan.
            m'n plantjes groeien lekker, alhoewel er duidelijk verschil is in hoogte van de 3...maaaaar dat maakt het allemaal ook wel weer grappig.

Later deze week zal ik hier weer een update posten over m'n geliefde signorita's.
            Greetz,
            L00n3y

Comment

update? we zouden ongeveer gelijk moeten lopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lamnesial View Post
                update? we zouden ongeveer gelijk moeten lopen.
                Op speciaal verzoek...hahaha

UPDATE

Weer ff een update van mijn kant.

Met 1(speedy) van mijn plantjes gaat het uitstekend, om de 2 dagen moet ik de lampen weer een stukje hoger zetten omdat anders m'n blaadjes van m'n geliefde planten verbranden.

Met de andere 2(Gonzales en Slomo) gaat het wat minder. Met Gonzales gaat het ondertussen wel weer beter en is onderweg om ook weer een mooie plant te worden. Maar met Slomo...tjah ik weet het niet, het toont gele blaadjes en is nog ontzettend klein vergeleken met m'n andere 2. Ik heb gelezen dat die met PH-waardes te maken heeft. Gonzales doet het beter sinds ik hem in "gewone" potgrond heb geplant(en dat in een dagje of 2).
                Toch maak ik me zorgen om Slomo, als iemand een goed idee heeft...Let it know !

Water is het enige wat ze krijgen, elke dag krijgen ze wat te drinken van mij.

Foto's
                Foto 1: Speedy...waar ik het meest trots op ben.
                Foto 2: Gonzales...hersteld snel van gele blaadjes en paars stengeltje na overpoten.
                Foto 3: Slomo...tjah, wat die doet weet ik niet, heeft last van gele blaadjes.
                Foto 4: Met z'n alles in t hokje
                .

Dat was mijn update voor deze keer...See you next time !
                Attached Files
                Greetz,
                L00n3y

Comment

T'is geen oplossing maar je kan mss de binnenkant van de pot bij slomo met iets wit (doek ofzo) bedekken voor extra reflectie. Aangezien hij toch nog vrij diep zit...

Comment

T'is geen oplossing maar je kan mss de binnenkant van de pot bij slomo met iets wit (doek ofzo) bedekken voor extra reflectie. Aangezien hij toch nog vrij diep zit...
                    Ik heb Slomo overgepoot in potgrond(dus hij staat nu ook weer wat hoger)...dit omdat Gonzales zich super heeft hersteld sinds zij is verhuist naar potgrond(zij is sinds laatste update weer aardig gegroeit).
                    Dus dit wordt een wilde gok, we gaan het zien of ze het overleeft.

Next week weer een nieuwe update, dan zien jullie ook weer hoe het met mijn signoritas gaat.

till then

peace out
                    Greetz,
                    L00n3y

Comment

UPDATE

ff een kleine update vanaf mijn kant
                      omdat mijn dames te groot worden en mijn hokje iets kleiner was dan de planten maximaal kunnen worden heb ik een ander kastje iets aangepast zodat ik daarin kan gaan kweken

heb ook maar ff een paar foto's van mijn kastje en m'n dames gemaakt.

Later deze week weer een update over m'n geliefde dames
                      Attached Files
                      Greetz,
                      L00n3y

Comment

UPDATE

Week:Voeding: Water only
                        Kweek klaar: Uiterlijk 30 juni is de kweek klaar

Medestoners,
                        Het is weer tijd voor een update!

Mijn signoritas doen het lekker, Speedy begint al kleine budjes te maken .
                        Mijn andere 2 signoritas(Gonzales/Slomo) zijn nu ongeveer net zo groot, slomo heeft een flinke groeispurt gehad. Toch zijn ze nog niet zo groot als Speedy.

Het gaat goed met m'n 3 dames, althans t lijkt me .
                        Speedy heeft een paar licht paarse steeltjes sinds een paar dagen, hopen dat dat nog weg gaat trekken.
                        Gonzales en Slomo tonen helemaal geen rare trekken(meer), dus opzich ben ik daar wel weer blij mee.

Ook beginnen m'n dames al heerlijke geuren te verspreiden, toch daar maar iets voor uit zoeken...LOW BUDGET ofcourse.

Ik vertroetel ze, knuffel ze, heb ze al 3x verhuist naar een groter hok, geef ze veel liefde, aandacht en ik lees ze voor wanneer ik naar bed ga.
                        Ik hoop ook dat ze lief voor mij gaan worden.

Dit was weer m'n wekelijkse update....voor de mensen die het uberhaupt volgen...

Foto's
                        Foto 1: Slomo...mooi bij gegroeit, nu hopen dat ie ook mooi gaat bloeien.
                        Foto 2: Speedy...ik hoop dat ie me mooie budjes gaat geven, het begint er nu al heerlijk uit te zien.
                        Foto 3: Gonzales...begint ook al een klein beetje met budjes geven, maar is nu net zo groot al Slomo...ik denk dat ie gewacht heeft op haar.
                        Foto 4: Met z'n alles in t hokje
                        , m'n lampjes waren net aan.
                        Attached Files
                        Last edited by L00n3y; 22 May 2010, 20:41.
                        Greetz,
                        L00n3y

Comment

Zien er licht gestrekt uit maar wel gezond en das tbelangrijkste natuurlijk. Voor de geur had ik zo'n lapje koolstof voor kattenbakken. Heeft mij 3 euro gekost en er waren er zelfs goedkoper. Ideaal om achter de luchtuitlaat te steken en gaat volgens handleiding 3 maand mee.

Comment

Zien er licht gestrekt uit maar wel gezond en das tbelangrijkste natuurlijk. Voor de geur had ik zo'n lapje koolstof voor kattenbakken. Heeft mij 3 euro gekost en er waren er zelfs goedkoper. Ideaal om achter de luchtuitlaat te steken en gaat volgens handleiding 3 maand mee.
                            Idd zien ze er wat gestrekt uit...heb elke keer de lamp verhoogt als ze de lamp (bijna) raakten....ik denk ook dat ze bijna klaar zijn met groeien.
                            Maar desondanks zien ze er wel al heerlijk uit, de topjes worden elke dag wat dikker en de geur....hmmmmm
                            Ook kan ik elke dag niet wachten tot een uurtje of 12...dan gaan mijn lampen weer aan en kan ik m'n geliefde dames weer vertroetelen.
                            Greetz,
                            L00n3y

Comment

Comment

heerlijk
                                ik geniet er elke keer weer van
                                ik dan ook meerdere keren per dag naar m'n dames toe
                                Greetz,
                                L00n3y

Comment

Bezig...
                                X