Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e low-budget kweek 5x White Widow onder 3x 18W TL

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2e low-budget kweek 5x White Widow onder 3x 18W TL

    ziet er goed uit.
    Spijtig van de brandplekken .

    veel succes verder
    greetz

    Comment


      #17
      Re: 2e low-budget kweek 5x White Widow onder 3x 18W TL

      zo, nadat ze een weekend bijna verdroogd waren water gegeven en gelukkig was ik net op tijd, ze staan nu 1.5 week in de bloeifase en het is nu te zien welk geslacht de plantjes hebben.

      DSC_0207.jpgDSC_0211.jpgDSC_0209.jpgDSC_0210.jpgDSC_0208.jpg

      zoals ik het zelf kan zien denk ik dat ik 4 vd 5 zo kan weggooien omdat ze mannelijk zijn, wat denken jullie?

      Comment


        #18
        Re: 2e low-budget kweek 5x White Widow onder 3x 18W TL

        helaas wel ja, slechts 1 van de 5 is vrouwelijk.

        Comment


          #19
          Re: 2e low-budget kweek 5x White Widow onder 3x 18W TL

          nu dus alweer maar 1 overlevende, net als de eerste kweek, gelukkig is deze wel vrouwelijk

          hij staat ondertussen aankomend weekend een maand in bloei en hij begint al een klein beetje te ruiken, ik heb tot nu toe alleen water gegeven en 12 uur licht gegeven, ik heb nog helemaal geen voeding bijgegeven, en tot nu toe ziet ze er gezond uit. alleen op de bovenste bladeren liggen wat vreemde kleine puntjes, ik denk dat t gewoon van de toppen zelf afkomt maar weer t niet zeker. hier wat foto's, ze zijn net allemaal even duidelijk maar mijn mobiel kan niet zo goed met overtollig licht omgaan.

          DSC_0232.jpgDSC_0230.jpgDSC_0231.jpg

          ziet ze er tot nu toe gezond uit? zover als dit ben ik met mijn vorige kweek niet gekomen hoop dat deze wel lukt tot het einde, ik geef nu water via de schotel onder de pot, ze zuigt continu water nu, en op deze manier kan ze toch niet te nat worden?

          Comment

          Bezig...
          X