Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
looking good! wel chill om er lowryder's in te hebben staan. blijven lekker klein.
als ik een micro kweek ga doen ga ik zeker voor een lowryder,
misschien dan voor een dieselryder, die lijkt mij heel erg chill en lekker om te kweken.
@joosie1234: de eerste 3 weken heb ik de lamp 24/7 aan laten staan en daarna ben ik geswtched naar 21/3 om te kijken of dat enig verschil maakt. de vorige ronde heb gewoon de lamp constant laten branden.
je HPS zal die drie uurtjes rust wel fijn vinden. mooi alles op een hoogte, is net een scrogje maar dan zonder net, hihi je bladranden staan hier en daar wel iets omhoog denk dat ze het beetje warm hebben gehad zo nu en dan. De drie uur nacht zal ook je bladtemperatuur wat omlaag brengen. Denk dat ze dat wel kan waarderen. Echt leuk om te volgen deze microkweek.
bedankt voor je reactie monty. de plantjes hebben het af en toe best warm, maar de schade is beperkt. ik denk wel dat ik binnen een week een klein netje van kippengaas ga maken zodat de plantjes niet tegen de lamp aan kunnen groeien.
de plantjes staan er nog steeds gezond bij en ze beginnen al lekker te ruiken. het lijkt erop dat ik met de hoogte geen problemen ga krijgen want het middelste plantje groeit niet veel meer in de lengte.
als ik ooit een micro kweek in een pc ga doen dan ga ik zoizo 100/150 Watt HPS ophangen. ook ga ik dan opzoek naar een wat hoger model PC. en lowryders natuurlijk!
Comment