Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

enkele Lowryders 2 op mn vensterbank

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: enkele Lowryders 2 op mn vensterbank

alles gaat goed met mn plantjes! ze hadden stevig gedronken en stonden kurkdroog (behalve de ene die onder de lampjes staat, staat onder 2*20watt sl momenteel)
    langer als 2 dagen moet ik ze precies bij zo'n weer als dit weekend niet alleen laten.
    nog goed nieuws: een 6e vrouwtje!!! eindstand is dus: 6 vrouwtjes, 3 mannetjes!
    en nog het debieltje... ik dacht vrijdag: laten we wat water verstuiven over dat zielepootje, dan kan het nog wat vocht door zn blaadjes opnemen.
    haha, niet dus. Na 2keer spuiten vloog het plantje uit de grond! had helemaal geen wortels. gezien het nog mooi groen zag heb ik het in een shooterglaasje met water gezet. dit weekend heeft het (had ik niet echt verwacht eigenlijk) toch een worteltje beginnen maken! mss zet ik hem nog wel terug in een potje met aarde. maarja, zn achterstand is wel gigantisch:p (zo'n 5 weken denk ik ondertussen)

BILD0708.jpgBILD0705.jpgBILD0709.jpgBILD0711.jpgBILD0707.jpgBILD0713.jpgBILD0706.jpgBILD0704.jpg

Comment

Aaah toch al begonnen met studeren zie ik. Kopjes koffie decoreren het kot al. Als ik aant studeren was zat ik soms minutenlang naar die plantjes te staren Gelukkig zijn ze nu weg.

Succes nog en plantjes zien er gezond uit!

Comment

ik kijk er ook geregeld naar hoor, best fascinerend en een mens moet iets doen als hij aan het studeren is he...
        aaaarrrggh! ik word er al wel stilaan zot van van al dat studeren!!!
        ik kijk echt al hard uit naar een lekkere joint, en vakantie! maarja, morgen examen, dus best ff niet al te veel aan denken.
        de plantjes doen het trwns nog steeds goed. de 2 grootste beginnen ook stillaan verder in bloei te raken. meer en meer pistels bovenin de top!
        het zielepootje zit terug in wat aarde trwns, en hij lijkt er niet ontevreden over. we zien wel wat hij nog doet...

ik vrees ook dat het niet echt zal lukken om bij die dat nu al het verste staat na mn laatste examen met mn schaar in te vliegen (nog maar 3weken en 4 dagen!), maarja tijd zal het uitwijzen. Ik zal alvast op tijd op zoek gaan naar een lekker wietje om te smoren na mn laatste examen, zodat mn oogstkoorts (die er dan zeker wel gaat zijn) nog ff wat kan milderen. anyway, we'll see.

veel blokgenot voor de meekijkende studenten!
        veel grow genot voor iedereen!
        en veel blowgenot voor de niet studenten!

adios

Comment

Vind het knap hoor voor venster bank kweekje
          Ga zo door blijf je volgen

gr Belladonna
          God was never on your side..

Comment

BILD0723.jpgBILD0726.jpgBILD0725.jpg

BILD0727.jpgBILD0728.jpg

Ook deze beginnen eraan:
            BILD0731.jpgBILD0733.jpg

BILD0734.jpgBILD0735.jpg

Deze zit nog wat achter, maar zal stilaan toch ook wel beginnen bloeien neem ik aan:
            BILD0737.jpg

Nog de kleine in de kast. ze is maar zo'n dikke 15cm hoog en staat al het verst in bloei. staat onder een kleine 60watt aan spaarlampen, 20/4 lichtschema. lijkt me eigenlijk wel weinig te drinken... staat nog redelijk vochtig nu, na een weekendje weggeweest te zijn. ze krijgt de komende dagen denk ik ook nog niet direct water.
            BILD0742.jpgBILD0746.jpgBILD0744.jpg

En dan, nog mister zielepoot. (het plantje dat uit de grond vloog toen ik er water over nevelde:p) Hij is terug in groei geschoten, en blijkt een mannetje. Nog voordat hij zelfs een 5vingerig blad aanmaakt (hij maakt wel debiele 2vingerige miniblaadjes) moest hij kunnen tonen dat het een echte man(netje) met ballen aan zn lijf is. Ik heb hem in de vuilbak gegooid:p
            BILD0740.jpg

Tenslotte nog een vraagje ivm beestjes:
            de vlieg op de foto, das toch gewoon een fruitvliegje he? (laat weten indien niet en als ik me zorgen zou moetn maken, hier zitten er wel wat op mn kot)
            BILD0722.jpg

en, in de aarde van het plantje in de kast zag ik enkele spinachtige witte, bolle, kleine beestjes met pootjes (kopje beetje donkerder voor zover ik kon zien). Maar leek niet echt op spint als ik foto's op het forum zie (zou ook vreemd zijn dat spint in de aarde zit, niet?) enig idee wat het kan zijn?
            zag trwns ook nog enkele langwerpige witte dinkjes, met pootjes; bewegen redelijk snel, en maken af en toe sprongetjes.
            Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? het zijn er niet veel, maar moesten ze mn plantjes willen opeten ben ik er grag op tijd bij.
            ook nog, op sommige blaren (ook wederom niet veel hoor, maar heb een uitgebreide inspectie gedaan) lijkt het alsof iets de bovenste laag van het blad (langs boven, maar ook soms langs onder) weggegeten had ofzo?! enig idee? (srry, kreeg het niet duidelijk op foto) ik heb wel helemaal geen beestjes gevonden op de blaren. denk (hoop) dat ik me niet direct zorgen hoef te maken, maar meld het toch maar even...

nuttige info, (opbouwende) kritiek, commentaar,... altijd welkom!

gegroet en nog ne goeien avond!

Comment

Leuk ziet er allemaal heel goed uit. Mooie plantjes. Succes met recht studeren. (ben er nu al voor de 2e maal op gebuisd)

Comment

oh ja, ds recht wat er op de nota's staat
                klote, niet in mn kop te krijgen, gezien ik ekonomie student ben ligt me dat niet echt. tis wel fiscaal recht, en fiscaliteit heeft zeker nut voor mn opleiding. Kvind et ook superinteressant, maar ik ben het toch ook al voor de 3e keer aan het studeren:s hopelijk raak ik er door deze keer. dan zullen mn zelfgekweekte jointjes me des te beter smaken!

Comment

Beestjes!!!
                  Heel veel suc6, ik vind het niet goed klinken...

Comment

Het lijkt erop dat het plantje onder de lamp een lekker compacte top aan het ontwikkelen is!!!
                    ben benieuwd hoeveel hij aangedikt zal zijn tegen vrijdagavond. Ben nu terug thuis om te studeren... daarnet nog eens veeeeel water gegeven, want ik ga pas terug naar mn kot vrijdag dus.
                    hopelijk hangen ze niet helemaal slap tegen dat ik dr aankom, want ze geven goed weer de komende dagen! en dan zuipen de schatjes toch wel veel...
                    we zullen wel zien. wrs vrijdag of zaterdag zet ik nog een updateje

Comment

Ik volg ook economie en in augustus ook voor de 3e maal recht opnieuw Grtz

Comment

hehe, welke richting en welk jaar? en welk recht? ik doe tew, en zit in 3e bach (en een heel klein stukje van mn master ook al)
                        economisch recht had ik int eerste jaar, nooit naar de les gegaan, en pas 3dagen voor het examen voor een eerste keer mn boek opengedaan (eentje van zo'n 600p :s) had wel echt superveel geluk met mn examen, was meerkeuze, en gezien ik slechts op zo'n 10% van de vragen dacht een juist antwoord te kunnen geven ben ik maar beginnen gokken. Heb een 13 gescoord hehe.
                        nu ist wa anders, fiscaal recht, superinteressant, ma klote moeilijk, ook meerkeuze, ma nog ni zoveel geluk gehad :p ben benieuwd hoe het ditkeer afloopt (probleempje: heb da maandag, en heb eerst nu zaterdag ook een examen)
                        achja... we zullen wel zien...

ben wel b enieuwd naar hoe mn plantjes er overmorgenavond bij gaan staan, gezien het veel te warm gaat worden op mn kot, en ze dorstig zullen zijn wrs...

Comment

Comment

ziet er goed uit hoor bonte^^
                            is wel makkelijk op je vensterbank:p maar is er geen inkijk ofzo?
                            En weet je eigenlijk wat er gebeurt als je kotbaas er achter komt fzo?

greetz Nairez

Comment

inkijk eeeey?! hm, ja
                              kunnen wel wat mensen het zien, maar is langs de achterkant van het huis, en heb nog gn problemen gehad ermee.
                              heb bvb ook al gezien dat mijn achterbuur ook wat wietplanten heeft staan op zn balkonnetje (ook een student:p)
                              en wat gebeurt er als de kotbaas dit ziet:
                              1, tis een tamme kloot die zo goed als nooit op kot komt, dus hij ziet het wrs niet eens.
                              2, ofwel weet hij niet wat een wietplant is, oftewel mag het van hem. Had 2jaar geleden namelijk een normaal soortje op mn kot staan (zaadje uit mn wiet gehaald eens), en dat werd een gigantische plant, die ook gewoon achter mn raam stond. Als ik op vakantie was en een maat hem water kwam geven was mn kotbaas ineens op mn kot geweest, samen met een chauffagist, om de verwarming op te meten (werkt met zo'n metertje op de chauffage zelf nl), ze hadden die plant toen gewoon mooi opzij geschoven zodat ze er bij konden:p nooit iets van gehoord, en lekker kunnen oogsten:p (was trouwens als die plant al in bloei stond zelfs)

vorig jaar trwns ook enkele lr's gezet op de vensterbank.

Comment

haha grappig verhaal zo zou het altijd moeten zijn he:d haha!
                                maar oke nice:p ja dan weet ik hoe het volgend jaar voor mij ongeveer zit he
                                maarja hopelijk dat ik ook zon kotbaas heb dan hehe

greetz

Comment

Bezig...
                                X