Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

enkele Lowryders 2 op mn vensterbank

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: enkele Lowryders 2 op mn vensterbank

Wau ik blijf wel kijken hoor
    God was never on your side..

Comment

vandaag de kleine wat kaal geplukt, de grote blaren verwijderd, en ze staat nu in een donker hok voor de laatste 2 dagen, maandag haal ik haar helemaal neer.
      het ziet er nog wel naar uit dat er een lekker oogstje af zal komen! super dikke, compacte hoofdtop. Hoop dat ze lekker smaakt!
      de rest mag in elk geval nog wat langer
      zal morgen nog wat fotootjes uploaden (als mn kater wat meevalt, want ben mn vakantie redelijk hard aan het vieren momenteel!)
      daarnet nog tripje naar maastricht gedaan, kosbor bezocht en eecht suuuuuper lekker hasjke gekocht!!! het smaakt me in elk geval!

grtz

JB

Comment

de kleine met een lekker harde top!
        BILD0968.jpg

Comment

de kleine geknipt in mn handpalm!
          ziet er best goed uit voor zo'n kleintje te wezen. nu nog wachten op de smaak en stone als ze droog is!

BILD0971.jpg

Comment

gisteren heb ik de grootste ook alvast neergehaald. ben aan het twijfelen of ik de 2e ook ng niet zou neerhalen vandaag. de grootste zag er alvast zeer lekker uit!!
            lekker geurtje, en superveel thc overal! zowel meer geur als thc als bij de kleine, en de rest ziet er ook best nog lekker uit!!!
            foto heb ik nog even niet, misschien komt die later op de dag, want ik moet sowieso nog op mn kot langs om water te geven, en dan mn sleutel door te geven, want ben de komende week weg.
            ik kan alvast volgende week terugkomen en een (hopelijk) lekker wietje smoren!

bij deze dus ook een foto:
            BILD0972.jpg
            Last edited by JamesBonte; 3 July 2010, 16:33.

Comment

Dat zijn aardig dikke toppen man!
              Ik hoop dat het goed smaakt.

Comment

Hehe, mooie toppen hoor JB. al wat kunnen testen met je Bday hoop ik!!! Gefeliciteerd nog...
                Grtz $iR
                sigpic

Comment

Comment

deftig topje hoor goed gedaan

gr bella
                    God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door r3inhout
                      @JB,
                      Ik ga volgend jaar ook op kot en ik kijk al een eindje uit naar de mogelijkheden om daar wat te kweken. Nu zit ik het meeste in met het elektriciteitsverbruik bij een kweek. Uit veiligheidsoverweging en voor het verbruik lijken led's me goed om onder te kweken. Een paneeltje maken interesseerd me wel, maar ik weet niet hoeveel watt ik mag verbruiken. Ik schat dat een kotbaas toch even het verbruik van al de koten vergelijkt en dan wil ik niet in verdenking gesteld worden. Wat is jouw ervaring? Je kent ongetwijfeld ook wat kot-kwekers die een strengere kotbaas hebben dan jezelf..
                      Volgens mij hebben de meeste kamers geen aparte tellers voor de electriciteit. De eigenaar baseert zich op vorig jaar en rekent een forfaitair bedrag wat volgens hem de kosten zal dekken. Het kan wel zijn dat hij volgend jaar in een keer een hogere factuur, maar hij kan dat niet naar jouw traceren, behalve door te gaan kijken in alle kamers. Wat eigenlijk zonder jou toestemming als huurder niet mag.

succes anyways

Comment

resultaat ziet er verrukkelijk uit! :o

Comment

na lange tijd toch nog eens komen kijken hier se!
                          alles is geknipt en gedroogd, buiten nog eentje die is blijven staan tijdens mn scoutskamp; gewoon op voorhand veeeeel water gegeven, en dan rustig laten sterven als ik wegwas.
                          plantje is ook zo goed als droog, maar niet geknipt want dat ging niet meer met allemaal dorre blaren.
                          Het wietje is lekker fruitig en zoet, paft lekker naar binnen, en ik wordt er aangenaam stoned van!!!
                          Er zit wel nog veel verschil tussen de verschllende plantjes. de kleinste bvb is eigenlijk niet zo lekker, en je wordt er ook niet zo stoned van als van de rest.
                          maar al bij al wel zeer tevreden over het resultaat!!!
                          totaal drooggewicht kan ik niet geven. want heb al veeeel opgesmoord tijdens mn vakantie, en dan zeker nog het voorbije weekend op reggae geel

ivm elektriciteit: bij mij is dit idd gewoon een forfaitair bedrag. Al weet ik wel dat sommige huurders ook het werkelijke verbruik doorrekenen, maar dat moet je maar eens bekijken als je je contract tekent.
                          als je met leds of spaarlampen kweekt ligt je verbruik trwns ook niet zo hoog hoor! bekijk al maar eens wat je verbruikt door je pc op te laten staan, je frigo,... ik denk niet dat dit zal opvallen. en zolang dat je gewoon je rekening betaald lijkt me dit niet direct een probleem (of was je van plan om een grootschalige kweek op je kot te organiseren?:p) Als je kotbaas regelmatig langskomt voorzie je misschien wle best een hokje met een luchtfilter. Want de geur van oogstrijpe plantjes ruik je wel degelijk tot in de gangen van het gebouw!

veel succes ermee!

grtz

JB

Comment

Bezig...
                          X